Thief z nowym aktorem wcielającym się w Garreta. Gra działa na Unreal Engine 3
Łe, a myślałem, że tekstury będą ostre jak żyleta gdy popatrzyłem na pomniejszone screeny. Powiększyłem - fail. Szkoda. Dobre jednak jest to, że w tę serię zawsze się grało DLA KLIMATU. Najlepsza skradanka:)
Niech tego nie rozwalą i dadzą wsparcie modów (w końcu UE3), a będzie dłuuuuga zabawa.
Na screenach wygląda bardzo... Dishonorowo :) ...ale interesująco. Z chęcią bym zagrał.
czyli można się spodziewać, że na 90% do kontynuacji Deus Ex użyją UE4 :D (wreszcie powrót do korzeni ;), dla przypomnienia, deus ex 1 był na UE1 )
UE3 i mody? Nie licząc UT3 nie przypominam sobie gry na tym silniku, która miałaby niezła bazę modów.
Co do brzydoty to po zobaczeniu screenów z Drakensang 3 na PS3 nic mnie nie zaskoczy. W porównaniu z nimi Thief to trv next-gen.
Co do braku aktora - szkoda. Szczwany lis Garret z jego głosem to przednia rzecz. Jedynie jako The Many psuł klimat.
Czy gra będzie lepsza od T3: Deadly Shadows? Podobnie jak skok jakości z Deus Ex IW ->DE:HR (chociaż i tak lepiej się bawiłem przy Invisible Wars niż Human Revolution).
Póki co, warto pograć przed premierą Thiefa w The Dark Mod.
Mam nieodparte wrażenie że poziomy będą strasznie małe, tak jak przy najnowszym Hitmanie zapowiadali mase możliwości przejścia danego poziomu, tak średnio to im wyszło w mojej opinii przez pomniejszone poziomy względem poprzednich odsłon. Mam nadzieje że w przypadku Thiefa tak się nie stanie
To jest żenujące. Czy tak ciężko było zatrudnić Russella tylko do podłożenia głosów a do małpich skoków jakiegoś innego człowieka ?
UE3 małe mapki, uproszczone sterowanie, system szóstego zmysłu itp. itd. Rozpieprzą serie na amen.
Jak oni rozwiążą problem "statyczności" UE3??? Przecież Thief to przede wszystkim rewelacyjna gra cieni dynamicznych, a z tego co "wiem", w UE3 tylko JEDNO źródło światła może rzucać dynamiczne cienie (w lokacji).
Co za żałosna paplanina:
...początkowo były plany ponownego zaangażowania Stephena Russella, który nawet pojawił się na pierwszych nagraniach. Ostatecznie z niego zrezygnowano, bo w Thief aktorzy nie tylko podkładają swój głos, ale równocześnie biorą udział w sesjach motion capture.Do odtworzenia ruchów niezwykle zwinnego Garreta twórcy potrzebowali więc kogoś bardzo sprawnego fizycznie. Stephen Russell niestety takich wymagań nie spełniał...
Przypomnijcie sobie dziennik dewelopera Bioshocka Infinite o Elizabeth. Jakoś jedna facetka podkłada głos, inna ruchy do motion capture. Można? Tylko oczywiście to KOSZTUJE.
Tak czy inaczej jestem ciekaw jaka gra będzie z tego nowego Thiefa.
Wyglada fajnie, nie ma na co nazekac. Dobrze ze korzystaja z UE3 przynajmniej bedzie dzialac na gorszych sprzetach. Nic tylko czekac.
Znowu nowy watek i znowu to samo - narzekanie na grafe. Juz wiem dlaczego najwiecej komentarzy jest pod Battlefield czy Bioshockiem, poprostu wiekszosc dzieci musi wypowiedziec sie o grafice.
Dla mnie nowy Thief moze miec grafike na poziomie pierwszej czesci, wazne zeby zachowali klimat poprzednich czesci i utrzymali lub zwiekszyli poziom trunosci.
[11]
jakbyś się wczytał w komentarze przed napisaniem swojego to wiedziałbyś, że chodzi i słabe strony użytego silnika, nie grafikę.
SpecShadow: poprzednie komentarze odnoszace sie do slabych stron UE3 sa wyssane z palca.
czyli można się spodziewać, że na 90% do kontynuacji Deus Ex użyją UE4 :D (wreszcie powrót do korzeni ;), dla przypomnienia, deus ex 1 był na UE1 )
A_wildwolf_A -->
Deus Ex 1 był na UE 1, Deus Ex IW na UE 2, ale już DE HR na Crystal Engine (ten sam który został użyty w Tomb Raiderach od Legend aż do obecnego).
Też nie przepadam za UE3 - od początku mocno odstawał od konkurencji pod kątem self-shadingu i anti-aliasingu. Pełny SS (co za skrót -_-) pojawił się chyba dopiero w Gearsach 3, Mass Effect 3 oraz Bulletstorm kiedy konkurencja miała to "od zawsze" (COD4, BF:BC, MGS4, Uncharted, Killzone, Ghost Recon itp.). Dobry AA to chyba tylko ME3 na X360 miał. Praktycznie od początku jedynym plusem UE3 były ostre tekstury, niezły framerate i raczej brak lag'a w sterowaniu. Tak więc mam pewne obawy. Z drugiej strony screeny wyglądają całkiem fajnie, nie wiem o co chodzi ludziom. Chyba po filmikach z BF4 teraz wszystkim odbiło i chcą gier chodzących tylko na GF 680 nawet jeśli sami nie będą takiej karty mieli przez najblizsze 4 lata :)
Tłumaczenie, dlaczego nie zatrudniono Stephena Russella do podkładania głosu jest żenująco głupie.
Garrett, tak się, kurna, nie strzela z łuku! Umiałeś strzelać w poprzednich częściach a teraz jakiś matoł, który nigdy nie miał łuku w rękach, wpadł na debilny pomysł, że będziesz strzelał trzymając łuk poziomo.
Pamiętajcie jeszcze 1 plusie Unreal Engine: sprzętowy OpenAL (już UT2k4 miał konkretną przestrzeń. Fakt, że do tego trzeba mieć konkretną kartę dźwiękową i słuchawki, ale to normalne) :)
OpenAL nie jest integralna czescia UE, to jest tylko zewnetrzna biblioteka dzwiekowa ktora kazdy moze sobie uzywac nawet do celow komercyjnych.
Jak widać UE3 wcale nie jest taki przestarzały.
Nie zapominajmy, że jeszcze dużo mogą dopracować.
@wcogram "uproszczone sterowanie, system szóstego zmysłu itp. itd. Rozpieprzą serie na amen." możesz mi powiedzieć od kiedy takie rzeczy są zależne od UE3, specjalisto?
Przecież UE3 to dla przykładu tech demo Samaritan (dla tych którzy ostatnie lata spędzili na odludziu -> http://www.youtube.com/watch?v=wdwHrCT5jr0 ), więc jak widać w engine jest potencjał - trzeba go "tylko" wykorzystać.
Żeby powrócił stary dobry Thief w nowej oprawie to należałoby zrobić zbiórkę kasy na Kickstarterze i reaktywować Looking Glass.
Wiadomo moze juz cos na temat konkretngo tytulu dla tej gry? Chodzi mi o to, czy w nazewnictwie bedzie jakas cyferka... Mam na tym punkcie zboczenie i jesli pojawi sie np. "4", to dla zasady bede musial zagrac w poprzednie czesci, a na to raczej czasu nie znajde :P
I tu widać że silnik UE 3 ma szerokie zastosowanie mimo swojego wieku.
A co do gry to hm...ciekawe za dużo się nią nie interesuję, ale trzeba przyznać że moda na wykorzystanie łuków w grach zapanowała chyba na dobre.