Metro: Last Light - porównanie grafiki X360 vs PS3
Nie widzę żadnej różnicy
Czemu oni zawsze mnie muszą denerwować, i pieprzyć wersję na PS3, naprawdę w żaden sposób niemożna zrobić lepszej jakości z grafiką, na miarę Xbox'a, który zawsze ma wydajniejsze tekstury i kolory???
Bo gry się robi na Xboxa a potem portuje na PS3 i PC. Przeciez nikomu się nie chce chrzanić z architekturą ps bo i po co, tu się przytnie tam się przytnie... Może w przyszłości ps4 będzie platformą wiodącą a nie pudło, podobno teraz będzie troche słabsze.
Bzdura. Gry się w większości tworzy na PC, i dopiero później portuje na X360(łatwiej) i PS3(Trudniej)
[3] to są jakieś różnice? Oprócz delikatnych różnic w kolorach wynikających bezpośrednio z ustawień X360?
[6] - gołym okiem widać, że tekstury na Xboxie są nieco ostrzejsze, jakby rozdzielczość była większa. Dodatkowo, grafika na PS3 jest bardzo mglista, słabe kontrasty.
Jeezu ale mi różnica, prawie żadna. Na PC gra się prezentuje nie źle ale taka grafa nie jest warta kupna gtx690 -.-" jak już gdzieś pisałem ta gra to tylko jedno wielkie naciąganie na kasę. Mi chodzi mi chodzi bez najmniejszego problemu na ultra z 40-45 fps na gtx560ti.
@Matekso
Błąd przy projektowaniu PS3 i tragiczne wsparcie ze strony producenta.