Słaba sprzedaż Dead Space 3 – nie ma co liczyć na kontynuację serii?
weedpoz -> O co ci chodzi? To chyba logiczne, że liczą się produkty, które przynoszą zyski. Biznes to nie magia.
Stra Moldas
Założę się że odchodzenie od tego czym był dead space w poprzednich częściach wpłynęło na sprzedaż. Ale w Ea pracują imbecyle.
skupienie sie glownie na akcji, co-op i wbudowane mikroplatnosci - bardzo dziwne ze gorzej sie sprzedaje.
jestem ciekaw jak sprzedawała się część 1 i 2 w podobnym okresie co 3. I czy przyczyną "niezadowalających" wyników była faktycznie jakość gry czy wygórowane wymagania? No i DS3 jest pięknym przykładem na dziadostwo EA. Od upychania na siłę "wider audience", mikrotransakcje niby nie wpływające na kształt gry czy ostatni piękny hicior - prawdziwe zakończenie w DLC (sic!)...
Nie dziwię się, jedynkę mam, przeszedłem. Jednak widząc dwójkę i trójką z zażenowaniem patrzyłem na gameplay i nie kupiłem.
Tragedia. EA sięgnęło dna, później kilkoma grami pokazali, że jednak coś jeszcze z nich będzie i jak tylko poczuli kasę od razu wrócili do starych nawyków. Szkoda, że tak się stało i szkoda, że akurat za przykład musiała posłużyć tak unikatowa gra. Jeszcze jakiś czas temu trzymałem kciuki za EA, bo liczyłem, że się zmienią, ale teraz widzę, że powinni się zwinąć, bo lepiej już chyba nie będzie (zwłaszcza po tym co zrobili z RR3 na urządzeniach mobilnych).
Taka wiadomość to miód na moje serce. Ewentualny upadek EA byłby niczym balsam. Choć przyznaję, że jedynkę Dead Space kupiłem, przeszedłem i dobrze się przy tym bawiłem, a dwójkę już tylko kupiłem i przeszedłem. Potem dostałem alergii na EA.
To beznadziejna informacja że 4 częśc nie powstanie, bardzo ta seria przykuła moją uwagę i ,,trójka'' dla mnie nie jest az taka zła jak wszyscy sądzą,(dla mnie niepodrabialna klimatyczna seria),co macie jakąś lepszą serie od dead space?,w dupach i w głowach się poprzewracało...
[6]
poprzednie części sprzedały się na granicy opłacalności wg EA.
Mój komentarz do newsa - ojej.
I bardzo dobrze, że sprzedaż słaba. Dead Space nigdy jakoś szczególnie mnie nie interesował (za słabe nerwy do takich gier :P) ale lubiłem pooglądać trailery i gameplaye. Parcie na odejście od klimatycznego survival horroru i kierowanie się w stronę gry akcji nie wyszło widocznie na dobre. O żenujących mikrotransakcjach już nie wspominając. Dla mnie dodatek tego czegoś, szczególnie w singlu automatycznie dyskwalifikuje grę. Czy EA w ogóle nie jest w stanie uświadomić sobie własnych błędów?
Dajcie już spokój EA !! To TYLKO wydawca, a nie producent (którym jest Visceral) !! MOH'a też nie zrobiło EA itd
No cóż... fani chcieli jednego, EA jednak wiedziało lepiej co jest marce potrzebne. Oto efekty.
Vikary
Nie zrobiło ale daje na nie pieniądze i jasno wytycza kierunki, w którym mają iść ich marki. Marketingowy bełkot o twórczej swobodzie twórców można sobie między bajki włożyć.
Dead Space 1 był świetna gra! Ale część 2 i 3 już nie są tak dobre. To dobrze, że nie będzie kolejny część. Bo gry tego typu (standardowe strzelanki + kosmos) mamy już za dużo. EA Games nigdy nie będą dobrymi twórcami gier, po prostu ukradli pomysły i chwały od prawdziwe twórcy gier.
No niestety, EA zarżnęła kolejną dobrą serię swoimi przezajebistymi patentami w postaci uniwersalnej amunicji, systemu craftingu i naciskiem na akcję nie horror. Jeśli tak ma wyglądać przyszłość tej marki to niech już dziś zdycha. Wolę wrócić do świetnej Jedynki i Dwójki niż grać w takie gówno któremu tylko przyklejono znaczek Dead Space.
Niezaprzeczalnie EA zabiło swoją serię, i wspaniała produkcja trafiła do kosza, a i uniwersum nie doczeka się kontynuacji na nowej generacji włącznie. Jeśli by do tego doszło to będzie to już marna imitacja tego co znamy z cz.1 Dead Space'a. 1 i 2 były wyjątkowe, na 2 cz. czekało się z otwartymi ramionami, a im dalej posuwaliśmy się w fabule tym niestety, ale rozgrywka nas zawodziła. Z drugiej strony to gracze są głównie winni, bo wymuszali i narzekali na nudną cz.1 i powtarzalność, a w tym był właśnie jakiś klimat tego Dead Space'a, więc sami pomogli dobić serie.
Oj jak mi szkoda.
Trza było w tych mikropłatnościach w SINGLE dorzucić pre-order DS4, trzeba było dmuchać na zimne, nie ma co... buhahahah
SpecShadow
NO, także transakcje w SINGLE, coop tylko multi i kilo dlc musiały się opłacać skoro poprzednie części były na granicy opłacalności.
To moze dobrze ze wciaz dwojki Mirrora nie ma, przynajmniej gra zawsze bedzie pozytywna w umyslach graczy bo kontynuacje (filmow, seriali) plusa caly ten klimat.
A wy wiecie w ogóle jak te mikropłatności wyglądają w tej grze? Wiecie co się za nie kupuje? Bo chyba nie bardzo.
Ja pierdziele wychodzi na to że wszyscy na hasło "mikro transakcje" dostają gorączki hejtu.
Jak ktoś grał to wie że jest to OPCJONALNA metoda i do tego dla nygusów, którzy chcą mieć wszystko od razu.
"Debile z EA" - tak określił mój kumpel tego wydawcę po tym co zrobili z jego jedną z ulubionych serii gier. Z tymże było więcej tych epitetów, ale nie nadają się one na ten portal. Ja się pod tym podpisuję, bo większych głupot przy wydaniu 3ciej części się nie dało zrobić. Porównując tą część ze świetną 1 częścią to to jest gra poniżej przeciętnej. 4/10 to jest max co można dać tej grze.
[20]
No wlasnie, zamiast jakies czity czy unlocki za przejscie gry czy achievmenty dostaniesz przewage w grze za kase. To teraz gry kupujemy zeby w nie grac czy doplaca za czity bo przeciez to nie jest content ani dlc?
Dead Space 1 pomimo tego, że posiadał prymitywną mechanikę, kiepski silnik, wiele niedopracowanych i "koślawych" elementów rozgrywki (zerowa grawitacja). Wszystko jednak się ze sobą doskonale zgrało, mieliśmy realną historię, w którą chciałem się zagłębić, z ciekawością przeczytałem DS Martyr. Część 2 była bardziej dopracowana, płynniejsza ale wciąż trzymała poziom. Po zagraniu w trójkę uderzyłem głową w stół, z najbardziej tajemniczego artefaktu zrobiono dekorację. Gdy w części pierwszej jeden marker miał być odpowiedzialny za upadek kolonii i statku, w trzeciej markerów mieliśmy mnóstwo, ba spolier
spoiler start
używamy ich nawet jak pociski
spoiler stop
. Produkcja posypała się na etapie projektowania i nie dziwię się EA, że każe "odpocząć" swoim pracownikom.
EA chyba ma jednak inne zdanie na ten temat :P
EA has responded with the following official statement:
"While we have not announced sales for Dead Space 3, we are proud of the game and the franchise remains an important IP to EA."
Hmm, ciekawe, gra dosc dobra, napewno dalej zaszedlem niz w czesci drugiej :P
Nie wiem jak wy to sie robi naprawdę nudne robią gre,według mnie jest fajna sprzeda sie słabo choć wynik jest i tak super,nie jedna firma by srała z podziwu i co EA sie obraża na graczy i co pierd..... graczy konczymy kontynuuacje za to zescie nie kupili 5 mln egzemplarzy,to jest kolejna firma która tak postąpiła,teraz rynek zmusza graczy do kupna gier bo jak nie to kolejne czesci nie wyjdą tyle
Mam gdzieś te wszystkie negatywne opinie ;-) hehehe, grałem w Dead Space 1,2,3 i za każdym razem świetnie się bawiłem, byłbym bardzo nie pocieszony, gdyby zaniechano dalszych przygód Isaaca Clarke’a i walki z nekromorfami, ta kultowa już seria, musi mieć ciąg dalszy w postaci Dead Space 4, inaczej być nie może *_*
[20] na przykładzie Ci to wytłumaczę:): Masz w grze trzy rozdziały. W pierwszym dostaniesz lipną giwerę do zabijania stworkó, . W drugim taką sobię a w trzecim super wypas. Zaplanowane zostało to tak, byś w miarę rozwoju w grze lepiej te stworki zabijał i przyjemniej Ci się grało. Teraz, żeby zarobić (opcjonalnie oczywiście) damy Ci możliwość za realną kasę kupienia super giwery już w drugim rozdziale. Dalej wszystko jest ok. Teraz jakiś geniusz dochodowości postanawia Cię zmotywować byś kupił tę super giwerę usuwając tą taką sobie z drugiego rozdziału. Jak kupisz.. to cacy. Jak nie to ciułąsz się z tą lipną giwerą przez dwa rozdziały zamiast jednego. Wpłynęło na rozgrywkę dla ludzi nielubiących mikrotransakcji? tak to mniej więcej w DS3 wyglądało ;).
Z tego co pamiętam to poprzedniczki też jakoś szczególnie dobrze się nie sprzedawały.
Obie części sprzedały około 3 mln kopii, to Twoim zdanie źle?
To EA jest delikatnie mówiąc debilne wstawiając mikrotransakcje go gry i licząc na sprzedaż na poziomie 5 mln....
Na szczęście te rewelacje okazały się nie prawdziwe. Polecam zerknąć na Twitter
Max Payne 3 też się sprzedał w około 3 milionach. Efekt? Rockstar zamknął studio które odpowiadało za jego stworzenie.
Wniosek - 3 mln (szczególnie na 2 części) to nie wiele.
Poprzedniczki miały lepsze średnie, jedynka miała 89, a dwójka 90. Mowa o wersji na Xboxa bo w końcu tam jest najwięcej recenzji, a sama gra jest taka sama na każdej z platform.
Yesterday we reported that it was rumored that Electronic Arts canceled Dead Space 4 after the publisher discovered poor sales of Dead Space 3. However, it turned out to be false, and the yet-to-be-announced game hasn’t been canceled, according to EA officials. Furthermore, EA’s COO Peter Moore has accused a video game website for fabricating the rumor in the first place.
The website in question is VideoGamer, who originally reported the rumor and said that they heard from sources familiar with the matter that Electronic Arts canceled Dead Space 4. However, later that day we received word that Electronic Arts did not, in fact, cancel anything, and the rumors were greatly exaggerated.