ArmA III - porównanie ustawień graficznych wersji alfa
Fajnie, jedno mnie ciekawi. Jak to wyglada w praktyce. Zauwazmy ze na minimum jest kompletnie lyso, brak trawy itp. O wiele latwiej zobaczyc przeciwnika, gdzie na full jest pelno trawy i pewnie bedzie to dosc trudne. Ciekaw jestem jak sie to ma w praktyce np z komputerem, czy wieksze detale wpywaja na ai i bedzie nas trudniej dostrzec?
Xsardass - o ile wiem z ustawionym na maksa dystansem nie radzi sobie nic, co ma tylko jeden GPU na pokładzie.
Wiec nie ma co się niezdrowo podniecać wojenką AMD / Intel / Nvidia itd.
Zajebistą ma ta gra optymalizację jak na takim sprzęcie na max krzaczy.
A wcale jakoś fantastycznie to ona nie wygląda.
Helikopter startuje a krzaki w około huśtają się w rytm lekkiego wietrzyku ignorując fakt, że nad nimi kręcą się śmigła :D
Nikt do normalnej gry nie ustawia zasięgu widzenia na poziomie 12 kilometrów, zazwyczaj jest to około 3 - 6 km. Wtedy gra działa płynnie.
Jak sobie latamy wysoko to można poszaleć...
http://www.youtube.com/watch?v=QgIdZPXUuJg
Laston--> "ALPHA".
Laston - Super, rozbudowany symulator pola bitwy w wersji alpha i krzaczki się nie tak 'kładą'
trochę współczuję twórcom army, zrobili ten widok na 12 kilometrów i teraz każdy test będzie przeprowadzany na tych ustawieniach i co siłą rzeczy przełoży się na wydajność jak i przekonanie, że arma jest wysoce kiepsko zoptymalizowana, choć prawda jest taka, że obniżając widok do 2km i wyłączając lub zmniejszając niektóre bajery zżerające klatki (np. post proces na normal)otrzymamy grę, która praktycznie wygląda tak samo jak na najwyższych ustawieniach tyle, że będzie nam chodzić na pięcioletnim kompie w 30-40 klatkach, a nie w 15 ;)
Szkoda tylko, że gra jest jechana przez graczy COD'a i przez ludzi grających na laptopach.
Poczekajcie na mod ACE3 wtedy dopiero klatki spadną w dół.
Nie miałem na myśli żadnej wojny producentów (sam mam amd) ale na tym to było testowane. Zresztą po komentarzach widzę w czym rzecz.
Jak na wersje Alpha to Arma 3 sprawuje się bardzo dobrze, samych bugów jest bardzo mało. Optymalizacja kuleje bo gra korzysta efektywnie tylko z jednego rdzenia cpu - nie ma się jednak czym martwić bo w tym przypadku może być tylko lepiej.
@Econochrist
Gosciu jesteś zajebisty jak ty możesz oceniać optymalizacje alphy ? i tak jest bardzo stabilny build no ale znawców nie brakuje ;) alpha jak i beta może się zmienić jeszcze tysiąc razy ;)
[13]
zostaw go, to nasz forumowy Janusz, który w d*pie był i g*wno widział ale pod każdym newsem musi walnąć komentarz.
Sama gra wygląda rewelacyjnie. Żadnego przesadzonego blooma również....
Często w gracz czepiam się oświetlenia, które jest przesadzone (na ciebie patrzę BF3). Tutaj jest świetne.
Wreszcie odpoczynek dla oczu zmęczonych plastikową, fajerwerkową grafiką wyciskającą ostatnie soki z high-endowych pecetów.
Jak słusznie zauważył Manolito - gra może być zjechana za optymalizację przez serwisy, które mogą nie wpaść na to, ze maksymalny zasięg widzenia jest zbędny. Gracze-klakierzy załapią rytm i gra dostanie niesłusznie przyznaną łatę.
Pomijam oczywisty fakt wieszania psów na grze w fazie Alfa, to już trzeba mieć pustkę pod kopułą.
Ja rozumiem, że to kolejna Arma i z założenia ma ona mieć ten toporny feeleng, ale mogliby bardziej popracować nad grafiką, animacją i jakością niektórych obiektów. W budynkach nadal bieda z nędzą, a animacja wchodzenia po drabinie nadal wywołuje uśmiechy politowania. Takie rzeczy w 2013 roku? Do reszty nie mam co się czepiać, bo jest na dość wysokim poziomie.
BIS to nie EA/Shitvision, i bardzo dobrze, co przekłada się na to, ile mogą przeznaczyć kasy na grę. I tak w porównaniu z ArmAII animacje są jakieś 390% lepsze a już sam rozbudowany system postury niszczy wszystkie wannabe "symulatory pola walki" jak BF3, nie wspominając o balistyce i innych tego typu pierdołach.
Poza tym - alfa.
"Szkoda tylko, że gra jest jechana przez graczy COD'a."
Hehehe, to było piękne, uśmiałem się.
4GB RAM przy pececie, na którym był nagrywany gameplay? To jakiś żart?
U mnie gra chodzi bez najmniejszych problemów ustawienia ultra oraz maksymalny poziom widzenia rozdzielczość 1920x1080 moja specyfikacja w sygnaturze i to na takim sprzęcie powinno się robić porównanie graficzne a nie na słabiutkim AMD i to z tak małą ilością pamięci RAM xD
Warto sprawdzać jak się te sprawy mają w alfa testach?
Do finalnej wersji jeszcze daleko...
Ja po pracy miałem trochę czasu więc odpaliłem multiplayer w trybie coop serwer pełny 40 osób ustawienia Ultra poziom widzenia na 5000 i miałem stałe 60 fps we frapsie gdy ustawiłem poziom widzenia na 12000 to też grało się płynnie ale jednak spory spadek fps i fraps pokazywał 30-40 :D ciekawe jak to będzie wyglądało w beta testach
Witam! Mam pytanie odnośnie do tego czy mi będzie chodzić dobrze ta gra :D
Procesor: INTEL Dual Core E5700 2x3 GHz
RAM: 4GB Kingstown
Karta graficzna: MSI NVIDIA GeForce N310C 512MB directx 10.1
Płyta główna: MSI MS-7653
Dysk twardy: 500GB
Dla tych którym chciało się odpowiedzieć bardzo dziękuje i pozdrawiam
Mała poprawka jeśli chodzi o kartę graficzną :D
ATI RADEON HD4350 512MB directX 10.1 Shader model 4.1