Na Szybciora #9 - Opublikowano 12-minutowy gameplay z Dark Souls II!
Grafika wcale tak dupy nie urywa. Nie mam żadnego zdania o Dark Souls, więc patrzę obiektywnie, a nie przez pryzmat mokrych majtek :>
Jedyne do czego można mieć spore wątpliwości to zdecydowanie poziom trudności gry. Na filmikach przedstawia się on zupełnie inaczej, niż zdążyła nas do tego przyzwyczaić seria Souls.
DS zawsze na filmach wyglada latwiej, chyba ze gra totalny amator, ale ci co ogarniaja sprawiaja ze gra wydaje sie banalna mimo ze taka nie jest. Wystarczy zobaczyc co ludzie wyczyniaja z ta gra.
Mitzu -> Zobaczymy. Do premiery jeszcze pewnie dobry rok i programiści pewnie wyciągną jeszcze więcej z nowego silnika graficznego. Choc trzeba przyznac, ze gra nie wygląda tak źle. :)
Mitsukai -> Przyznam akurat w tym aspekcie rację. Jednak większe mam obawy co do faktu, że samo From Software mówiło, iż chce uczynic Dark Souls "przystępniejszym dla szerszego grona". Do tego potworki wkręcały na filmiku strasznie niskie obrażenia (byc może to przez wysoki poziom doświadczenia postaci), a ich animacje ciosów były strasznie wyraźne i powolne (o czym zapomniałem dodac we wpisie). Mam wątpliwości, co nie znaczy, że tym ludziom nie ufam. Może wprowadzą jakieś specjalne poziomy trudności. Kto wie...
Jeden z przeciwnikow sciagnal grajacego na 1 strzal, ten ktorego topory mozna odbic, wiec jak widac mocno bijace jednostki tez beda. 6:40 na materiale IGN.
Niewiadomo tez z jakich etapow byl gameplay i czy byl chronologicznie. Poczatkowi przeciwnicy w DS tez nie robili prawie nic graczowi jesli byl uwazny.
Może wprowadzą jakieś specjalne poziomy trudności.
Przy takim multi jakie jest w DS nie ma to sensu, bo co wtedy? Przywolany fantom bedzie mial latwiej bo gramy na easy, czy podzial ludzi na poziomy trudnosci? Glupota. Od tego zeby bylo trudniej jest NG+.