DriveClub na nowych screenach
Ciekawe jak bardzo ''podpicowali'' te screeny.
@fenfir
Nie wiem o co chodziło autorowi, ale może miał na myśli trochę niestandardowe podejście twórców - jest to w zamierzeniu gra FPP z perspektywy człowieka-kierowcy i stawiająca na interakcję z innymi grczami, a nie po prostu gra wyścigowa. Można więc "własnymi rękoma" otworzyć maskę pojazdu, otworzyć drzwi, siąść przed kierownicę, zapiąć pasy, porozglądać się po wnętrzu całego samochodu no i na końcu - odpalić samochód. Do tego kamera z kokpitu (a raczej oczu kierowcy) jest tą główną, domyślną i najważniejszą. Jest to więc dziwne podejście, kiedy konkurencja rezygnuje z kokpitu w ogóle, bo rzekomo gracze tego nie lubią.
> Projekt kłaść będzie wielki nacisk na aspekty społecznościowe...
Podobnie jak TDU2, co z tego wynikło dobrze wiemy.
To nie jest TDU2....