Project Phoenix od AMD i Crytek pokazuje „grafikę następnej generacji” – demo technologiczne z GDC 2013
twarz ruby na pewno nie wyglada next genowo:/ nie umywa sie do tego, co pokazala nvidia.
Przecież to - podobnie jak Samarytanin i Infiltrator - jest cut-scenka. Nie takie cut-scenki robi Blizzard czy Blur.
jak mam ocenic rzekomom "nastepna generacje" po tak zjebanej jakosci filmiku ?
FUCK dla nowego layoutu alledrogo !!!
Zwykła bzdura. Niech lepiej pokażą fragment gry z tym nextgenem a nie jakiś durny filmik.
Niech pokażą co zrobią na Playstation 4, bo na PC za nie wiem ile to każdy takie coś potrafi zrobić.
@Irek22 widze pojecie masz ogromne :) To nie jest pre-render tylko real time render :) Jesli nie wiesz co to jest RTR to sobie poszukaj w google. Tak samo Samartian i Infiltrator to real time rendery ;)
Co wy mi tu pokazujecie ?! Film nagrany z tv komórką ? Ogarnijcie się.
Takie filmiki powinno sie nazywac "jak powinna wygladac grafika nastepnej generacji ale nic takiego nas nie spotka"
No filmik z komorki, ale experci juz ocenili, nawet jak gowno na filmiku widac :P
Ale co tu oceniać, przecież nie od dziś wiadomo, że jak pokazują demo to na 100% nigdzie tego nie zobaczymy. W przyszłej generacji (ps5 xbox xxx) już całkiem możliwe.
@Irek22
Dema Infiltrator i Elemental (na PC) to FAKE. Epic Games USUNĘŁO technologię SVOGI z UE4, która odpowiadała za tą miękkość światła niczym w CGI. To samo tyczy się porównań UE4 na PC vs. PS4, bo wersja na PC pochodziła ze starego builda, który miał SVOGI. Nie działało to tak jak chcieli i wymagało high-endowych komputerów żeby w ogóle odpalić (a skalowanie jest konieczne, bo branża nie może polegać na samych high-endach). CryEngine 3 nadal pozostaje najbardziej zaawansowanym technologicznie silnikiem nowej generacji (chyba jedynym a'la 100% real-time), a ma już parę lat na karku.
Next-next-gen (na 100%): http://www.youtube.com/watch?v=VtLuStcTRXQ Teraz wymaga kompa z kilkoma high-endowymi grafikami w SLI, ale za 5-10 lat to będzie standard. Przy tej technologii miliony wielokątów nie są problemem i nie obciążają tak grafy, jak to się dzieje tragicznie w rasteryzacji.
No no, mozna pomylić z realem :D
d... nie urywa. Szczerze, to dzisiejsza grafika moglaby zostac na next genach, byleby sie zajeli fizyka.
Kazioo akurat Infinitrator nie uzywa SVOGI ;]. To, ze usuneli ten model oswietlenia to nie znaczy, ze demka sa fakiem ? Chodzily na wczesnych wersjach UE4 i aktualnych PC.
CryEngine 3 najbardziej zaawansowanym ? lol ... Jakbys z obydwoma silnikami porpacowal to bys wiedzial, ze to bzdura ;]. Cryengine nie ma czegos takiego jak material editory (tylko jakis biedny master shader), blueprinty, kismety ktore sa potega. Przeliczany GI zawsze bedzie lepszy niz rozwiazania realtimowe (ktore opieraja sie na rozsiewaniu malych ambient lightow i GI'em tego nazwac nie mozna). To takze nie wina EPIC'a ,ze SVOGI byl za dobry dla nowych konsol ;].
Kazioo co do filmiku to nadal polygony i textury beda ograniczeniem, nie wydajnosciowym, a pamieciowym. I niestety za 10 lat takze nie bedzie to standardem.