Tomb Raider - porównanie ustawień graficznych na PC
BARDZO DOBRZE. Wreszcie gra w której widać jakiekolwiek różnice pomiędzy min a max. Np. w takim C3 to wgl się nie różniły i nawet na low się cięło :D
Ale to wcale nie są maksymalne ustawienia graficzne :
Wystarczy wyłączyć tryb gry na pełnym ekranie i przejść w tryb okna w opcjach gry i zobaczycie pełno dodatkowych efektów graficznych, których w Fullscrean nie uświadczycie.
A tu link jak to wygląda ---> http://steamcommunity.com/app/203160/discussions/0/846947231090179422/
[2] Ciekawe.
Ogólnie grafika jest bardzo przyjemna, na moim już nie nowym PC ustawiłem średnio wysokie i było bardzo grywalnie i ładnie.
Dawno nie widziałem gry w której aż takiej różnice są między min a max. Grafika jest bardzo ładna, świetne efekty. Nie ma się do czego przyeczepić, może oprócz słabej optymalizacji tress fx ale to z czasem może odpowiednie stery poprawią sytuację.
Na mnie wrażenie robią przede wszystkim filmiki na engine gdzie widać z bliska twarz lary na max,a potem na min na prawdę widać kolosalną różnicę, pewnie dzięki tressfx ,i innym filtrom
Grafiki AC3 to nawet nie ma co porównywać z Tomb Raiderem ;)
Nowy TR to zaraz po Max Paynie 3 najładniejszy tpp.
a mi się nie podoba
szaro i buro, tekstury poza postaciami są strasznie brzydkie.
@g40st
ale on przeciez dobrze napisał. Gra ma błąd ktory nie wyswietla wszystkich efektów jesli nie gramy w oknie i aspect ratio na auto. Mozna to poki co ominac grajac w oknie i uzywajac zewnetrznej apikacji do zrobienia okna borderless. M.in. efekty kurzu, wiatru, tzw. god raye i mnostwo innego rodzaju filtrów (ot chociazby odbicia slonca w kolorze tęczy na kamerze, czy krople wody lub krwi na ekranie). Gra w rzeczy samej nie jest na maksymalnych ustawieniach bo tych efektów najzwyczajniej w swiecie w tym porownaniu brakuje. Btw co mial przeczytac, film ktory wrzuciles? Robota odwalona na odczep, brak profesjonalizmu.
@Mateusz16b
Dzieki za info :) Teraz moge sie cieszym gierka w pelni na maxa.
marek20kce->
"Btw co mial przeczytac, film ktory wrzuciles?"
Na przykład to:
"Różnice w wyglądzie gry widoczne są juz na pierwszy rzut oka. Słabej jakości tekstury, brak postefektów (których w przypadku ustawień ultimate jest jeszcze więcej po przejściu w tryb wyświetlania gry w oknie)"
Ok zwracam honor, aczkolwiek bardzo łatwo to przeoczyć w tekście, a w filmie efektów nie widać. Autor mając świadomość ze jest z tymi efektami problem powinnien nagrac gre w oknie bez pasków. Bo tak takie porównania tracą sens (pomijając brak full HD). Tym bardziej jestem zdziwiony że nie zostało to wykonane porządnie.
Zdaje się nowy patch załatwia problem?
- Addressed some stability and startup issues on machines that have both Intel and NVIDIA graphics hardware.
- Fix for players being unable to progress related to the boat in the beach area.
- Some fixes for crashes on startup and when selecting Options.
- Some small improvements to TressFX hair rendering.
- Fixes for various graphics glitches, including certain effects not being visible in fullscreen mode.
- Fixed a problem that caused some users to not be able to use exclusive fullscreen.
- Added support for separate mouse/gamepad inversion for aiming, as well as support for x-axis inversion.
- Fixes related to the benchmark scene and benchmark mode.
- Various other small fixes.
Dobrze mi się wydaje że włosy teraz są bliżej ciała, i nie ma tak wyraźnego niewidzialnego pancerza?
To świetna gra, do której recenzji zapraszamy, ale niestety nie do końca dopięta na ostatni guzik w przypadku wersji PC. Przynajmniej jeśli chodzi o karty graficzne firmy NVidia.
Co jest nie tak na NV, skoro TressFX też jest przez nie obsługiwane?
Mi tutaj brakuje liczby fps'ów. Chciałbym zobaczyć, czy opłaca się kupować nowego bulldozer'a :)
@Trzynaście:
Ano to że trzeba było poprawiać " Addressed some stability and startup issues on machines that have both Intel and NVIDIA graphics hardware." Tak swoją drogą gra jest AMD Gaming Evolved, ale dość dziwnie czyta się taki tekst - to już nie czasy gdy jedynym prawomyślnym standardem do grania był duet Intel+nV.
@Volgres:
Zależy co masz teraz. Jak jakiegoś szybkiego Phenoma X4/X6, a tym bardziej i5 to nie za bardzo nawet po ostatnich usprawnieniach architektury FXów - w grach nadal wypadają tak sobie i architektura modułów FXowych nie do końca się sprawdza (dużo zależy od tytułu - te które objęte są AMD GV, korzystają z AVX radzą sobie na nowych AMD dość dobrze, ale pozostaje cała masa tytułów nie rozkładających się dobrze na wątki FXów).