Deadfall Adventures – pojawił się oficjalny trailer, znamy datę premiery
Bardzo podoba mi się grafika i lokacje. Technicznie jest średnio ale artystycznie znacznie powyżej średniej. Nie podoba mi się mechanika strzelania. Wygląda to nienaturalnie i bardzo zręcznościowo. Coś mi się zdaje że to będzie Painkiller w innych klimatach a powinno to wyglądać jak mocno ulepszony Montezuma's Return
http://www.youtube.com/watch?v=uYWX1IMRn-Y
ze strzelaniem i zagadkami. Coś jakby: Mirror's Edge (poruszanie się, unikanie ostrzy na wahadłach i innych tego typu pułapek, ucieczka przed wielką kamienną kulą, wspinanie się na piramidy itd.) + Amnesia (strach, krycie się przed zjawami, mumiami itd.) + Zeno Clash (walka). Strzelanie też powinno być ale bardziej realistyczne, zrealizowane podobnie jak w Killzone 2. Amunicji powinno być mało, broń nie powinna działać na wszystkie istoty. Na wampiry, dajmy na to, potrzebna by była srebrna amunicja. Powinno też być sporo zagadek zarówno czysto logicznych jak i takich, w których musimy wykorzystać prawa fizyki by się gdzieś dostać. Na chwilę obecną obstawiałbym, że gra będzie zbierać oceny na poziomie 60% czyli liche ale pewnie wystarczające by zarobili.
ahh Montezuma grałem za dzieciaka w demo godzinami :p Świetna gra, czas w pełną wersję zagrać, dzięki za przypomnienie Dzikus :P
Mi się podoba, nie ma natłoku akcji i eksplozji jak w innych tytułach AAA+.
Takie zastępstwo dla Tomb Raidera, który niby gadka szmatka o przetrwaniu i dramacie młodej osoby na bezludnej wyspie a hordy przeciwników same się nie zabiją :]
Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda...