Dying Light nową grą Techlandu. Znamy pierwsze szczegóły na temat miksu Dead Island i Mirror’s Edge
Panom z Techlandu chyba ktoś musi uświadomić, że można zrobić dobrą grę bez zombie...
Znowu? Lepiej niech się skupią na jednej grze bo to tylko im szkodzi, vide Cartel i DI...
Kasację Warhounda i Chrome 2 nie wybaczyłem im do dzisiaj.
Kurwa znowu coop i to dla 4 graczy? Niech sie jebią z takim czymś. Pewnie jak wznowia Chrome 2 i warhound to tez 4 osobowy coop bedzie. Ktoś im powinien w łeb pierdolnąćz!
Założenia ma świetne, oby wykonanie było równie dobre. Mam nadzieję, że hasanie po budynkach nie będzie gorsze niż w Mirror's Edge. Mam też nadzieję, że będzie można jeździć rowerem. Rower to idealny pojazd w świecie opanowanym przez zombi a gry FPP w której można jeździć rowerem chyba jeszcze nie było. Ta nocna echolokacja mogłaby być oparta na dźwiękach wydawanych przez gracza. Zamiast wciskać przycisk, gracz by sobie pohukiwał do mikrofonu i to wywoływałoby ultradźwiękową fale w grze, która pokazywałaby nam przeciwników.
Dead Island 2 pewnie też kiedyś zrobią ale skoro zespół odpowiedzialny za Dead Island robi Dying Light to Dead Island 2 zrobi pewnie warszawski team, który zrobił Dead Island: Riptide.
Techlandzie może pora trochę się wysilić, a nie klepać czwartą grę opartą na tej samej mechanice? Dwa Dead Islandy, ten ich nowy rycerski Hellcośtam, a teraz to. Cztery gry z perspektywy pierwszej osoby skupione na walce wręcz. Dajcie spokój..
Jedyny plus - pełnowymiarowa nowa odsłona a nie DLC czy nakładki na DI w postaci "Hellcostam"....
Mam nadzieję, że animacje postaci nie będą już raziły w oczy i zostały dopracowane.
jarooli - wyliczyles 4 tytuly gdzie glowna role graja "piesci", teraz liczmy COD od MW1 do MW3 wliczajac BO,WAW,BO2, 2 MOHy, 2 BFy z czworka, 2 Krzysie, 3 Bioshocki + Dishonored. Co ci nie pasuje w graniu bronia biala ktorej jest garska do chmar gier FPP z karabinami?
Ja tam się jaram wszystkimi nowymi grami z nad Wisły. Może Dead Island lekko kulał fabularnie/technicznie/klimatem, ale odnośnie do Dying Light jestem dobrej myśli.
@jarooli
Techlandzie może pora trochę się wysilić, a nie klepać czwartą grę opartą na tej samej mechanice? Dwa Dead Islandy, ten ich nowy rycerski Hellcośtam, a teraz to. Cztery gry z perspektywy pierwszej osoby skupione na walce wręcz. Dajcie spokój..
Gier FPP w których głównie walczy się wręcz i bronią białą jest bardzo mało.
Breakdown, Condemned i Condemned 2, Zeno Clash i Zeno Clash 2, Dark Messiah of Might and Magic, Chivalry: Medieval Warfare
Chyba wszystko.
Gier FPP w których jest dobrze zrobiony parkour jest tylko jedna, nie muszę mówić, która.
Gier, w których się biega żołnierzykiem i strzela są dziesiątki.
Jeśli Dying Light będzie miało dobrze wykonaną zarówno walkę FPP jak i parkour doprawione szczyptą survivalu i składanki to będzie jedyną grą w swoim rodzaju.
Moim zdaniem jest to też idealna gra dla Oculus Rift i Razer Hydra.
A teraz popatrzcie na to z perspektywy osoby, której mechanika walki Techlandu nie przypadła do gustu i nie rajcuje ich gra, która została stworzona głównie z myślą o trybie kooperacji. Gdybym był fanem pierwszego Dead Islanda to może i bym się cieszył na wieść o kolejnej grze w tym samym stylu, ale jako że tak nie jest to mogę wyrazić swoje niezadowolenie, że po raz kolejny idą po linii najmniejszego oporu i robią produkcję, która nie trafia w moje gusta.
Techland, nie możecie tak doić tych gier, wszystkie są właściwie takie same. Dwa razy Dead Island, potem Hellraid i teraz kolejna gra z zombie. Pierwszy Dead Island był fajny, ale teraz zróbcie coś nowego.
Tak, Riptide powinien być najwyżej DLC-kiem do Dead Island. Ale daję im kredyt zaufania, w kwestii oprawy już widać miłą różnicę. Wierzę, że faktycznie będzie to solidny kawał kodu z ciekawą mechaniką (parkour? why not)i w ogóle. Bardziej obawiam się o Lords of the Fallen, od CI Games, które jak wiemy, ekhm.. ma trochę mniejsze osiągnięcia w branży nich Techland ;c
Moim zdaniem jest to też idealna gra dla Oculus Rift i Razer Hydra.
gtfo
Procesor: Core 2 Duo lub Athlon 64 X2 3GHz lub Core i5 2,4 GHz
LOLOLOL, ah ah ahaha
Dead Island 2 pod inną nazwą które wyjdzie z pod skrzydeł innego wydawcy? Kolejna gra Techlandu oparta na tym samym schemacie. Ciekawe ile tak naprawdę będzie w niej survival horroru. Oby tylko twórcy przywiązali znacznie większą wagę do warstwy fabularnej bo pod tym względem ich produkcje z zombi w rolach głównych do tej pory nie prezentowały zbyt ciekawego poziomu w tym aspekcie.
Zombi...ja pie.ole czizasss zombie juz sie z tych trupów tłajlajt robi
Jak dla mnie bomba. Pomysł dużo ambitniejszy od kolejnego sandboxa (albo prawie sandboxa, Crysis 3, ktokolwiek?) z żołnierzykiem z karabinem. :) Walka wręcz + parkour, czemu nie? Nie jestem wielkim fanem zombie, ale zapowiada się kawałek świetnej gry. Jeżeli po REDach wyrośnie nam drugie poważane studio - jestem tylko i wyłącznie za.
jesli o mnie chodzi to wszystko podobne do Dead Island biore w ciemno :)
Jizzzz, jak wychodzi COD to jest wojna ze wychodzi co roku a nic nie oferuje, gry ala DI nie wychodza co roku a juz jeczydupy sie pojawiaja ze to za duzo.
Mam szczerą nadzieje, że mapy tym razem będą naprawdę duże. Bo w dead island jedynie się takie wydawały, a co chwile napotykałem jaki teren upchnięty kamieniami/samochodami/oceanem, wyjść z sektora można tylko w określonych punktach. Nie czułem zbytniej swobody.
W tej grze powinien być jeden duży w pełni otwarty obszar, a nie kilka małych jak w DI.