Divinity: Grzech Pierworodny osiąga pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze
wplacicie 650k dolcow to damy postaci talenty omg :D czyli jak nie zaplaca dostana gniota to sie nazywa motywowanie graczy :D
-> onaX - wszystko kosztuje. Zrobienie takich talentów oznacza czas i pracę potrzebne na ich wymyślenie, stworzenie prototypów, potem może odrzucenie niektórych, balansowanie rozgrywki z nimi czy testowanie. Nie mamy pojęcia jak wygląda budżet projektu, może rzeczywiście wyciągają więcej kasy niż powinni a może projekt jest przy tych 650 tys. dolarów nieopłacalny i liczą na dodatkową sprzedaż po premierze.
@onaX Niby czemu dostaną gniota? Ani w Divine Divinity ani w Divinity 2 nie było talentów i jakoś w niczym to nie przeszkadzało.
Ale trochę szkoda, że stosunkowo sporo kasy chcą za te stretch goale. Do progu 650.000 może jeszcze uda się dobić, ale nie sądzę żeby udało im się zebrać dużo więcej.
Talenty będą przy premierze lub ewentualnie w DLC jakimś większym po premierze.
Gra wygląda ciekawie, zobaczymy jakie będą oceny po premierze.