Torment: Tides of Numenera na pierwszym screenie
Czyli gra nie będzie tak płaska jak poprzedni Torment. Ale to nic, wygląda to świetnie.
Zebrali tyle kasy, ze mogli by zamiast tych pierdolek ze strech goali wykupic licencje na planescape od wizardsow :/
[3] Rozumiem, że wiesz ile taka licencja kosztuje? Może mógłbyś podać ile mniej więcej taka przyjemność by kosztowała?
Wygląda ch*jowo... Mam nadzieję, że z postaciami to będzie się lepiej prezentować.
Pierwszy screen z Project Eternity bardziej mi przypadł do gustu. Nie oznacza to, że ten mi się nie podoba w ogóle, ale screen z Project Eternity autentycznie mnie zachwycił do tego stopnia, że od kiedy się ukazał cały czas mam go jako tapetę na pulpicie. Może dlatego, że był w najzwyczajniejszym w świecie 2D, a nie żadnym 2,5D...
Niemniej jednak ten screen z Tormenta paletą barw wyraźnie nawiązuje do Planescape Tormenta... ;)
Screen screenem - najważniejsze, żeby gra była rasowym RPG, bo jestem spragniony takich gier jak cholera! :) Tak że i tak bardziej czekam na Tormenta (o Project Eternity i Wasteland 2 nie wspominając) niż na jakiegoś Dragon Ejdża Czy, na którego mam kompletnie wywalone.
@Irek22:
Screenshot z PE też był w tym tzw. 2.5D, podobnie jak i wszystkie tła w grach na Infinity Engine. To określenie 2.5D odnosi się do sposobu przygotowania sceny, czyli wyrenderowania modeli 3D w ustalonej perspektywie i ręcznym retuszu, w przeciwieństwie do 'zwykłego" 2D, czyli tła rysowanego ręcznie od samego początku. Jak chcesz, to tu jest screen z przygotowania sceny przez Obsidian: http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0025/PE-TempleEntrance-ProcessStack-1340.jpg
W dużej mierze taką samą technikę zastosuje inXile, tylko ten udostępniony screenshot nie jest jeszcze w rewelacyjnej jakości, przypuszczalnie dlatego, że to dopiero pierwsze podejście do sceny. Na forum RPGCodex paru gości się pobawiło w obróbkę graficzną i takie są rezultaty:
http://i.imgur.com/sxYCPSY.jpg
http://i.imgur.com/mpXsDQj.jpg
:)
Styl graficzny tego screena, bardzo mi się podoba, przypomina P:T. Im więcej info o nowym Tormencie ujawniają, tym bardziej mi się podoba.
Znalazło się też kilku starych znajomych -->
_luc_ [7]
udostępniony screenshot nie jest jeszcze w rewelacyjnej jakości
W sumie możesz mieć rację. W końcu pierwsze screeny z Wasteland 2 (a robi je przecież także inXile i również na Unity) też były dość biedne i sterylne, natomiast to, co pokazali w gameplayu bardzo mi się podoba. :)
@Irek:
Też mam taką nadzieję. Nie da się ukryć, że screen z Eternity był bardziej... dopracowany, było sporo drobnych detali, jak brukowane kamienie, krzaki, itp., natomiast na tym screenie jest to wszystko dosyć mocno przejechane blurem. Za to dobrze, że trzymają się tradycji i prerenderowanych teł :) BTW, Fargo na tweeterze jeszcze wczoraj ogłosił, że w tym tygodniu pokażą też screen w wersji animowanej :)
Zgodnie z obietnicą, inXile dodało kolejną aktualizację do projektu, zawierającą krótkie nagranie z powyższej scenerii: http://youtu.be/DMeQzXZYi7I.
Kupić licencje na Planescape? Z tego co pamiętam to był martwy świat, nie na sprzedaż.
Co do obrazka - nie robi na mnie wrażenia. Dopiero gdy odpaliłem muzykę Marka Morgana dopiero wczułem się w klimat.
Mam nadzieję, że egzotyka i dziwne prawa i zasady będą także i w tej grze. To mi się podobało w P:T.
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera?ref=live
3 dni na milion dolarów ? Ciężko to widzę, aby zebrali kwotę na wszystkie cele ... ja już swoją cegięłkę dołożyłem
@Darat
Spokojnie, najważniejsza będzie ostatnia doba, nic nie zapowiadało tego że taki Star Citizen zbierze 6 baniek.
Są 2 dość konkretne cele, drugie miasto i "twierdza" dla gracza, wszystko się okaże za ~72h
No, w ruchu wygląda to lepiej. A i postać wygląda bardzo dobrze, zarówno jeśli chodzi o ilość szczegółów (oczywiście jak na tę wielkość postaci), jak i animacje. Jestem dobrej myśli. :)
Ktoś stwierdził, że kolorystyką przypomina kal of djuti.
Tak powstał ---->