DayZ będzie sprzedawane podobnie jak Minecraft. Wersja alfa w czerwcu?
Skoro wersja alfa w czerwcu to "bardzo optymistyczny scenariusz", to jak nazwą pierwotny scenariusz, czyli że gra miała wyjść jeszcze w 2012 roku? Oby nie przeginali z tym dopracowywaniem, bo się nie doczekamy.
Dokładnie, tak długo robią tą samodzielną wersję, że już każdy o niej zapomniał, hype opadł, ludzie poszli grać w coś innego.
lol @2
50 tysięcy ludzi oglądające stream z twitch/tv w weekend ostatnie "Survivor Gamez 3" się raczej z tobą nie zgadza
Nadal powstają wariacje na podstawie oryginalnego moda takie jak Fusion, Breaking Point, Origins, Invasion 1944, Taviana, Namalsk i wiele innych - cała scena jest nadal żywa i ma się dobrze.
Przy okazji tweet od samego Dean Hall ‏@rocket2guns "Back at work in the office and straight into DayZ!" czyli wrócił i jest przy biurku.
Czekam jak jasna cholera. Dla tych którzy znudzili się zwykłym dayz, polecam mod origins.
Jak dla mnie najbardziej oczekiwana gra roku, zaraz przy GTA. Jeśli nie wypuszczą tej alfy w czerwcu to nie wróżę świetlanej przyszłości. Już tyle razy było to przekładane, że poprostu niemoże być innej możliwości.
@premium000169 i dobrze że hype opadł, chociaż tak bym tego nie nazwał. Wiele osób nadal wyczekuje. A dzięki temu że jak to nazwałeś, hype opadł gra na starcie nie będzie miała zrytej społeczności, która pewnie i tak dojdzie niestety z czasem, ale miejmy nadzieję że będzie mała.
Widzę, że 2 pierwsze osoby się wypowiedziały nie mając w ogóle pojęcia o temacie <facepalm> http://www.youtube.com/watch?v=XZxzJGgox_E </facepalm>
Tak się zastanawiam teraz gdy zacząłem grać w DayZ Origins, jaką szanse ma DayZ standalone z darmowym modem, który zawiera taką masę kontentu, cały czas dodawane są nowe elementy (kolejny patch 1.8 doda m.in. możliwość budowania fortów klanowych czy tworzenie plemion).
Ja dużo w to grałem, ale w końcu gra mnie znużyła i rzeczywiście hype na samodzielną wersję zmalał prawie do zera. Tzn. jest na poziomie: jak wyjdzie to pogram, ale lepiej zapomnieć o niej, bo to może potrwać jeszcze dwa lata.. Dziwię się że konkurencja śpi i nie robią nic żeby przygarnąć graczy lubiących tego typu rozrywkę (tą tanią podróbie na steamie z którą było tyle zamieszania możemy chyba przemilczeć). Szkoda trochę DayZ, bo myślę że jak się nie pośpieszą to mogą stracić na liczbie graczy.
Po takim czasie, to ja podziękuję. Może jak będzie w pudełku.
W wakacje minie rok od kiedy gram w DayZ i cały czas zagrywam się w tą produkcje. Co może zmienić standalone w stosunku do moda? Możłiwości są nieskończone, a community nigdy nie da rady wymodować tych kokosów jakie będą w DayZGame. Czekam cierpliwie na najbardziej klimatyczną i grywalną gre w jaką grałem.
buzi
Najważniejszą zmianą w stosunku do moda będzie architektura serwera, która bardziej będzie przypominała MMO. Moim zdaniem, pół roku tworzenia gry od podstaw - bo nie oszukujmy się zaczęli pracę na nowo przed końcem 2012 roku - to dużo nie jest. Przebudowanie wszystkich animacji zarówno postaci jak i zombie w tym motion capture. Zbudowanie od nowa modeli postaci, przebudowanie całej masy budynków, dodanie nowych budynków, dodanie nowych terenów, przerobienie starych, aby miały więcej POI. Do tego całkowicie nowy system craftingu, ekwipunek drag and drop itd. A to dopiero początek zmian, bo jest jeszcze delta patchowanie, lepsze AI itd. Moim zdaniem jak na to, że zaczęli od nowa w grudniu to zrobili naprawdę wiele. Na E3 ma coś być, a wersja alpha może być wydana już w czerwcu.
Sam Rocket dokładnie dziś na reddicie odpowiedział zapytany: Jakie różnice są jakby miał porównać moda z standalone? Odpowiedział, że gry są zupełnie odmienne i nie w sposób ich porównać między sobą. Są jak z innych planet. Polecam DayZ Reddit. Rocket wrócił z wyprawy na Mount Everest i udziela co chwila odpowiedzi na nurtujące graczy pytania. Moim zdaniem warto poczekać jeszcze trochę. Gry nie powstają od tak, a skoro wszystko jest nowe to tym bardziej szybko się uwijają.
A mody tylko umilają czas oczekiwania i naprawdę warto w nie pograć, szczególnie polecam Breaking Point i Origins.
Hype dopiero się zacznie: http://imgur.com/a/1cwPp
dj sasek - jak łatwo powiedzieć że ktoś nie ma pojęcia o temacie, prawda? Tak naprawdę sam nie masz pojęcia o czym mam pojęcie. Pojęciocepcja kolego.
Nie ma co tu ludzi obrażać czy mówić że nie mają pojęcia. Ten kto grał w moda i na serio się wciągnął nadal czeka i będzie czekać na standalone. Osobiście spędziłem przy modzie setki godzin, Same początki jednak samemu co nie było dobrym pomysłem. Ale jak już się grało, spotkało znajomych, to tylko wbicie hackera na serwer psuło całą zabawę. Wysiłki ludzi co tworzą grę będą w 100% nagrodzone tysiącami graczy kupującymi ich produkt. A samo zainteresowanie wcale nie spada. Jako jeden z wielu czytam blog i wypatruje nowości na temat tej gry właśnie od zeszłego roku. Patrząc na to co do tej pory udało się deweloperowi stwierdzić mogę tylko, że ich gra będzie perełką jedynie wtedy gdy w 100 % pozbędą się Hackerów. Na to właśnie liczę
rocket2guns DayZ Client/Server Architecture is functionally complete! Large scale test occurring tomorrow for those in closed testing team
2 hours ago · reply · retweet · favorite
HOHOHOHO
Czyli prawdopodobnie po jutrzejszych testach dowiemy się kiedy planowana premiera.
Patrząc też na nową<--w nawiasie rzecz mówiąc grafikę. Chodzi tu o poprawę terenu i fakt że z daleka będą widoczne detale lasu itd i ciężej będzie wypatrzeć snipera. Ciężej będzie plądrować miasta. O tyle lepiej że będzie ich więcej i do większości chat będzie można wejść. Licząc też na to że na każdym z miejmy nadzieje wielu serwerów będzie po kilkadziesiąt osób doda grze pikanterii. Im więcej osób tym ciężej przetrwać. Bo taka to ludzka natura, że każdy nieznajomy strzela do 1 napotkanej osoby :P
Jest zdjęcie skaczącego zombiaka. Świetne! Mam nadzieję, że to nie koniec niusów na dziś.
https ://twitter.com/rocket2guns/status/339708447505399809/photo/1