Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Online | PC
Naprawdę jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Z jednej strony nie było za dużo gier opartych na serii GITS więc możne być to jakaś miła odmiana ale z drugiej strony w ogóle nie pasuje mi do tej serii gatunek gier jakim jest FPS, wolałbym tą grę jako TPP. No ale okaże się, trzymam kciuki :)
Dzisiaj o 20 zaczyna się Closed Beta, jak ktoś się zapisał to radzę sprawdzić maile.
Na zwiastunach wygląda fajnie, ogólnie cieszę że w końcu powstanie jakaś gra na peceta na podstawie mojej ulubionej serii anime, ale z takiej marki można wycisnąć coś więcej, niż typowy, sieciowy shooter. GitS to idealna baza do action-RPG, pokroju Deus Ex, albo Mass Effect. Btw Jedna drużyna będzie wcielała się w Sekcję 9 (no bo jakże inaczej), a druga w jakąś anonimową bandę helghastopodobnych najemników. To jeden z powodów, dla których osadzenie GitS w sieciowym shooterze jest nienajlepszym pomysłem. Fani serii chcieli by wcielać swoich ulubionych bohaterów z anime, a nie zabijać ich jako nudni, nieznani, randomowi najemnicy. To jakby stworzyć grę sieciową osadzoną w świecie Dragon Ball, gdzie jedna drużyna wciela się w Goku, Vegetę i resztę, a druga drużyna w anonimowych ludzi w wojskowych mundurach.
no i się lekko pomyliłeś, bo sprawę rozwiązano tak, że każda strona gra sekcją9, ale widzi przeciwników jako terrorystów.
Jak dla mnie bardzo dobre rozwiązanie i łatwe do usprawiedliwienia w konfliktach światowych, gdzie każda ze stron widzi siebie jako tę "dobrą"
pzdr
Gra jest we wczesnej fazie bety/późnej alphie i daje o tym znać w niektórych pojedynkach (teleportujący się ludzie, bomby których nie da się rozbroić etc.) lecz zdarza się to rzadko. Nie ma w tym nic dziwnego, daleko do oficjalnego wypuszczenia gry.
Jak na shooter jest bardzo dynamiczny, o wiele bardziej niż teraz najbardziej popularny CS:GO co trafia w wielu graczy, zaś niektórym wydaje się i kluczowym słowem jest WYDAJE, iż niektóre mecze rozgrywane są bez żadnej taktyki co oczywiście nie jest prawdą. Ciężko to opisać ale gra ma coś w sobie, naprawdę gra się bardzo przyjemnie. Nawet zrobię tutaj krok dalej i powiem że gra ma tak duży potencjał by stać się jednym z czołowych shooter'ów na rynku jeśli ją dopieszczą.
Powiązań z anime oprócz agentów Sekcji 9 (każdy ma swoje umiejętności, takie jak w anime) jest nie za wiele. Hardcorowi fani (tacy jak ja) na początku czują się zawiedzeni lecz potem gra kupuje ich swoją mechaniką a nie nawiązaniami.
https://www.youtube.com/watch?v=_1x7UMH3VEE < Poradnik dla zaczynających.
Na moim kanale będzie można znaleźć sporą dawkę GITS'a więc zapraszam :)
Pomysł fajny gierka ok,ale jak w każdym fps,strzelasz do gościa w klatę,słychać jak dostaje z 7 razy,obraca się oddaje 2 strzały i Cię zabija,to eliminuje dla mnie gry tego typu,ale sama gierka jest spoko.Zerknij sobie.
https://www.youtube.com/watch?v=1uf8YXeITLk
Gra jest całkiem fajna. Takie połączenie CoD (FPS) + CS: GO (plantowanie bomb, przejmowanie punktów) + Ghost Reacon: Phantom Pain (niewidzialność, radar). Tylko, że w przeciwieństwie do dwóch ostatnich gra nie jest płatna jak CS i nie jest grą typu p4w jak Ghost. Nie ma czegoś takiego, że jakieś dziecko sobie kupi najlepsze bronie za prawdziwe pieniądze i będzie koksił.
PS: Interfejs wygląda, jakby był zerżnięty z Ghosta.
Na czym polega ta niewidzialność? Nie grałem jeszcze w grę FPS, gdzie jest niewidzialność?
Mój błąd. Chodzi o kamuflaż, który możesz włączyć na chwile po ubiciu grupki wrogów. Robisz się taki "prześwitujący". Z bliska typka który tego używa łatwo zauważyć, ale z daleka jak strzela ze snajperki a ty biegasz ze zwykłym akaczem już nie. Przydatne, ale nie daje całkowitej niewidzialności.
Ale no problem, wystarczy wybrać postać "Saito" i możesz włączyć radar który wykryje takich cwaniaków.
IMO dobra, nawet bardzo sieciowa strzelaka od Nexona na licencji GitS. Ciekawy system umiejętności, przyjemna dla oka grafika(acz bez wodotrysków) i co najważniejsze świetnie się strzela, gnaty mają porządnego "kopa" więc metoda spray and pray nie za bardzo się sprawdza. Póki co trochę mało zawartości, szczególnie map. Póki co gra na takie 7.5-8.0
Grafika nie meczy oczu, dzwiek dobrze wywazony, fizyka poruszania sie postaci i strzelania bronia na wysokim poziomie. Brak p2w ;) Cheater i lagger b. rzadko spotykany. Map nie za wiele. Klasy postaci zdecydowanie urozmaicają sposob rozgrywki. Polecam