Project Eternity zaprezentowany w ruchu na pierwszym filmie
cos malo tego pokazali, chociaz fajnie wyglada przynajmniej na filimku lubie gry 2d z udawanym 3d dzieki czemu gra moze wygladac ladnie i nie meczyc komputerow, moze troche ta postac za mala w stosunku do rozmaru swiata albo wymyslam
No może troszeczke wymyślasz :P Ogólnie sprawia pozytywne wrażenie. Zalatuje tu Baldursami, czyli może być na prawdę dobrze. Z wielką chęcią powrócę do dwuwymiarowych, pięknych teł w klimacie Wybrzeża Mieczy :) Czekam na kolejne wiadomości.
oby tylko fabuła była tak dobra jak grafika. wygląda świetnie
Wygląda naprawdę świetnie. O stronę graficzną już się nie martwię, teraz jeszcze żeby fabuła była dobra i żeby tej zawartości było sporo.
wszystko wyglada bardzo ladnie, artystyczne 2D, Infinity Engine - zmartwychwstanie. woda i oswietlenie super, przydaloby sie troche wiecej ruchu otoczenia jak np szeleszczace liscie czy uginajaca sie trawa przy silniejszym podmuchu wiatru (a nie lekkie, rytmiczne gibanie) a jedyne co budzi moje obawy to rozmazanie postaci podczas ruchu i nie mam pojecia dlaczego akurat tak to wyglada. czyzby renderowana postac "gryzla sie" z prerenderowanym tlem? niemniej jednak jako ze to tylko i wylacznie 2D co udowadnia fragment z Unity Engine to czapki z glow.
@Murabura
Josh Sawyer napisał (chyba na twitterze albo na forum), że to rozmazanie to artefakty po kompresji materiału video, a nie problem z renderowaniem postaci.
@_luc_
dzieki za info :) ogladalem filmik prosto z podstronki Eternity na Kickstarterze i nie bylo tam nic o tym wspomniane a komentarzy nie czytalem z racji tego ze pewnie 90% z nich to "omg looks amazing" itp.
Piękna graficzka, oby tak dalej, w ogóle jestem spokojny o ten projekt, jednak chyba bardziej czekam na Tides of Numenera. A Shadowrun w czerwcu :) @Mac94: do budy.
To jest Obsidian Entertainment, szanse na to że wyjdzie z tego coś poniżej bardzo dobrej gry rpg są naprawdę niewielkie. Czekam z niecierpliwością na moją kopię :]
Ciekaw czy przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę?
countgrisznak napisał:
"Ciekaw czy przed wyruszeniem w drogę należy zebrać drużynę?"
Tak, a jak wejdziesz do oberży, karczmarz woła zza lady: "Panie, nigdy tu nie było szczurów!"
Wideo wygląda świetnie. W 3D przy takim budżecie nie byłoby szans na taką scenerię. Jestem pewien, że cała reszta też będzie na wysokim poziomie. Już Sawyer o to zadba. Warto było sypnąć złotem za wersję pudełkową.
P.S.
I jeszcze okazuje się, że da się zrobić realistycznych rozmiarów bronie białe w RPGu. Nie trzeba zmuszać graczy do dźwigania podkładów kolejowych: http://i263.photobucket.com/albums/ii129/Takinusha/SwordDA2.jpg