Milczenie jest złotem, czyli o growych niemowach
Jest spoko jeśli nie pokazują twarzy, czyli przechodzi w FPP. Jak widać całą postać, jak w Dragon Age, to wygląda to nienaturalnie i głupio. Tyle :)
Precz z niemymi bohaterami w grach!
Mając na myśli serię The Elder Scrolls, Fallouta czy powstającego Cyberpunka 2077 nie martwię się, że kierowałem / będę kierował niemym bohaterem.
Chwila moment. Że co? Kto ci powiedział, że w Cyberpunku bohater będzie niemy?! Toż to jakaś kompletna bzdura.
kęsik - wybacz niesprecyzowanie. Dodałem "być może", teraz powinno to już rozwiać wątpliwości. :) Chodziło mi tylko o fakt, że gdyby zaszła taka konieczność (niemego bohatera w C2077) i zostanie to odpowiednio zrealizowane, to nie będę na CDP Red zły. Chociaż przypuszczam, że jednak zatrudnią osobno aktorów do roli kobiecej i męskiej - bo z tego co mi się o uszy obiło (ale mogę się mylić), prawdopodobnie będzie wybór płci.
Co ciekawe, czasem mamy do czynienia z jeszcze innymi przykładami, a takim jest seria Crysis. O ile w pierwszej części (i dodatku) nasi dzielni herosi burknęli coś czy zamienili kilka zdań, o tyle część druga to wyjątek w trylogii
Ciężko to potwierdzić ale chodzą plotki, że bohater drugiego Crysisa był po prostu niemową. Inne plotki głoszą zaś, że stał się niemową w wyniku odniesionych obrażeń.
Na całym świecie. Coś, czego nikt na konsolach nie chce, a potem jest jęk, że jest za drogo. Z drugiej strony, wystarczyłoby zrobić regionalizację językową - BF4 na Origin możesz kupić z każdego kraju na świecie w polskiej cenie. Co Ci jednak po tym, że taniej, skoro dostajesz tylko j.polski i rosyjski?
Jak widać po grach na PC, nie każdy. Nawet gry bez region locka są u nas tańsze niż na zachodzie (bo jakieś 80% gier go nie ma). Więc jak widać się da.
Po odpaleniu Dragon Age myślałem, że mam jakiś błąd, że moja postać nie mówi, a tu okazuje się, że to jest by design. W takim razie po kiego grzyba wybierałem głos? Żeby słuchać jęków? :|
(8) Też mam za złe twórcą że zrobili niemowę ale zabawne komentarze żeńskiej bohaterki z głosem agresywnym na różne nasze posunięcia, trochę rekompensują brak głosu w rozmowach z npc.