Dust 514 oficjalnie zadebiutuje 14 maja
Chciałbym, żeby to wyglądało jak na screenach. Niestety mimo, że gra jest w miarę miodna, jakość tekstur jest obrzydliwa.
Fakt, to w rzeczywistosci wyglada jak produkcje robione 5 lat temu. Ale to w koncu PS3, konsola juz dosc leciwa, wiec nie nalezy sie po niej spodziewac cudownej grafiki, tym bardziej, ze DUST 514 ma sie sprzegac z EVE Online. Musze jednak przyznac, ze stary MAG wygladal i dzialal jednak lepiej.
Gra osadzona w świecie EVE online (grze pecetowej) nie wyjdzie na PC, ktoś się powinien w głowę puknąć.
@Draco01
Na PC byłyby od razu aimhacki, wallhacki i inne hacki gratis, a to wszystko wpływa na EVE. Zamknięte konsole są pod tym względem prostsze do kontrolowania.
@Kazioo podejrzewam, że to nie był główny powód twórców żeby gra wyszła tylko na PS3.
@Dracon01 masz racje. Powód był taki, że społeczność graczy jest podzielona. Są tacy którzy w ogóle nie grają na PC, a CCP chciało zdobyć graczy z innego rynku. Pamiętajmy, że gra jest darmowa. Moim zdaniem developerzy traktują to jako coś w rodzaju testów, a wszystko bedzie się rozwijać. Sam pamietam EvE z 2003/04 roku, dzisiaj ta gra ma najbardziej zoptymalizowana i naładniejszą grafikę z kosmicznych symulatorów. Polecam EvE i dust ;)
Ten sam problem co od pierwszej bety: gra wyglada jak kupa. Jakosc tekstur na poziomie PS2 (serio! Killzone czy Black wygladaly podobnie), kazda gra z PS3 (wlaczajac dosyc ubogiego graficznie MAGa) wyglada o niebo lepiej.