Przyszłość Star Wars 1313 pod znakiem zapytania
Złe wieści, ten dzień to jakiś chamski jest, najpierw zapowiedź AC IV, teraz to, no proszę was, dajcie coś dobrego.
No tak, po co tworzyć jeden hit, skoro można dziesięć gniotów. Będzie lipa jak tamte klony nie przyniosą spodziewanych zysków.
Star Wars 1313 było jedną z najmilszych niespodzianek zeszłorocznego E3. Jakość wizualna produkcji powalała na kolana + problemy produkcyjne = Star Wars: Colonial Marines?
Tak to jest jak każdy robi własną wariacje na temat i nie ma zdecydowanego lidera, który wyrastałby ponad pewien schemat. Seria SW jeszcze długo nie doczeka się gry na swoim poziomie bo potencjał tej marki przytłacza coraz to kolejnych wydawców.
Szykuje się nam powtórka z DNF i ostatnich Alienów. Jak gra leży i nikt nad nią nie pracuje to znaczy, że wyjdzie za 2 lata w postaci gówna.
FUCK DISNEY!
Dlaczego wszystkie zajebiste projekty zostają zawieszane?
Szkoda by było bo epicko to wyglądało. Chyba, że miał wyjść tak shit jak drugi Force Unleashed. Wtedy rozumiem Disney'a
Jednakze do dzis nie rozumiem o co chodzi z tym "niesamowitym wygladem gry". Wyglada jak kazda inna.
Prace nad projektem rozpoczęto w 2009 roku i planowano, że będzie on towarzyszył serialowi telewizyjnemu osadzonemu w realiach Gwiezdnych Wojen. Produkcja funkcjonowała wtedy pod nazwą Underworld i miała być grą RPG z dużym otwartym światem. W planach był dorosły scenariusz, podejmujący takie tematy jak terroryzm, sposób działania organizacji przestępczych czy prostytucja.
Szkoda, że wtedy jeszcze LucasArts z tego zrezygnowało... RPG z dużym otwartym światem, dorosły scenariusz, wybory itp. przecież to murowany hit. A Disney nie wiadomo dlaczego zabija dobrze zapowiadające się gry takie jak opisany SW 1313 i anulowany juz dawno temu RPG z otwartym światem Pirates of the Caribbean Armada of the Damned.
Jeszcze kilka lat temu firma ta finansowała produkcję wielu wysokobudżetowych gier, ale większość z nich nie przynosiła zysków. W rezultacie wydawca ostatecznie porzucił tworzenie projektów tego typu i ogłosił, że skoncentruje się na tańszych tytułach
Czyli co roku będą zalewali rynek nudnymi wyścigami typu Split Second, które nudzą się po godzinie ?
"Według najnowszych plotek prace nad świetnie zapowiadającym się Star Wars 1313 zostały zawieszone i wątpliwe, aby gra ukazała się w tym roku. Produkcja prawdopodobnie nie pojawi się również na tegorocznych targach E3." - hę?
-------------------------------------------------->
Asasyn363 -> Co ty chrzanisz? Split/second to jedna z najciekawszych gier wyścigowych ostatnich lat. Powiew świeżości, w który można grać godzinami na dzielonym ekranie (w pojedynkę faktycznie może szybko zbrzydnąć). To trochę tak jak z Mad Tracks. Nawet jak wszystkie trasy zna się na pamięć, to w kilka osób zabawa i tak jest przednia.
Zresztą Split/second nie było takie tanie. Ba. Miała być nawet druga część, ale kochany Disney zamknął studio, bo S/S 2 "nie pasowało do nowej polityki firmy" :/
Jak wydadzą grę o nazwie Star Wars: Knights of the Old Republic 3 to z pewnością odnotują zyski...
Co ty chrzanisz? Split/second to jedna z najciekawszych gier wyścigowych ostatnich lat. Powiew świeżości, w który można grać godzinami na dzielonym ekranie (w pojedynkę faktycznie może szybko zbrzydnąć). To trochę tak jak z Mad Tracks. Nawet jak wszystkie trasy zna się na pamięć, to w kilka osób zabawa i tak jest przednia.
+1, jazda bez trzymanki.
Co do tematu- jako fan SW i gier SW, błagam- nie róbcie już żadnych gier z uniwersum SW, ever.
To równia pochyła.
Złote czasy minęły z dekadę temu. Od czasu SW:RC co było ciekawego? Że niby Lego SW? No ok a coś jeszcze? No właśnie. Disney nie jest organizacją non profit złożoną z fanów marek w których jest posiadaniu.
Im mniej będą wkładali kij w SW tym lepsze wspomnienia pozostaną nam do śmierci :> Ja sobie będę niedługo odświeżał, po raz 250-ty, Jedi Academy. Miód! >:]
No, powiedzmy rok później kojarzyłem że w tym samym czasie. No ale to nadal 2006. Swoją drogą EaW może pucować buty Galactic Battlegrounds (2001!).
W swoim gatunku EaW niewiele zwojowało nowego niemniej część kosmiczna była MEGA miodna i szkoda że (bez modów) tak mało zróżnicowana i dosyć nieskomplikowana. Niemniej feeling wysyłania do ataku Niszczycieli i eskadr TIE Fighterów porównywalny chyba tylko z lotniskowcami z Eampire Earth I :>