Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie Prace nad silnikiem graficznym Source 2 trwają co najmniej od 2010 roku

26.02.2013 11:22
1
zanonimizowany669088
49
Generał

To, że Newell tak mówił to nie dotyczyło stanu OBECNEGO? Kumatość.
Mam nadzieję, że Source 2 pozamiata fizyką otoczenia. Mam szczerą nadzieję.

26.02.2013 13:01
2
odpowiedz
UbaBuba
107
Generał

Fizyka otoczenia drogi kolego zalezy od tego jak dobre skrypty przygotuje Valve w swoich grach.
Przyklad - BF3, gdzie mamy widowiskowe wrecz rozwalki scian, ale wszystko to jest skrypt, i wszystko poza tym co oskryptowane, jest "niezniszczalne".

To samo bedzie z Source 2. Nie ma zmiluj sie, bo tu juz nie chodzi o ograniczenia mocy sprzetu, tylko trudnosci w zrobieniu gry gdzie wszystko mozna rozwalic, to zaburzylo by gameplay i znacznie utrudnilo proces jej tworzenia.
Bo po co szukac wyjscia skoro mozna sobie granatami rozwalic sciane, plot czy jakies nic nie majace wspolnego z fabula drzwi do chatki, ktore we wszystkich grach sa niezniszczalne. xD

26.02.2013 13:17
3
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Oby pojawiły się równie dobre animacje postaci (szczególnie twarzy), do dzisiaj budzi podziw.
No i najlepsza rola kobieca, regularnie oszpecana w Cinematic do dzisiejszych standardów urody.

26.02.2013 13:22
4
odpowiedz
mikmac
162
Senator

a czy przypadkiem do Source (HL2) nie byl podpiety Havok? I to on odpowiadal za fizyke i sam source nie mial nic do tego?

26.02.2013 13:24
Ambitny Łoś
5
odpowiedz
Ambitny Łoś
192
Cthulhu

Pewnie na E3 będzie zapowiedź nowego Half-Life'a, już na next-geny.

26.02.2013 20:21
6
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

Source, tak jak CryEngine czy Unreal Engine, to SILNIK GRY, a nie sam silnik graficzny (który jest tylko jednym z mnóstwa modułów).

Technologie Prace nad silnikiem graficznym Source 2 trwają co najmniej od 2010 roku