Kickstarter Divinity: Original Sin zakończył się na sumie 944 tys. dolarów
Szczerze mówiąc jak tak czytam/słucham i oglądam gameplaye, to odnoszę wrażenie, że niecały mln $ w stosunku do zawartości/tego, co zapowiadają to strasznie mało. Nie żebym narzekał bo jeżeli za taką kwotę wysmażą coś naprawdę extra, to będą "bogami" i... zakwestionują sens wydawania kilkunastu/kilkudziesięciu mln $ na kilkugodzinne prostackie FPSy i inne szutery.
Jestem ciekaw jak w takim razie rozbudowane będą Project Eternity i Torment. :)
@Irek
Z tą drobną różnicą, że Larian ma już grę w dużej mierze skończoną i Kickstarter był na "dokończenie" projektu i wsadzenie do niego tych wszystkich rzeczy, na które nie starczyło im już funduszy, a PE i Torment sa finansowane od podstaw. Nie wiem, czy było podane, ile Larian już włożył w Divinity, ale kwota ich zbiórki wcale nie musi mieć przełożenia na gry Obsidianu i inXile (i pewnie nie ma).
@Soulcatcher
Pff, mięczak ;p 70$ na wsparcie słusznego kierunku ;)
damianw -> Link do potwierdzenia? Bo jakoś nigdzie nie mogę tego znaleźć.
Dla zainteresowanych spóźnialskich - wciąż można wpłacać "datki" przez PayPay do 10 maja.
Ja godzine temu dostalem maila
"Project Update #35: All Stretch Goals Achieved + Retrospective Video
Posted by Larian Studios LLC
Everything together we reached the 1 million stretch goal! NPC Schedules are in!
Hoozah!"
Irek22 nie zrozumiales chyba albo nie doczytales, gra nie jest robiona za te 944 k dolarow, oni dostali juz wczesniej kase od ludzi na zrobienie gry, i to jest juz druga ich akcja na kikstarterze na dosypke kaski i atrakcji w grze, wiec jak na dogrywke to 944 k $ to jest bardzo dobry wynik , ciekawe czy bedzie to az tak dobre jak ludzie mysla nie szczedzac grosza
Super. najlepiej zapowiadający się RPG z tych wszystkich, które obecnie są w produkcji, określany przez fanów jako duchowy spadkobierca Ultimy VII z walką turową w stylu Fallout i obsługą modowania ala Neverwinter Nights.
A milion został osiągnięty po dodaniu funduszy wpłaconych przez PayPala i zbiórek na stronach RPG Codex i RPG Watch: http://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin/posts/464816
ivideandi --> Jeśli przez "dostali już cześniej pieniądze" masz na mysli "ludzie kupili ich gry" to tak ;)
Jak już wysiak i norolim wspomnieli, (obecnie nieco ponad) milion jest. Już pod koniec kampanii Swen powiedział "Razem z wszystkim (kickstarter+paypal+rpgcodex+rpgwatch) mamy 995 tysięcy, więc oczywiście ostatni cel osiągnięty, byłoby całkiem głupio go nie realizować"
Jak kogoś ominął live stream ostatnich 4 godzin kampanii (Dawid i Swen grali w najnowszy build, naprawdę niezły ubaw czasem był ) to niech sobie zajrzy na http://www.twitch.tv/larianstudios/videos?kind=past_broadcasts , wszystko jest nagrane.
Thun --> Obecnie absolutne minimum dla alphy to dwurdzeniowy procek z 2,4 i karta pokroju HD4850, optymalizacja może to nieco poprawić.
W filmiku z robienia Divinity 2 odstawili taką smutę, że bałbym się dawać im jakąkolwiek kasę. :D