World of Tanks – poradnik dla początkujących
Mechanika gry od samego początku nie zmieniła się zbyt radykalnie, więc trochę taki poślizg z takimi poradnikami. No ale mimo to może ktoś skorzysta. Jeśli nie obejmiecie tego za jakiś czas płatnym abonamentem
Skończyłem z WoT zanim jeszcze wprowadzono patch z fizyką (nie pamiętam który to był), teraz zainstalowałem i mam pytanie: jak włączyć celownik serwerowy? Ściągnąłem j1mbo crosshair mod gdzie pamiętam że był taki celownik kiedyś, a teraz go nie ma.
Celownik serwerowy można włączyć w opcjach. Z tym, że zastępuje on standardowy więc nie można mieć dwóch na raz jak kiedyś.
Wow świetny poradnik. Sam niedawno zacząłem grać w wota i nawet nie pomyślałem o czymś takim jak grzebanie w opcjach grafiki :D
Astaldo, jesteś w błędzie, można mieć 2 celowniki, wystarczy do tego odpowiedni mod który można znaleźć na oficjalnym forum gry.
Wow!
Bungo na Gry-Online, nice!
Ciekawe kiedy Charlie będzie :D
Ogolnie fajny poradnik, o wiele wygodniej wszystko przekazuje sie w formie video niz pisemnej.
Mam jedno ALE:
proponowana przez ciebie pierwsza linia czolgow ciezkich jest... nienajlepsza. Grajac KW-3 do KW-4 musisz telepac sie 40k expa z dzialem 122mm a pozniej przesiadasz sie na ST-I bez BL-9 ani M62-T2, czyli na tier9 grasz majac 175mm penetracji. To NIE jest dobre dla poczatkujacego. O wiele lepiej jest isc przez KW-1S (czolg jest OP, nawet poczatkujacy da rade cos tym zabic), IS (solidny), IS-3 (dostajemy BL-9 na tier8 zamiast na tier9), IS-8 (od poczatku mamy 225 pena zamiast 175mm z ST-I).
Widzialem jakie posiadasz czolgi (kiedy pokazywales drzewko, zakladam ze to twoje) i wynika z nich, ze twoj IS-4 to "freebie", ktory dostales podczas wymiany, czyli ominelo cie gra na stockowym KW-4 i ST-I. A zapewniam, ze nie jest to zabawne :) Poza tym detalem wiecej problemow nie widzialem.
@Asmodeusz Zanim ktoś dojdzie to IX tieru, czy nawet VIII to spokojnie nabierze już doświadczenia i zacznie też grać innymi czołgami i według mnie tak powinno się robić. Granie tylko jedną linią jest nudne i szybko kończą się kredyty na wyższych tierach, dlatego dobrze jest rozwijać jak najwięcej czołgów. Dodatkowo dzięki temu jak się w końcu dojdzie do wyższych tierów będzie się już umiało co nieco. Jednak opcja z KW-1S i tak dalej też jest bardzo OP, a jak usłyszałem że czołgi z linii gdzie jest między innymi KW-4 są mobilne to padłem. :D
WIecie dlaczego ten poradnik - BO WYDAWCA ZAPŁACIŁ ZA REKLAME W POSTACI PORADNIKA PROSTE... ;] Reklama tej gry z lodówki niedługo mi wyskoczy.
Poradnik ok. ale... Zgadzam się z proponowaną ścieżką ale wolałbym mieć zarówno T-150 i KV-1S w VI tierze. Po co pchać się w VII tier jak VI tier jest ostatnim "bezpiecznym" tierem który zapewnia dochód nawet przy słabej grze? Po za tym T-150 i KV-1S to zupełnie inne czołgi ("Sportem" gra się jak czołgiem średnim) więc nie grozi nam monotonia. Po co mamić początkujących czołgami VII tieru? Te parcie na wysoki tier powoduje że oszczędzają na załodze i modułach - a to jest największy błąd. Najbardziej wybaczający błędy jest KV-1 - na nim powinno się uczyć grać. Nawet najlepsi gracze farmią na V-VI tierze więc można się dużo nauczyć obserwując ich poczynania. Ostatnio gość pokazał mi "taxi" - pchanie mojego KV-1 szybszym czołgiem na linię frontu. Piękna sprawa - mina przeciwników jak im nagle wyskoczyliśmy za plecami bezcenna.