Killzone: Shadow Fall na PlayStation 4 – fragment gry, zwiastun, obrazki
@Dymek51 sam jesteś durny. Ociężałość to krok w dobrą stronę. Symulowanie ciała bohatera wzmacnia wczucie. To nie śmieszny Gimbofield 3, gdzie całą mapę przebiegałeś na jednym wdechu.
Jest MOC ! ;)
Wygląda nieziemsko. Dla zapominalskich i małoletnich hejterów przypominam, że prezentacja Killzone z 2005 roku jest bardzo bliska późniejszej grywalnej wersji Killzone na PS3. Są głosy, że Killzone 3 jest nawet ładniejsze.
Nie czaje jakim cudem HELGANIE i ISA żyją na jednej planecie VEKTCIE. Trójka kończyła się tym iż zły przeżywał a masa Helgastów przeżyła. Jakim cudem zamieszkali oni na VEKTCIE ??????????????
szybka akcja sto wybuchów na sekundę, nie no... tego to jeszcze świat nie widział
Widać już zastrzyk dostępnej pamięci (całe miasto w 3D normalnie byłoby bitmapą w tle) i wygląda pięknie, ale Killzone to niestety nie jest gra dla mnie. Na pewno nie w singlu.
@CyberTron chodziło mi o same celowanie w którym zastosowali lekkie opóźnienie, to zamiast sprawić, że postać porusza się ociężale mi przypominało podchmielonego żołnierza.
"Niezmordowany - Wygląda nieziemsko. Dla zapominalskich i małoletnich hejterów przypominam, że prezentacja Killzone z 2005 roku jest bardzo bliska późniejszej grywalnej wersji Killzone na PS3. Są głosy, że Killzone 3 jest nawet ładniejsze." - głosy? Chyba jakiś idiotów. Przeleciałem K3 w każdą możliwą stronę i takiej grafiki nie uświadczyłem. Nawet nie leżała obok. Może na jakiś prototypach grali:))))
Natomiast nowy Killzone wygląda zacnie. Szkoda tylko, że gra straciła co nieco ze swojego "brudu", no ale to może wina scenerii.
Ktoś jeszcze zauważył, że w 02:36 jeden z cywili w tle po prostu znika? No i ogólnie koleś ma parę w łapach, utrzymał się na tej linie skubaniec :D
Szczerze to dużo tego dymu na początku jest, ciężko powiedzieć czy graficznie jest to zajebiste i czy obecny PC sobie by z tym nie poradził.
Jak na tytuł startowy to OK, ale znowu Sony marnuje potencjał marki i znowu prawdopodobnie przegra wyraźnie jeśli chodzi o siłę przebicia z Halo 5 czy tam tym nowym IP od Black Tusk dla M$. Graficznie jest świetnie (a co dopiero za będzie np. 3 lata), ale efekty fizyki nadal cząstkowe, nadal festival QTE. Mam wrażenie, że ta gra powstaje głównie z inicjatywy Sony, GG pracuje co prawda od 2010 roku nad nową marką, ale niestety nic tak dobrze nie reklamuje w dzisiejszych czasach konsoli jak piękny efekciarski FPS, więc pewnie uparli się by najpierw Shadow Fall wydać. Niby przenieśli akcję tam 30 lat do przodu, ale dużo ciekawiej dla mnie wygląda ten Killzone na PSV, w którym design jest po staremu, za to do gry wpleciono ciekawy system ekonomiczny, który zawsze (a przynajmniej mnie) motywuje i przyciąga do grania. A tutaj po raz kolejny 6-godzinny pewnie szuter, z jak zwykle taką se fabułą (ileż to już fani się naproszą, by dać kampanię po stronie Helgastów, a i tak mają to głęboko w dupie), no i może multiplayerem, w którym przywrócą dedykowane serwery z K2.
Serio mam nadzieję, że to nie jest jeden z mocniejszych asów w rękawie od Sony i naprawdę mocne tytuły wyjdą w 2014 a zapowiedziane zostaną najwcześniej na E3.
@Dead Men
Nie wiadomo czy główny zły przeżył (nie pokazali kto wyszedł ze statku), wiadome jest że planeta Helgastów razem z cywilnymi mieszkańcami została mocno zniszczona.
Cały czas myślałem że 4 będzie kontynuacją z tymi samymi bohaterami, a po zakończeniu 3 myślałem co teraz.
Ale faktycznie ciekaw jestem co się wydarzyło przez te 30 lat, że wszyscy razem zamieszkali na jednej planecie.
A pieprzyć starty konsoli, przez wiele lat dosłownie wszystko może się zmienić.
Dziwi mnie tylko, że zabrakło Naughty Dog. Wiem - Last of Us na PS3. Ale aż dziw, że Sony ich nie pogoniło, by wyskoczyli z czymś nowym.