Microsoft walczy o trzeciego Dooma?!
coś tu śmierdzi :/ Microshit wszedzie sie wepcha... oby to była nieprawda, albo spóźniony żart pryma-aprilioswy...
Jezeli DOOM III wyjdzie tylko na Xboxa to normalnie osobiście pojade do Redmont i zastrzele Gates'a z procy !!!!!
IMO wszystko na co moze liczyc MS to wydanie Dooma III na X-boxa wczesniej niz na PC
Akurat zrobia smaka a w tym czasie wydajnosc przecietnego PCta wzrosnie tak jak i nasycenie rynku kartami z obsługa DX 9.0
Nie po to panowie z ID Software pracowali na efektami i nowym silnikiem graficznym aby nie moc ich wykorzystac - w dodatku Doom III ma zapewne posłuzyc do promocji tego silnika i sprzedazy go innym firmom co bedzie przynosic przyszłe dochody.
wy jesteście jacyś inni... co wy macie do Billa! Przecież to nie wina Billa, że w Windowsie tyle błędów tylko jego durnych kolegów. On jest najlepszy w firmie i jest jej szefem, a że jest mądry i chce kasę zarobić to już jego sprawa. ach ta zazdrość...
Gates mysli, ze polecimy po Xboxy, zeby sobie w Dooma III pograc. Niedoczekanie jego :)
jak tak dalej pojdzie to ja chyba faktycznie kupie tego X'a.. zabawka calkiem mila gry tez mile..
Immothep -->Jade z tobą :-) Wezme młotek to mu gwożdzie w nos wbije.
przeciez na kazdej dzisiejszej konsoli doom III bedzie wygladal zalosnie... ZADNA nie potrafi obsluzyc pixel shaderow oraz z tego co wiem to dynamicznych cieni...
a grafa X nie obsluzy nawet EBM tylko zwykle dot-3 - a w dIII jest wlasnie EBM....
Sadze, ze chodzi to o exclusive konsolowy(taki jak GTA)..czyli ze Doom3 nie wyjdzie na zadna inna konsole..PCtow sie w to nie wlicza. Pozatym..narazie nie istnieje chociazby linijka Dooma3 w wersji XB..ID stwierdzilo, ze wpierw skoncza i wypuszcza PCtowa wersje..a potem poszukaja jakiejs firmy, ktora przeniesie ta gre na XB
Microsoft Xbox
Sony PS2
Nintendo Gamecube
CPU
733 MHz Intel Pentium III w/streaming SIMD extensions
128-bit "Emotion Engine" running @ 300MHz
405MHz IBM Power PC "Gekko" Multiprocessing Unit
Graphics Processor
300Mhz custom-designed X-Chip, developed by Microsoft and nVidia
150Mhz Sony Graphics Synthesizer
Art X 202.5 MHz Custom chip "Flipper"
System Memory
64MB Unified Memory Architecture
32MB direct RDRAM
24MB (1T-SRAM) + 16MB A-Memory (100MHz DRAM)
Memory Bandwidth
6.4GB/sec
3.2 GB/sec
3.2GB/sec
Polygon Performance
150 M/sec
75 M/sec
6-12 M/sec
Sustained Polygon performance (fullfeatures)
100 M/sec
20 M/sec
6-12 M/sec
Particle Performance
150 M/sec
150 M/Sec
N/A
Simultaneous Textures
4
1
N/A
Pixel Fill Rate - No texture
4.8 G/Sec (anti-aliased)
2.4 G/Sec
N/A
Pixel Fill Rate - 1 Texture
4.8 G/Sec (anti-aliased)
1.2 G/Sec
N/A
Pixel Fill Rate - 2 Textures
4.8 G/Sec (anti-aliased)
0.6 G/Sec
N/A
Compressed Textures
Yes (6:1)
No
N/A
Full Scene Anti-alias
Yes
No
Yes
Storage Medium
5x DVD, 8 GB Hard disk, 8MB Memory card
4x DVD, 8MB Memory card
Proprietary 1.5GB minidisc 4-Megabit DigiCard with adapter for 64MB SD flash memory card
I/O
Game controller x4, Ethernet (10/100)
Game controller x2, USB x2, IEEE 1394
Game controller x4, High-speed serial port x2, High-speed parallel port x 1
Audio Channels
256
48 ADPCM
64 ADPCM
3D Audio Support in Hardware
Yes
No
N/A
MIDI+DLS2 Support
Yes
No
N/A
Broadband enabled
Yes
Future Upgrade
Optional
Modem enabled
Optional
Not Planned
Optional
DVD Movie playback
Built In
Built In
No, available on Matsushita DVD/Gamecube hybrid
Maximum resolution
1920x1080
1280X1024
N/A
Maximum resolution (2 x 32bpp frame buffers + Z)
1920x1080
640x480
N/A
HDTV Support
Yes
Limited
N/A
Nie robmy z XBOXA drugiego pegasusa. Ta konsola jest naprawde dobra i mysle ze sobie poradzil. Poza tym, w dIII jest raczej dot 3 a nie enviromental..
No tak... Microshit chce wszystko dla siebie :-[
elfik -->
wydajnosciowo to mysle ze tak - tam sie to troche inaczej liczy niz na piecach.
Ale sprzetowych funkcji nie obsluzy i koniec. Ta konsolka ma obsluge tylko DX7 - a doomIII zostal zrobiony pod DX8.1, a mysle ze wrzuca jeszcze efekty z DX9.
I jest tam enviromental....ale moze tez idzie na Dot-3 - tyle ze to raczej nie ta jakosc....
i nie powiedzialem ze nie pojdzie...tylko ze bedzie fatalnie wygladal..
No, napewno bedzie gorzej wygladal na Xboksie. Oby DOOM III nie okazal sie jedynie konwersja z XBOX'a ;-)
Chociaz ma to i swoje dobre strony. Pojdzie gladko na w miare srednim sprzecie ;->
"Microsoft oferuje ogromną ilość pieniędzy id Software". To znaczy ile? Doom3 ma szansę stać się jednym z najbardziej kasowych tytułów wszechczasów na PC, więc pomysł jest nierealny. Co innego czasowy exclusive - to by było nawet dobre - pół roku wcześniej na Xa, a pecetowcy w międzyczasie zbierają kasę na nowe procki i karty graf., aby móc się rozkoszować dużo lepszą "finalna" wersją.
x-box nie ma pixel shaderow? oj tu sie nie zgodze o ile pamietam to siedzi w nim cos na ksztalt gf3... woda jaka generuje x-box napewno nie jest robiona metoda dot3, na enviromental tez to jakos za ladnie wyglada. hm doom3 robiony pod dx8.1? to slicznie bo wlasnie sie do radka8500 przymierzam:]]]
tak w ogole to d3 jest pisane w ogl :)
Eheheheh micmac xbox w swoim chipie nv2a (hybryda gf2 z dodanymi pixel i vertex shaders i innymi efektami dx8) ma efekty zgodne z dx8 :] czyli sa pixel shadery ,vertex shadery i embm i inne cuda ktore ma dx8 :] a po drugie ten chip jest taktowany czestotliwoscia 230 mhz :] i po trzecie x-box nie jest na tyle potezny aby udzwignac taka samo jakosciowo grafe jak na PC (pamiec ram itp...) I jeszcze jedno gra jest pisana pod ogl'a i bedzie wykorzystywac efekty zgodne z dx8 ,a zanim doczekamy sie gierki wykorzystujace efekty zgodne z dx9 to jeszcze dobry rok jak i nie wiecej minie :] (tak jak w przypadku dx7 ,dx8 - ktory jeszcze do dzis nie jest wykorzystany) ... A jeli chodzi o exlusiva to raczej chodzi o swiatek konsol choc chyba nawet bez tego tylko an x'a by to wyszlo bo ps2 czy gc ekhmmmmmm odpala tylko menu glowne :D
a zanim doczekamy sie gierki wykorzystujace efekty zgodne z dx9 to jeszcze dobry rok jak i nie wiecej minie :]
heh ale paly z microshitu juz nas zmuszaja do instalowania dx9 przy okazji grania we freelancera :/
Po co ten wykrzynik w topicku tego posta ? Co w tym dziwnego, ze ktos stara sie o wylacznosc na najbardziej oczekiwany tytul ostatnich lat ?
M$ ma tyle kasy ze gdyby Carmackowi i spolce, zalezalo tylko na zarobieniu szmalu to juz dawno by bylo ogloszone ze Doom 3 only na Xboxa, wszak nie od dzis wiadomo ze bedzie to nielada hicior
ale znajac zycie i ambicje ID do "open source" i tego typu hase,i dokladnie odwrotna polityke m$ mozna przypuszczac ze xbox dostanie doom3 zaraz po premierze na pc /maca i bedzie to jedyna konsola na ktorej ten tytul sie pojawi
Heh, co za bzdury, co sie tak podniecacie. Kol. "Dagger" ma racje, gra na pewno wyjdzie na pceta, jedynie za co Microsoft moze zaplacic (i to bedzie musial sporo zaplacic), to za powazne opoznienie premiery na PCeta.
Przeciez Carmack jest mistrzem kodu, gra jest wazna, ale jeszcze wazniejszy jest nowy engine na ktorym bedzie chodzic gra. To bedzie standard dla gier 3d byc moze na najblizsze pare lat. Mialby dla jednego projektu, zostawic potencjalne zyski ?
Nie podniecajcie sie tak, tylko kupujcie karty na Doom3 bo tylko Carmack jeden wie, jakie beda wymagania sprzetowe ;)
z tego co wiadomo, doom3 jest robiony obecnie tylko na platforme PC, zaowiadana jest POZNIEJSZA konwersja na xboxa, prawdopodobnie przez firme trzecia pod okiem ID
bardzo watpliwa jest sytuacja w ktorej skonczony PC doom lezy w szufladzie do czasu skonczenia konwersji na xboxa
Lepiej niech Microsoft sie nie miesza do Dooma bo wyjdzie z tego komercyjne i malo grywalne dzielo. Chlopaki z id znajo sie na tym lepiej
Co wy wszyscy gadacie?? Doom3 ma prawo wyglądać tak samo na PC i Xbox. ID mówiło, że całość generowanej sceny jest w 90% robiona przez grafikę. A Xbox ma coś o osiągach takich jak GF3 Ti 500. Do tego obraz na TV. Mniejsza rozdzielczość itd. Chip graficzny mniej się napracuje na Xboxie, bo przy generowaniu mniejszej ilości szczegółów gra będzie wyglądała tak samo jak na PC. Niedokładność TV zrobi swoje. Zresztą ppopatrzcie na Project Gotham Racing i NFS:Hot Pursuit 2 na PC-Bez porównania.
czyli srekal34 nie bedzie wygladac tak samo pod wzgledem technicznym tylko taki tv bedzie maskowac :] a Doom3 przelomem graficznym nie bedzie :] bo wykorzystanie bumpow wszedzie gdzie sie da i ladnej animacji nienazwalbym przelomem :] .przelomem bylby engin ktory potrafilby generowac przeogromne sceny z otwartymi przestrzeniami naladowane polygonami plus te efekty itd... :] To bym nazwal super enginem :] I Carmacka mistrzem kodu tez bym nei nazwal :] Bardziej ci scenowi koderzy sa lepsi niz pan Carmack :] bo pisza w wiekszosc i w Assamblerze igdyby w tym jezyku bylyby pisane komercyjne gry to wymagania bylyby o polowe mniejsze :] choc w sumie mogli by zaczac optymalizowac hcociaz kod to by wystarczylo :]
JA WIEM!!!!!- tak naprawdę to IDSoftware chce zapłacić Microsoftowi za umieszczenie w Doomie twarzy swoich pracowników (no i właściciela :-)) Będzie lepsza satysfakcja podczas mordowania tych zombie i gra o niebo lepiej się sprzeda. :-))
Ta gra wyjdzie na Xboxa , bo żadna inna konsola by sobie z nią nie poradziła ... Splinter Cell na PS2 będzie okrojony graficznie z niektórych efektów , więc Doom też musiałby być okrojony na PS2 ...
DOOM 3 musiał by być niewiarygodnie okrojony nawet na X-Box. Nie widzieliście wymagań sprzętowych ! Jeśli Doom 3 został by wydany tylko na X-Box to mnóstwo efektów które do dnia dzisiejszego zostało już opracowanych musiało by iść do kosza. Wiem że chodzi głównie o kapuche, ale myśle że oprócz tego ID Software chce zaszokować i przybić moralnie konkuręcje więc nie zgodzi się na wydanie jedynie na X-Box-ie gdzyż ze względu na słabe parametry tej konsoli, nie dało by się pokazać Dooma takiego jakim ma być. (dynamiczne oświetlenie, fragowanie wszystkiego, pełna fizyka itd.) PIII 733 i GF3 temu nie podoła.
Microsoft chce zrobic wszystko aby miec exclusiva na swoja konsole. Na PC Doom III oczywiscie wyjdzie wczesniej - w koncu Windows to system Billa G. Exclusive mialby pewnie byc na XBox2 ktorego premiera jest zapowiadana na poczatek 2004 r. Microsoft zapowiada ze nowa konsola "wymiecie" konkurencje, ale Sony zapowiada to samo.
|Jedi|
microsoft to rasisci !!!!!!!!!!!!!!
jedyny tytuł ktory na powaznie moze wstrzasnac swiatem gier FPS a te pedały mysla ze za kase wmówia kolesiom z ID Software swoje chore warunki co do wydania gierki
to sa dopiero LoLe
po drugie jesli misrosyf zamoczy w doom III swoje smierdzace lapska to bedzie najwiekszy sparz na przełomie ostatnich latw swiecie FPS-ow
zamiast mega krwawej strzelanko-rozwalamki otrzymamy instalacyjna wersje nowego windowsa
microsyf to LoLe
microsoft niech sie lepiej zabierze za dopracowanie tego nowego shitu "LONGHORN" czy jakos tak
to dopiero bedzie kosmos
a jezeli Miscosyf ma naprawde zamiar wydac Doom III tylko na X-pudelko to zdejme gatesa ze snajperki
A ja no to że ostro ciupie w betę i widzę, że skończona gra będzie spokojnie śmigać na GF4Ti 128 MB i 512 MB DDR. A grafika i klimat wgniecie wszystko w fotel co teraz jest. A Microsucks i ich X-Box może się schować bo będzie tak jak z np: z Quake 2 na Playa gdzie poziomy się będą co chwilę dogrywać (co 512 MB DDR to nie 64 MB nie??). Gry FPP od zawsze rządziły na PC i rządzić będą nadal a konsole powinny się raczej skupić na innych gatunkach w których są zresztą dobre (Tekkeny, Rajdówki, Platformery...).
ta...nie zapominajmy o koniecznosci dokupienia myszki (pewnie taniej i dostepnej w polsce:) do X zeby sie dalo grac :/
spokooooo chopy! bedzie dobrze... jestem z przyszlosci