CryEngine 3 realistyczny jak nigdy – nowe demo na silniku studia Crytek
To ja chcę pomysł budowania domów z sims 3 zaimplementowany do CryEngine3 gdzie bez przeszkód będzie można stworzyć coś okrągłego bądź dodawać wyposażenie domu które można stworzyć samemu lub ściagnąć gotowe od innych użytkowników.
Przepis na sukces bo wygląda wyśmienicie.
CryEenigne 3 już lata temu był bardziej technologicznie zaawansowany niż nawet Unreal Engine 4, którym Epic chwalił się prezentując NIEPRAWDZIWE dema technologiczne (wycofali ostatnio nową technologię oświetlenia, bo była zbyt nieefektywna i chodziła tylko na najmocniejszych kartach, a to ona odpowiadała za wysoką jakość tych dem - UE4 już nie potrafi tego, co pokazano w tych demach).
Nie ma to jednak znaczenia, bo od strony praktycznej Unreal Engine święci triumfy i będzie ponownie masowo stosowany przez branżę, kiedy to CryEngine jak zawsze w cieniu tego giganta będzie udowadniał, że jest najlepszy technologicznie, tyle że nie w grach, a na Youtube :P
"Wkrótce" jednak zarówno Crytek, jak i Epic mogą przestać się liczyć, gdy wkroczy zupełnie inna technologia, na miarę przeskoku do 3D z lat 90-tych, np. w postaci silnika Brigade. No chyba, że po cichu sami tworzą nowe silniki i będą w stanie z nim konkurować.
Casuale architektami nie są ;) Jakby chcieli spróbować tworzyć ładne domy, to niech spróbują coś zrobić w ArchiCADzie :D Oczywiście masz rację, że system budowania w Simsach mógłby być mniej uproszczony, ale tylko do pewnego stopnia. Przypuszczam też, że większość grających w Simsy nie ma zbyt dużego pojęcia o komputerach i nie wyobraża sobie wydania większej sumy (np. 1000-2000) na kartę graficzną :)
Kazioo CryEngine 3 lepszy technologicznie ? Luuulz ... Pseudo GI (co z tego, ze realtime jak brzydki) z kiepskim rendererem i okropnymi narzedziami ?? ;] Lepiej popracuj na obydwu silnikach ... bo narazie to tylko teoretyzujesz. Wtedy dowiesz sie dlaczego wiekszosc wybiera Unreal Engine. Bo poza efektami ma duzo bardziej rozwiniete i dopracowane toole ktore nadaja sie do pracy.
Brigade ? Heeh teraz wdze znow sobie cos gdzies poczytales i znow teoretyzujesz :P. Zanim raycasting nada sie do gier to minie z dobre 10 latek jak nie wiecej. Nawet na Titanach jest masa sniegu i to w 720p przy ledwo 40 fps ... ;].
Crytek i Epic nie przestana sie liczyc bo nie spia i caly czas tworza tech.
Dla developera licza sie toole. Bez nich silnik mozna wywalic do kosza :P (popularnosc cryengine3). Nawet znany Frostbite 2/3 jesli chodzi o narzedzia to mocna inspiracja tym co wymyslil Epic.
Dla mnie nic specjalnego, wszystko takie plastikowe.