GRID 2 – ponad 20-minutowy gameplay
Nie oglądam, bo obowiązkowo na półce musi być, jeszcze jakby zrobili Overlord III to byłoby zaje*iście
Jeden komentarz na youtube, pod którym niestety się podpisuje - Great fucking job murdering grid series too.
Piękne specyficzne światło, nadające fotorealizm i ruchy kamery w czasie jazdy. I to wszystko co ma GRiD2 do zaoferowania. W kwestii oprawy graficznej i wizualnej to normalna standardowa grafika. Dźwięki i odgłosy też sprawiają wrażenie bardzo nakręcających i podnoszących adrenalinę.
Doom III +1
Słaba nic mnie niezaskoczyło nic....
Nic nowego...
[3]
GRID series? Od kiedy GRID jest serią? I na jakiej podstawie potwierdzasz to że owa seria została zamordowana (lol)?
[9]
A jedynka to niby był symulator? Czego oczekiwałeś?
Nie ma to jak rzucać tekstami że gra będzie do bani na podstawie filmików. Gra wygląda dynamicznie, graficznie w porządku, zdaje się że wszystko jest na miejscu. Ale widzę że eksperci już wypowiedzieli się na temat systemu jazdy i jakości samej gry :D
A najbardziej śmieszy mnie to że gra naprawdę wygląda jak jedynka z podrasowaną grafiką, a ludzie toczą pianę że "oczekiwali więcej".
Kurde, co to się dzieje z tym Codemasters? Czy wszystko musi dążyć do arcadówek i nic już nas nie czeka, oprócz ładniejszej grafiki, integracji z serwisami społecznościowymi i systemu trofeów??
Jednego nie rozumiem... gracze niby nie są zainteresowani widokiem z kabiny, a lubią jeździć z kamerą umieszczoną na masce? Bardziej bym się spodziewał, że będą promowali wyłącznie kamerę umieszczoną za autem, która tak na marginesie na gameplay'ach wygląda na umieszczoną trochę zbyt nisko (może to przeszkadzać jeśli sterujemy ponadprzeciętnie szerokim samochodem).
To jest GRID?! Ponad 160km/h bokiem w zakręt 90 stopni :O?
Chyba podziękuję, dla takich wrażeń wystarczy nowy NFS.
W tym roku obiecałem sobie wydać pieniądze obowiązkowo na dwie gry komputerowe. Company of Heroes 2 i Grid 2. Już wiem po tym filmiku, że nie mam zamiaru składać preorderu. Wszystko zależy od recenzji i komentarzy graczy. Tak pozatym czy wiemy już coś na temat neonu, który pokazuje jak jechać na trasie ? Czy będzie on dostępny w multiplayer jak w Dircie 3 ? Jeśli tak to nie ważne jak dobry będzie Grid 2, omine ten tytuł szerokim łukiem.
Czemu producenci gier psują swoje marki ? Czemu oni to robią ?
Ale resoraki :P Jazda tak nierealistycznie wygląda i wydaje się taka prosta w obsłudze, że aż się wymiotować chce. Zresztą można było to wywnioskować z opisu trudności jazdy, jak to napisał Codemasters "kompromis między bardziej wymagającymi graczami, a casualami" (mniej więcej) widać jak to się skończy prawdopodobnie.
Póki co widzę, jakby pieniędzy poskąpili nie tylko na kokpit jak również na model zniszczeń, obym się mylił i oby to się zmieniło w finalnej wersji.
Na moje wygląda dobrze, czuć starego dobrego GRIDA, prawdopodobnie jak to zwykle bywa, film pokazowy robiony na trudności najłatwiejszej = największy arcade.
I najlepiej gra się z maski, tryb z wnętrza to bzdura, dobrze, że go nie będzie, był kompletnie nierealistyczny.
A co do 160 w kącie 90, to przecież ten zakręt nie ma 2 metrów szerokości...
kaszanka9 Jak wyżej wspomniałem Codemasters informował, że będzie jeden tryb dla wszystkich graczy. Mam nadzieję, że to się zmieni po narzekaniach i będzie można ustawiać trudność. A co do widoku z kokpitu to co w tym takiego nierealistycznego, połowę gry tak przeszedłem, na początku trudno się przyzwyczaić, ale po kilku wyścigach to całkiem inne doznania, dlatego bardzo to polubiłem. Nie wiem dlaczego tak się uparli, w gorszych produkcjach jest nawet widok z kokpitu, gdzie bardziej zrozumiałbym właśnie takie posunięcie.
Dla pierwszej części GRIDa kupiłem specjalnie kierownice, bo gra mi się bardzo podobała i spędziłem z nią wiele bardzo fajnych godzin. To co słyszę i widzę o drugiej części nie napawa mnie optymizmem. Za bardzo spłycają tą grę. Ja bardzo lubiłem widok z wnętrza i później tylko na takim jeździłem.
A co do 160 w kącie 90, to przecież ten zakręt nie ma 2 metrów szerokości...
No nie ma 2 metrów, aczkolwiek po GRIDZIE spodziewałem się bardziej realistycznego modelu jazdy. Bolid F1 miałby problem z takimi manewrami.
Jednak poczekam na opinię graczy i recenzentów, może jednak nie będzie tak źle.
Szałowo to nie wygląda, ale biorąc pod uwagę posuchę na rynku ścigałek, słabego NFS-a MW którego sobie odpuściłem, przesunięcie Project CARS na przyszły rok i mimo wszystko wiarę w to, że nawet jeśli model jazdy został uproszczony, to przynajmniej fajny klimat wyścigowego teamu z "jedynki" został zachowany, pewnie i tak kupię :/
Niedlugo problemem bedzie implementacja sterowania gaz/hamulec wiec w grze dadza autoplay a my tylko sterujemy jak w Kinecie. Przeciez przy ostatniej Transformers na PC, tworzyc nie radzili sobie z przebudowaniem gry pod klawiature...
Gameplay wskazuje na zwyczajną arcadówkę ze społecznym charakterem wyścigów - kiedyś całkiem udanym, jak to miało miejsce w "jedynce". A wracając.. Ruchy kamery mogłyby być bardziej dynamiczne, a stylistyka dalsza od tej znanej z rajdów (tutaj brzmienie silników i szarpane zachowanie pojazdów na szykanach). Gdyby wszystkie asysty zostały włączone na potrzeby filmu (nie zdziwiłbym się), to natenczas wypowiedź pracownika Codemasters o kompromisie na tym tle jest jak najbardziej sensowa. Pod warunkiem, że ustawienia te, dowolnie, będę mógł dostosowywać do "własnych potrzeb".
Na youtube w komentarzach krytyka leci, mam nadzieje, że coś trafi w końcu do Codemasters.
Bardzo słabo to wygląda :/
cienie wyglądają tragicznie auto ma cały czas ten sam kolor na słońcu jak i w cieniu niestety ale na mnie wrażenia nie robi ten kotlet z mikrofali
fsdfg
Widok z kokpitu domyślnie ma naśladować ten z prawdziwej jazdy, ale niestety to zawsze była bzdura, bo
widok w aucie nie jest ograniczony, a w grze z kokpitu jest i to bardzo, nie ma swobody widoku, traci się masę widoczności i punktu odniesienia do trasy, to jest nierealistyczne.
Po za tym jak jedziesz to nie widzisz tyle co zawsze w tym widoku kokpitu było widać, ledwo patrzysz na kierownicę, takie są fakty.
Takie tryby zawsze są dla bajeru, przeważnie nie odzwierciedlają prawdziwego widoku z auta, ograniczają widoczność i orientację w trasie, gra to gra i nie zmienisz tego, musiałbyś mieć wyświetlacza po bokach i o wiele wyżej punkt widoku z miejsca kierowcy, bo teraz widząc całą tapicerkę, to jest po prostu bzdura.
Nie widzę wielkich zmian w grafice po za podniesieniem wymagań i trochę więcej aut no oczywiście względem 1 części.