Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość The Elder Scrolls Online – nowe informacje o sieciowym następcy Skyrim

20.03.2013 11:59
1
zanonimizowany871976
78
Generał

Wszystko ładnie, pięknie się zapowiada, ale co z endgame? To chyba najważniejsze w grze MMO by mieć co robić po wbiciu max lev i zakończeniu questów ( no chyba że te questy innych frakcji będą cholernie trudne )

20.03.2013 12:27
dig910
2
odpowiedz
dig910
7
Centurion
20.03.2013 12:40
Lukis'
3
odpowiedz
Lukis'
127
POZnańska Pyra

Ech...kolejne MMO...oby nie rezygnowali przez to z singla :(

20.03.2013 12:47
ker45
4
odpowiedz
ker45
28
Centurion

Trudno oprzeć się wrażeniu, że niusa napisała osoba, która ma blade pojęcie o serii The Elder Scrolls. Ot, choćby coś takiego:

"System dialogowy ma przypominać rozwiązania z Morrowind i innych reprezentantów serii."

No to o systemie dialogowym zasadniczo nie wiemy nic, zważywszy, jaka przepaść dzieli pod tym względem Morrowinda ("przewertuj encyklopedię") i Obliviona :P

Tak "nieodłącznego elementu serii jak rzemiosło" w Oblivionie też sobie za bardzo nie przypominam (nie licząc jednej jedynej alchemii) :P

20.03.2013 12:52
ambu_
5
odpowiedz
ambu_
96
Smoke Mid Everyday

Pierwsze moje MMO, ktore kupie w dniu premiery z czystym sumieniem.

20.03.2013 13:49
6
odpowiedz
Murabura
166
Generał

@ker45
odnioslem takie samo wrazenie.
w Morrowindzie NPC byli chodzacymi encyklopediami, ktorzy mogli cos powiedziec graczowi na kazde zadane pytanie a raczej slowo kluczowe - dawalo to na przyklad mozliwosc zapytania o droge do konkretnego miejsca czy osoby zwiazanej z questem i bardzo mi sie to podobalo bo wymuszalo naturalna interakcje w celu uzyskania informacji a nie idiotycznego podazania za wskaznikiem zadania. w Oblivionie i Skyrim dialogi zostaly juz ograniczone do konkretnych kwestii.
co do craftingu to dopiero Skyrim dal wieksze pole manewru w postaci kowalstwa (tworzenie broni i pancerzy a nie samo ich naprawianie, z ktorego notabene Skyrim zrezygnowal z niewiadomych przyczyn) bo wczesniej byla tylko alchemia i enchantowanie. do craftingu zaliczyc mozna jeszcze tworzenie wlasnych zaklec ale z tego zrezygnowano niestety w ostatniej odlosnie nie wiadomo czemu a dawalo duze pole do popisu np zaklecie oslabienia odpornosci na ogien polaczone z obrazeniami od ognia i powiedzmy paralizem - niezle combo.

20.03.2013 15:32
7
odpowiedz
Error57
17
Pretorianin

Co jak co ale oni potrafia zrobic swietne lokalizacje.

20.03.2013 15:59
8
odpowiedz
karvimaga
160
Generał

chyba lokacje :)

20.03.2013 16:50
9
odpowiedz
Error57
17
Pretorianin

No moze ;)

20.03.2013 18:05
Lahcim7106
10
odpowiedz
Lahcim7106
47
Pretorianin

Mnie bardziej interesuje model rozgrywki.. Czy gra będzie we free-to-play, czy też na abonament..

20.03.2013 18:13
Asasyn363
11
odpowiedz
Asasyn363
164
Senator

Mam nadzieję, że nie zmienią daty premiery, bo gra prawdopodobnie ma wyjść sierpień-wrzesień. A ja już nie mogę czekać dłużej-jestem wielkim fanem Morrowinda i reszty gier TES :]. Graficznie prezentuje się interesująco. Oby tylko było co robić po wbiciu maksymalnego poziomu, bo inaczej gra zginie w pierwszym roku istnienia.

20.03.2013 19:19
😒
12
odpowiedz
HomeBird
12
Centurion

Eh, kolejne MMO. Mnoży się tego szybciej niż wynosi przyrost naturalny w krajach 3-go świata. Mam nadzieję, że nie oznacza to zażegnania projektów czysto singleplayer'owych w tym uniwersum. Dla mnie gry sieciowe są skreślone z góry z racji przynależności gatunkowej. Wprawdzie niezbyt trawię tak czy owak serię Elder Scrolls (ze względu na nastawienie na otwartość świata kosztem fabuły oraz toporny tryb widzenia z perspektywy pierwszej osoby), jednak szkoda byłoby gdyby zamiast kolejnej części pozostało jedynie multiplayer'owe bezcelowe klepanie expa.

20.03.2013 19:32
13
odpowiedz
Arcadius
102
Konsul

Podnosząc poziom doświadczenia zwiększymy poziom życia, wytrzymałości lub magicki magicki ???

A ogólnie to wielka niewiadoma. Zapowiada się dość fajnie, ale co z tego będzie ?... Świat the elder scrolls strasznie zachęca, mimo że to MMO. Zobaczymy...

20.03.2013 20:06
kaczka-dziwaczka
14
odpowiedz
kaczka-dziwaczka
20
Centurion

Tamriel jest cholernie ciekawym światem, pamiętam jego piękno przedstawione w Syrimie, Morrowindzie lub Oblivionie. Ale jakoś nie pasuje mi do konwencji MMO.

20.03.2013 23:10
15
odpowiedz
zanonimizowany737571
3
Pretorianin

CZYLI NIC NOWEGO W ŚWIECIE MMO, DOBRANOC.

20.03.2013 23:37
16
odpowiedz
Tomahawk69
25
Chorąży

W ogóle mnie nie przekonuje ta część... gdyby zrobili kolejną 'normalną' odsłone to by była pewnie pozycja obowiązkowa, w tym przypadku nawet jeśli będzie f2p to nie wiem czy po to sięgnę. W mmo nie mogę się wczuć ani w historie ani w postać, ot chodzi się na instancje, trochę questów, troche expienia, troche pvp i tak w kółko.

21.03.2013 09:25
17
odpowiedz
Naczelnyk
161
Witch Hunter

Powiem krótko: PVP or GTFO.

Po GW2, którego twórcy oszukali graczy PVP i zamiast kontynuować sukces części pierwszej zrobili grę dla chomików, pierników i marcepanów, nie zapłacę za żadne mmo bez ciekawego i dopracowanego PVP.

21.03.2013 19:48
😜
18
odpowiedz
zanonimizowany888993
7
Chorąży

Sieciowa rozgrywka w tym świecie to bardziej podążanie za obecnym trendem, a nie czymś co ma być nowe i odkrywcze. Nic interesującego.

21.03.2013 22:08
19
odpowiedz
zanonimizowany834459
14
Legionista

Coś może z tego wyjść - w tym straszny los, jaki spotkał Warcrafta.
Ale, jak na grę MMO zapowiada się ciekawie (każda inna podobna emoemoerpegówka to zwykły pic na wodę)

Wiadomość The Elder Scrolls Online – nowe informacje o sieciowym następcy Skyrim