Divinity: Grzech Pierworodny na Kickstarterze - pomóż ulepszyć grę
technika wykonania i styl graficzny sczegolnie pomieszczen i lochow przypomina mi ten z diablo 3, a walka turowa ? jakos nigdy nie gralem na powaznie w turowa gre moze na ta sie skusze i wydam kilka zlociszy
Pierwsze części też miały kinowe tłumaczenie (napisy), więc nie piszcie głupot. W "Divine Divinity" grało się przez wiele, wiele godzin i żadnych polskich głosów tam nigdy nie było.
Ech, gdyby tak teraz ludzie, co wpłacili na konto Garriota (który co jak co, ale na finanse nie narzeka) kabzę i dali ją Larianowi byłoby wspaniale.
Życzę im sukcesu, gra zapowiada się na coś świetnego.
Lamentowanie, że są tury, jest nudne...
Plusy
+ Grafika, zarówno pod względem artystycznym jak i technicznym.
+ Walka w turach.
+ Trupy chyba nie znikają.
Minusy
- Kwestie dialogowe są na środku i nakładają się na postacie. Powinny być przesunięte w prawo. Na prawej połowie ekranu mógłby się wyświetlać dialog a na lewej powinno być widać świat gry z postaciami. Powinna być możliwość ustawienia stopnia przeźroczystości tła dla napisów.
- Ozdóbki w rogach ekranu nie podobają mi się. Powinna być możliwość ich wyłączenia.
- Jucha nie obryzguje ziemi tylko znika będąc w powietrzu.
- Szef zespołu nie wie, że "Grzech Pierworodny" nie jest w rzucie izometrycznym.
@up
Początkowo myślałem, że chodzi zaledwie o komentarz pod zdjęciem w temacie rzutu izometrycznego... ale on to mówi w filmiku. Łał.
Te ozdóbki są chyba tylko na filmiku, w dodatku tylko w niektórych miejscach.
Trupy wyglądają jakby miały znikać po walce.
Gra bardzo mi się podoba - aż się zainteresuję poprzednimi Divinity.