Skyrim z nowym poziomem trudności i nieograniczonym rozwojem postaci – łatka 1.9 na pecetach
Autor odrobinę się rozpędził. To jest beta patcha, w której mogą uczestniczyć zainteresowani testami.
Wolałem, by zamiast wprowadzać CAŁKOWITY wyłączenie ograniczenia maksymalnie poziom dośw. , od razu dodać OPCJE wł./wył ograniczenia max. poziom. To sam gracz sam decyduje. Ograniczenia poziom doświadczenia mnie nie przeszkadza, bo pomaga to utrzymanie poziom trudności i realistyczność. Niech wojownik staje się mistrz, a nie Bóg (tak jak było w Dragon Ball)! Bo jak bohater zdobędzie o jeden za dużo, to gra staje się ZBYT łatwy. Czemu wielu twórcy gier nie wymyślali o rozszerzone opcje poziom trudności, gdzie gracze mogą ustalić jak silne mogą przeciwnicy (np. 20% premia do statystyki), ile mogą zdobyć punkty doświadczenie (100%, 120%, 70%), ile złoto uzyskują itd. Każdy, kto grał w Bastion czy Kingdom Hearts Codec, ten wie, co mam na myśli.
Czy oni kiedyś skończą patchowanie Skyrima?
Za chwilę "dobiją" do wersji 2.0 jak w Wiedźminie 2.
A co to będzie przy Wiedźminie 3, który będzie większy i na nowym silniku?
Zagramy bez problemu przy wersji 4.0?
Oczywiście naprawa bugów nie jest zła, ale ... po co są beta testy? Chyba włśnie po to, aby klient dostał grywalny produkt za który zapłacił i mógł grać, a nie czekał dwa lata.
Nawet w Settlers 7 był numerek 1.15, a Arcanum już nie pamiętam, bo ma aż tyle cyfr. Im większy projekt i więcej ludzi przy stworzeniu, to łatwiej i więcej błędów.
nie chodzi o ilość patchy ale ich jakość, gra tyle miesięcy po premierze jest ciągle strasznie zabugowana i bez googlowania nie da rady jej przejść
Perrin Aybara - napisałem w drugim akapicie, że to beta. Ale masz rację, mogło być mylące, więc dodałem dokładniejsze info w pierwszym zdaniu i dodatkowe wyjaśnienie, że to na razie opcjonalny patch.
No niestety. Z grami tego typu jest tak, że nie da się zrobić jej takiej, by nie było choć najmniejszych bugów. Gra jest ogromna i pomimo testów i sprawdzania zawsze coś po czasie wyskoczy. Dobrze że nie zostawiają tego na lodzie i jednak łatają grę dodając przy okazji różne zmiany
Moim zdaniem granie na najwyższym poziomie trudności w Skyrim było absolutnie nieklimatyczne. No chyba, że ktoś uważa, że wpakowanie w byle przywódcę bandytów 20 strzał, by go zabić jest klimatyczne. Dodawanie HP wrogom to gówno, a nie poziom trudności. Trudność powinno się regulować zbliżając grę do realizmu na wzór New Vegas – mniejsza pojemność plecaka, uboczne skutki częstego stosowania mikstur, konieczność zaspokajania potrzeb jedzenia i picia.
@ozoq Popieram Twojej opinie! :) Ja też uważam, że zabicie smoka za pomocą miecza powinno być niemożliwe i da się osiągnąć tylko z wyjątkowym sprytu i odpowiednie środek np. balista z twierdza. Wolałbym, by w finałowym walce w Dragon Age albo Skyrim smok może otrzymać obrażenie tylko od balista i potężne magia, a nie zwykłe ciosy. Bezpośrednia starcie z smoka byłby samobójstwo. Dobicie smoka za pomocą miecza musi być tylko ostateczny cios. Zabicie przeciwnik w Alpha Protocol za pomocą 20 kul pistolet jest takie nieklimatyczne.
@UbaBuba
Jestem niesłyszący. Polska język dla mnie trudny. Nie mam jeszcze książki i materiały z Internetu, który pomoże mi doprowadzić mojej znajomości j.polskiego do perfekcyjność (np. gramatyka).
@UbaBuba Nie słyszałem wszystko, co mówi nauczyciel (wykład) w szkole podstawówkę. Wiem tylko z podręcznika i z tablica, ale nie wszystko to pamiętam. Stąd moja luka w wiedza j.polskiego. Za to przepraszam za niedogodności w pisanie komentarzy.
@Sir Xan
Tez mialłem takie podejscie do walk z epickimi przeciwnikami, ale zmieniło sie ono kiedy tego typu mechanizmy wprowadzono w WoW. Może jest to bardziej sensowne ale niema wiele frajdy z klikania raz na 10 sec wystrzału balisty :P
Naprzykład *spoiler do GW2*
spoiler start
Ostatni boss to jest taki swietny gigantyczny smok tak wielki ze miecz serio niemialby najmniejszego sensu i nawala sie do niego z armat, wiem ze ma to sens i dziwnie bym sie czuł jagbysmy z nim tak normalnie walczyli, tylko ze siedzenie w armacie i nawalanie do niego jest nudne poprostu
spoiler stop
A mam pytanko wczoraj zaczołem grać pierwszy raz znaczy wcześniej grałem ale nie mogłem się zdecydować kim no ipadło ze może by tak magiem ( warrior trochę nudny łucznik też) mam 11 lev i umiejętności zniszczenie,zaklinanie itd na poziomie ok 40 czy tez będę musiał resetować wszystko czy to tylko się dotyczy postaci z max lev czyli 81 i wbitymi statami na 100 ?? Bo jakby nie patrzeć latam tam już ze 15-20 h więc tak znowu od nowa trochę głupio by latać
Może i zwiększanie poziomu trudności w ten sposób to nie najlepszy pomysł jednak ja i tak się cieszę, bo na mistrzu ta gra i tak jest dla mnie za łatwa.
@UbaBuba
Zrobiłeś z siebie idiotę.
Co do patcha, to moim zdaniem nawet fajnie. Grę skończyłem jakiś czas temu, a teraz z przyjemnością do niej powrócę, by potestować zmiany :)
@UbaBuba. Wiesz co UbaBuba? Powinno ci być naprawdę głupio -_- Jak można być takim skończonym kretynem jak ty? Już nie wspomnę, że to mógłby być obcokrajowiec, i co gorszy z tego powodu? A tu masz, niesłyszący ale się stara pisać i życzę mu szczęścia. Taki ludziom jest trudniej właśnie przez takich baranów jak ty kuźwa...
Wyższy poziom trudności? Dzięki, wolę mody polepszające model walki w grze, która jest kompletnym drewnem.
Posiada ktoś może działający link do SkyMoMod-V12 chyba że wyszedł nowszy to do nowszego niby na necie pełno ale nigdzie pobrac nie można albo linki z dziwacznymi rejestracjami
Niestety to nie jest beta i totalnie zwala spolszczenie w grze skile dziennik ekwipunek - znika w nich tekst polski i pojawia się LOOKUP FAILED! Steam znowu zwalił sprawę i pominął opcje brak zgody w beta testach.... albo to nie jest beta bo dziś mi to pobrało i grać się nie da w wersji angielskiej śmiga w Polskiej nie
Dlatego nigdy nie mam pełnej wersji tak rozbudowanych gier. Ściągam sobie patcha 1.9.32.08 ze spolszczeniem i wszystko śmiga. A Steam ma w nosie Polaków i są błędy.