Fotorealistyczne twarze w wydaniu Activision
"Pytanie, ile czasu jeszcze przyjdzie nam poczekać, zanim taka czy podobna technologia zostanie zastosowana w grach?" - odpowiedź do następnego Call Of Duty
musieli jakiegos obleśnego dziada dać jako przyklad, nie wygląda to może źle tylko że prawdziwe twarze nie mają aż tak wiele porów :D trochę z tym przesadzili
Wszystko ladnie, ale to tylko demo, w dodatku samej twarzy.
Dolozcie do tego environmenty, AI i pare innych postaci na ekranie i efektow i duzo z tego nei zostanie :)
I tak nikt tego używać nie będzie. Twórcy powiedzą, że nikomu to nie potrzebne i będą robić kaszanki graficzne pokroju CoD, bo nie liczy się jakość, tylko zarobek za tanią robotę.
Twórcy powinni w końcu pójść po rozum do głowy. Na normalnych graczy nie działają już wodotryski graficzne, czy dokładne animacje. Teraz powinni pójść w końcu w kierunku lepszego AI. Cytując pewną znaną postać: "Minął już moment, w którym robiliśmy wrażenie na graczach grafiką". Czas na rewolucję.
Sasek jak dla mnie to własnie fotorealistyczne postaci brakuje w grach i trzeba je zaimplementować.
Naprawdę imponująca technologia. Z tych wszystkich ostatnio pokazanych skupiających się na twarzach, ta wypada chyba najlepiej.
Hmmm, Twarze Activision, a włosy AMD Tressfx dorobi. Łyse modele twarzy bez włosów coś cienkie te demo technologiczne mają - i nie uważacie, że trochę się spóźnili bo Crytek już dawno to zrobił pierwszy.
Twarze są fotorealistyczne ale w tej generacji i raczej ich nie zobaczymy w grach. Może w trakcie dialogów w RPG czy przygodówkach gdy kamera skupi się na samej twarzy a tło zostanie rozmyte albo wtedy, gdy grafika otoczenia będzie na poziomie sprzed 10 lat.
Doczepię się jedynie do tego, że na filmiku nie widać włosów w nosie faceta mówiącego o mrożonych owocach.
Szczerze? Ja również potrafię coś takiego wygenerować. A nawet bardziej fotorealistycznego.
Pytanie, ile czasu jeszcze przyjdzie nam poczekać, zanim taka czy podobna technologia zostanie zastosowana w grach? Znając życie, pewnie szybciej niż się spodziewamy
Znając życie już dawno mogłoby to być w grach. Problem w tym, że nikt nie czeka na fotorealistyczną grafikę w grach, gdyż byłaby ona po prostu nieprzyjemna.
To jak to w końcu jest, bo kilka dni temu Nvidia podczas GPU Technology Conference w trakcie swojego wystąpienia zaprezentowała technologię swojego autorstwa realistycznego renderowania twarzy o nazwie Face Works opatrzoną tym samym demem technologicznym (twarz tego samego mężczyzny wyrażająca różne emocje za pomocą mimiki) które teraz okazuje się autorską technologią Activision???
Prezentacja przeprowadzona została w czasie rzeczywistym na dwuletnim laptopie z kartą grafiki GeForce GTX 680 przy 180 klatkach na sekundę.
WUT?
Not actual gameplay,ale real time.Po co tworzyć taka technologie skoro nie będzie ona dostepna dla gier?Wydaje mi się ze to będzie w grach i bardzo możliwe ze tej nowej generacji.Silnik COD był rewolucja w 2007 teraz tez widze będzie rewolucja o iel to faktycznie ich silnik do gier bo na 100% nie jestem pewien.