Prace nad silnikiem graficznym Source 2 trwają co najmniej od 2010 roku
To, że Newell tak mówił to nie dotyczyło stanu OBECNEGO? Kumatość.
Mam nadzieję, że Source 2 pozamiata fizyką otoczenia. Mam szczerą nadzieję.
Fizyka otoczenia drogi kolego zalezy od tego jak dobre skrypty przygotuje Valve w swoich grach.
Przyklad - BF3, gdzie mamy widowiskowe wrecz rozwalki scian, ale wszystko to jest skrypt, i wszystko poza tym co oskryptowane, jest "niezniszczalne".
To samo bedzie z Source 2. Nie ma zmiluj sie, bo tu juz nie chodzi o ograniczenia mocy sprzetu, tylko trudnosci w zrobieniu gry gdzie wszystko mozna rozwalic, to zaburzylo by gameplay i znacznie utrudnilo proces jej tworzenia.
Bo po co szukac wyjscia skoro mozna sobie granatami rozwalic sciane, plot czy jakies nic nie majace wspolnego z fabula drzwi do chatki, ktore we wszystkich grach sa niezniszczalne. xD
Oby pojawiły się równie dobre animacje postaci (szczególnie twarzy), do dzisiaj budzi podziw.
No i najlepsza rola kobieca, regularnie oszpecana w Cinematic do dzisiejszych standardów urody.
a czy przypadkiem do Source (HL2) nie byl podpiety Havok? I to on odpowiadal za fizyke i sam source nie mial nic do tego?
Source, tak jak CryEngine czy Unreal Engine, to SILNIK GRY, a nie sam silnik graficzny (który jest tylko jednym z mnóstwa modułów).