Game Dev Tycoon | PC
KOZAK TO JEST NA IPHONE A teraz na pc kozak
Zawiodłem się na tej grze. Liczyłem, że będzie bardziej rozbudowana, a tu wystarczy prawie losowo ustawić kilka rzeczy, podpisać grę dowolnym tytułem np. Symulator Nekrofila lub terrorysty i gra czasami sprzedaje się wspaniale i nagle jesteśmy milionerami. Z czasem do gry dochodzi kilka rzeczy, można np. silniki 3d pisać, etc z kilkoma nędznymi opcjami, zatrudniać pracowników i gra ogólnie jest monotonna. Nie polecam jej, za szybko was znudzi
Ja przy tej grze spedzilem jakies 15h i mi sie bardzo podobala. Za $8 jak najbardziej polecam.
Grałem w demo i jest świetna! Chyba ją kupie. A co do Steam, do zdaje się, że gierka jest w Greenlight, więc pewnie niedługo pojawi się i na Steam.
@up jak gra wyjdzie na steamie to wszyscy ci co kupili w sklepie od producenta bezposrednio tez dostana klucz steam za free
Bardzo przyjemna gra, intuicyjna i prosta w odbiorze a zarazem daje możliwość (w póżniejszych etapach nawet zachęca do tego) aby przemyśleć parę kwestii jak np. nad czym nasi podwładni mają spędzic najwięcej czasu czy jakie wybrać specjalizacje członkom zespołu (może okazać się to kluczowe przy tworzeniu gier typu AAA czy MMO). Twórcy postarali się aby gracze odczuwali satysfakcję z sukcesu jaki osiągają po dokładnym rozplanowaniu działań założonego studia oraz latach podnoszenia kwalifikacji poszczególnych pracowników. Otrzymanie czterech dziesiątkek i zarządzenie podwładnymi sprawi każdemu wiele radości. W ostatnim etapie gry dostajemy możliwość przeprowadzania badań, stworzenia własnej konsoli czy zorganizowanie własnego konwentu, niestety jest tego mało i po wynalezieniu garstki rzeczy nie ma tam już nic więcej do roboty. Przeszkadzają również wyskakujące okienka, które zatrzymują rozgrywkę a z czasem irytują.
Podsumowywując polecam tę grę każdemu, mała lekka i przyjemna.
gierka jest naprawdę przyjemna. Chyba pierwsza tego typu na PC. Co do premiery to chyba miała premierę ok grudnia 2012 bo wtedy ją kupiłem, a nie w kwietniu
[8] Pierwszą grą takie typu było Sotware Tycoon https://www.gry-online.pl/gry/software-tycoon/z0b77#pc
Po zrobieniu jednego światowego (znaczy garażowego) hitu i przeniesieniu się do nowej siedziby, nie mogę się wygrzebać z czarnej dupy. Nawet jeżeli gra ma stosunkowo dobre oceny, jakieś 7-8 to i tak się nie chce sprzedać nie wiedzieć czemu...
@kęsik
Zerknij na http://gamedevtycoon.wikia.com/wiki/Game_Combinations i rob gry wg rad zawartych tam. Pamietaj rowniez ze sam rozwoj silnika nie wystarczy - musisz tez szkolic i siebie i swoich pracownikow bo inaczej zadnegi hitu nie zrobisz.
Wow. Szybko poszło. Ani się obejrzałem a miałem już najwięcej odwiedzin na E3 i własną konsolę. Nice.
@tazzu jak grasz na piracie to co sie dziwisz :P
Niezwykle wciągająca siedziałem 10h i ukończyłem ale nadal gram :D
Gra bardzo wciągająca mozna siedziec nawet 4 g i zleci jak 1 gra kozaczy
gra jest słabo zaprojektowana, później wychodzą takie bzdury, że głowa mała
system recenzji też jest do dupy
jak już grać to w Game Dev Story
jak by tak było to najnowszy saints row maiał by 9,9 gwiazdki a ma 4,5
Dobra gra
@Dobuch93 Bedzie na Steamie i wtedy ludzie, ktorzy gre juz zakupili dostana mailem klucz na steama.
@Rawi Nie do konca 8$, bo z VAT wychodzi gdzies kolo 11
Trochę im się balans rozjechał i jest w niej wiele bzdur. Gra średnia i niedopracowana.
Ogólnie całkiem dobra. Ale dam tylko 5.0 bo za mało jest tu researchów, i genrów. Zaraz wszyscy powiedzą to wymyśl więcej. O genry naprzykład: puzzle, educational, trivia, shooter (to nie jest action), itp.
Na początek całkiem spoko, ale później się zaczęła nudzić.
Jeśli ktoś chciałby spróbować swoich sił w tłumaczeniu gry na jęz. polski to twórcy uruchomili specjalną podstronę, na której można zacząć swoją pracę. Wszytko oczwysiście charytatywnie.
translate.greenheartgames.com
Poniżej "wymagania", jakie twórcy stawiają przed przyszłymi tłumaczami:
1. Game Dev Tycoon has, with more than 15000 words, a lot more text than similar games.
2. Game Dev Tycoon has many gaming references that only gamers would understand and be able to translate properly.
3. To properly translate a game the translator should be intimately aware of the game.
4. Only someone who truly enjoys the game will do its translation justice.
5. Using collaborative translations is the only feasible way we can support many languages quickly and on demand.
Chciałem kupić tą grę, więc pobrałem demo ze strony producenta żeby zobaczyć czy mi się spodoba, ale jest taki problem, że mam pusty biały ekran po odpaleniu ;/ Ma ktoś na to radę? (System Windows 8 64bit) Wymagania sprzętowe spełniam jak najbardziej.
Dla mnie genialna - przypomina mi gry z pierwszej połowy lat 90, gdy nie grafika a jakość gry i pomysł na nią decydowały o wszystkim. Dla mnie super!
[9] Pierwszą grą tego typu było Gamebiz 1.
Dla osób które chcą zagrać w bardziej realistyczną grę tego typu, polecam właśnie GameBiz. Są 3 części, 1 i 2 są freeware, a 3 płatna. Jednak ponieważ twórcy porzucili projekt nie można już jej kupić, jedyną opcją jest spiracenie. Gra jest lepsza od najnowszego Game Dev Tycoon ponieważ ma większy realizm i nie posiada tylko tych najpopularniejszych platform. Posiada nawet konsole które nie odniosły żadnego sukcesu i były zaledwie ciekawostką, a mimo to można z niej zrobić znaną konsolę przez zrobienie na nią grę 10/10. Można stworzyć nawet swoją własną konsolę (lub komputer) z dostępnych procesorów, kart graficznych i kart dźwiękowych (Wszystkiego jest ok. 500). Rozgrywka trwa od 1980 (lub 1985, 1990 i 1995. Można wybrać date startu) do 2020. Gra posiada chyba z 7 regionów z różnymi VAT'ami i podatkami. Naprawdę polecam.
haha... troszke grania i 60% achivów juz jest w tym cztery 10 za gre :D a na koncie jakies 750mln...
Pytanie. Jak sprzedac 100 mln egzemplarzy gry? Jaką?
To tu można stworzyć gry za pomocą kilku zsuwaków. Gdyby Greenheart Games było większe, pewnie gra ważyłaby z 10gb i gry stworzone w niej byłyby grywalne :)
Świetna gra. Siedzę przy niej od 13/02/2015 23:30, jest 14/02/2015 4:35 :)
polecam wszystkim, bardzo wciąga (chociaż na początku i trochę pod koniec irytuje)
Bardzo dobra, wciągająca, rozwijająca się z czasem, gra strategiczno-symulacyjna. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie kierujcie się grafiką, gra w zasadzie mogł by być w 100% tekstowa.
Na STEAM jest Oficjalna Polska Wersja Językowa.
Polecam.
Śmiało mogę powiedzieć, że to najlepszy tycoon w jaki grałem.
Mimo iż gra nie jest jakoś wielce rozbudowana, to przysparza wiele frajdy i trudno się do czegokolwiek przyczepić. Wydając własne produkcje i zdobywając coraz to lepsze oceny ekspertów zyskujemy wiele satysfakcji z grania , wciągając się na długie godziny.
Twórcy mogli dodać jeszcze klika opcji ulepszając tą grę, ponieważ nim się obejrzałem zakończyłem ją. 7.5
Bardzo fajna gra.
Grałem w nią od wczesnych początków, i odebrałem ją dobrze. Kilka niedopatrzeń jeśli chodzi o logikę np sprzedaży, uzasadnienia oceny gry, czy też brak swobodnego zaadaptowania najnowszych technologii.
Tak czy siak gra się miło :)
Przyjemna gierka. Tylko moim zdaniem za prosta, po poznaniu mechanik jakie nią kierują nie stanowi już większego wyzwania i robi się przez to dość monotonna
Rewelacyjna strategia, która wciąga mimo swej prostocie. Przypomina mi "Biznes Filmowy" tylko na sterydach, coś pięknego. Polecam.
Siema wszystkim
Chciałbym zapytać czy lepiej jest kupić Mad Games Tycoon czy Game Dev Tycoon ?
Obie gry dość ciekawie wyglądają na gameplayach, a mam teraz fazę na wszelkiej maści tycoony i city buildery.
Jakie są wasze wrażenia z obu ww. produkcji ?
Gra jest niesamowicie głupia i prosta, czyli dwie cechy których nie spodziewam się po Tycoonie. Zaczynając od tego że gra niesamowicie pędzi do przodu (rozgrywka jest zdecydowanie za szybka, nawet na najwolniejszym gameplayu) oraz mało rzeczywiście odwzorowuje pracę nad projektami (niektóre idealne statystyki podczas tworzenia projektu zostały napisane przez kogoś kto chyba nigdy nie grał w żadną grę, a na dłuższą metę robi się dość frustrująca i monotonna) - Pod każdym względem lepiej wypada Mad Games Tycoon, dlatego jeśli ktoś nie zna tej marki to polecam się zaopatrzeć w early access drugiej części.
Całkiem przyjemna, jednak na miano Tycoon'a nie zasługuje. Ekonomia jest bardzo uproszczona, podobnie analiza danych sprzedaży. Po osiągnięciu pewnego poziomu gra przechodzi się sama, bo nawet wydanie totalnego gniota nie grozi bankructwem, każda gra zarabia na siebie. Wydanie dobrej gry generuje taki przychód, że spłaca koszty produkcji, dział rozwojowy i sprzętowy oraz wszystkich pracowników.
Po poznaniu schematu tworzenia dobrych gier można klepać je taśmowo i pomnażać zyski. Nie stanowi to wyzwania.
Mimo wszystko gra jest ciekawa i warto się z nią zapoznać. Jako luźny "klikacz" dla odstresowania się sprawdza.
Może nie taki sobie wyobrażałem, ale jest w porządku. Trochę więcej przemyślenia o swojej strategii i lepiej się przygotujesz do tworzenia gry aby każdemu z krytyków się spodobała.