Dead Island: Riptide - porównanie ustawień graficznych na PC
O super nie ma żadnej różnicy po za texturami piasku... GO POLAND ;]
.:Jj:. => Przecież najprościej jest skrytykować, nie mając konkretnych argumentów...
Widziałem tylko pryskajacą wodę przy wodospadzie, iskry na statku, bardziej szczegółowy pasek Sama i o wiele ładniejszy mokry piach na plaży. That's all.
Narzekają, że copy-paste, a każde GTA cierpi na to samo.
A ja widziałem:
- Nową postać
- Nowe skille + 10 stopniowy system levelowania broni, której używamy.
- Nowe potwory i ich odmiany + mini bossowie
- Nowe przedmioty i modyfikacje
- Bronienie fortów
- Ulepszanie towarzyszy
- Zmienne warunki pogodowe
- Łodzie
- Jaskinie
- Zwiększony lvl cap
- Lepsze i ostrzejsze tekstury + dużo usprawnień względem podstawki
Z tymi zmiennymi warunkami pogodowymi o tyle bym nie przesadzał, że jak ze słońca pojawił się deszcz, to myślałem, że mi komputer padł (w ułamku sekundy zrobiło się szaro :))
No ale to myślę sobie poprawi jakiś patch. Także całość - prawie spoko (na razie - grałem dopiero z 2h)
Widziałem tylko pryskajacą wodę przy wodospadzie, iskry na statku, bardziej szczegółowy pasek Sama i o wiele ładniejszy mokry piach na plaży. That's all.
Powiedz że żartujesz bo nijak ma się to do rzeczywistości :)
Absolutnie nie gloryfikuję DI ani DI:R bo mają sporo wad ale nie przesadzajmy...
Chodzi mi oczywiście o różnice w ustawieniach min/max. Poza tymi drobnymi szczegółami gra imho wygląda tak samo. ;)