Call of Duty (2013) | PC
Przepraszam ale czy pójdzię grać w Ghosta na karcie obsługującej DX10 ?? Bo nie wiem czy nabyć!?
A mówcie sobie, co tam chcecie, ja i tak CoDa uwielbiam! Mam zamiar zagrać, choć tym razem nie kupię w przeciwieństwie do poprzednich części. Dlaczego? Nie mam zamiaru "piracić", po prostu wygrałam w konkursie:-)
Pozdrawiam redakcję GryOnline!
Żona wygrała w konkursie... Koniec świata!:-) No ale chyba da mi pograć;-) Jestem ciekawy, jak gra się prezentuje. mam nadzieję, że wbrew wielu opiniom, nowy CoD daje radę.
#Joe Barbaro|
Nie, gra obsługuje tylko i wyłącznie biblioteki DirectX 11. A nawet jeśli gdyby działało, to wątpię byś grał z płynną ilością klatek...
Skrypious--- ahh nie ma co żałować to i tak już nie to samo co MW
Nie rozumiem tego... po co karta z dx11 jak grafika tutaj wygląda na maksa tak ja w bf4 na srednich i bf ciagnie karty z dx10 WTF???
Mati_/\-bo ta gra to gówno
Kacuś15- Po straceniu 9h życia na przejście tej gry, w 100% popieram to co napisałeś.
Kampania przez pierwszych 5 misji to kompletna nuda z oczojebną grafiką,niby wszystko wokół wybucha,wszędzie strzelają i ciągle coś sie dzieje ale kompletnie nie czuje klimatu ani radości z pokonywania kolejnych etapów a na wysokim poziomie trudności seria CoD zawsze to dostarczała
Na i7 2600 i gtx 580 gra chodzi tragicznie a wyglada niewiele lepiej niż dotychczasowe cody. Fabula jak to w ostatnich codach - wtf. Przy czym mowię o początku gry bo po dwóch pierwszych misjach unistall bo wieje nuda a zajmuje chyba ze 40 giga. Multi nadal dla ADHD. Wyniki sprzedaży tego syfu to wstyd dla branży. Ale sobie obiecałem, że, więcej nigdy tego już nie kupię.
Czyżby nowy CoD dostał baty od nowego bf'a który jest uważany przez większosc graczy za marną podróbe trójki ? nieźle, nieźle. Twórcy cod'a - oby tak dalej :)
Witam chciałbym się dowiedzieć czy Call of Duty Ghosts poszło by mi na maks detalach?
A mianowicie parametry mam takie: procesor AMD Phenom II 4 rdzenie po 3,4 GHz karta graficzna Radeon HD 7790 i 4 gb pamięci Ram.
Dziwna ocena, grałem i uważam, że Ghost nie jest najgorszy.
8/10, bo naprawdę przyjemni mi się grało ,a na wysokich ustawieniach gra wygląda dobrze.
LaGGeR_006
Ty nie pytaj o maksymalne detale, bo musisz mieć 6 GB Ram, żeby w ogóle zagrać, a z tego co piszesz, masz 4, więc mało... Mogę się mylić, ale mam napisane na płycie, że minimum 6 musi być...
Sprawdź to sobie dokładnie, ekspertem nie jestem.
Pozdrawiam.
Ledarg z tego co słyszałem internauci stworzyli odpowiedni plik do tej gry który umożliwia uruchomienie i granie w tą grę na 4 gb ramu.
W najnowszym patch to ograniczenie zostało ściągnięte teraz trzeba mieć tylko 4 GB RAM, co i tak nie zmienia faktu, że gra dalej chodzi jak kupa.
Gracze zarówno w CoD Ghosts jak i Battlefield 4 to idioci nabijający kabzę producentom już na etapie przedsprzedaży.
Dlatego wypuszczają niedoróbki, częstokroć powielane z poprzednich części, nie wystarczające na dłuższe
i ekscytujące granie, a w multiplayerze na ograniczonej przestrzeni biegają durnie i tylko strzelają do siebie
nawzajem.
No nic ująć ale tylko dodać. Grałem w gierkę oczywiście coś już nam pokazali lepszego ale jest tej jeden minus dlatego że jeszcze na starym silniku ha ha ha. Ale gameplay jest zarąbisty i to mi daję pewną ocenę tej gry ja stawiam jej (9,5 na 10). To raczej wystarczająca ocena jak na tą grę. Może pomyślicie czemu nie 10 ale żeby gra dostała 10 musi powalić mię z nóg tak jak Grand theft auto V
Znalazłem częściowe rozwiązanie problemów z dużymi spadkami FPS, jeśli posiadacie prawdziwy 4 rdzeniowy procesor i kartę graficzną firmy NVIDIA to spróbujcie w panelu sterowania NVIDIA przestawić, żeby PhysX nie był liczony na GPU tylko na CPU. Powinno w widoczny sposób pomóc, przynajmniej u mnie to działa.
Czy cod ghosts pójdzie mi na tym sprzęcie i na jakich ustawieniach.
Win 8 64 bit
AMD Radeon HD 7670M 1 GB
4 GB RAM
Intel Core I5 3317U 1.7GHZ
Ledarg nie zawiedziesz się! Super gierka, właśnie napierdzielam w nią jak szalony! Normalne dobre COD, które trzyma poziom. Miodna grafika, super udźwiękowienie i bardzo ale to BARDZO zróżnicowane misje a to dziś ważna zaleta. POLECAM! Jestem zachwycony a moja ocena to
Ta gra to chłam jakich mało. O ile poprzednie części były odgrzewanymi kotletami, to Ghosts jest kotletem wręcz spalonym. Grafika wygląda jak sprzed pięciu lat, udźwiękowienie to jakaś kpina, kampania jest żałosna i jakby poskładana z poprzednich odsłon serii. Multi? Chaotyczna strzelanina na klaustrofobicznych mapkach. A wiecie co jest najlepsze? Że można dokupić sobie zestaw DLC, oferujący JESZCZE WIĘCEJ klaustrofobicznych mapek. Tadam! Oto cały CoD. Ta seria skończyła się na MW1. Szkoda tylko, że nieświadomi pseudo gracze kupują to co roku napychając kieszenie twórców ciężko zarobionymi pieniędzmi swoich rodziców.
Dodać do tego pierdolnika jeszcze różową krew i różowe wybuchy, no i mamy crapa roku 2013.
Gra super, klimat zarąbisty , grafika gorsza niz w BF4 napewno i mogła by być lepsza, efekty i dźwięki super , a na koniec gry to poprostu...WOW! Kolejna część coda od infinity word i się naprawde się nie zawiodłem! Czekam na coś w stylu Ghost 2 po tym co się działo na końcu gry. Więcej takich Codów!!!
CO TO SĄ ZA WYMAGANIA WOGÓLE ?!!!!!! TO JUŻ BATTLEFIELD 4 LEPSZA GRAFA I ZRESZTĄ WSZYSTKO A MA MNIEJSZE WYMAGANIA. INFINTY WARD TO CHYBA OSZALAŁ
No właśnie, i wymagania. Battlefield 4 wygląda naprawdę dobrze i śmiga mi w 60-70 klatkach na bardzo wysokich/ultra. Ghosts działa na najwyższych pomijając lepszy AA i Fur Shader, nie mierzyłem płynności, ale to na pewno nie jest 60 klatek. Przepaść graficzna i dźwiękowa jest ogromna. BF4 niszczy Ghosts pod tym względem. Ale kolejne odgrzanie kotleta, premium i wszechobecne bugi również eliminują tą grę. Ten rok był bardzo słaby dla popularnych FPSów (zresztą jak niemal każdy), za to Bioshock i Metro pokazały klasę.
Cod skonczyl sie na mw 3
Jedna z najlepszych kampani w jaką grałem a gram naprawde sporo ale grafiką nie powala ale i tak nie mogę się doczekać kolejnej części ghosts
Czy jest szansa wogóle że nowy cod odpali mi na tym sprzęcie ?
Intel Core i5 3317U 1.7GHZ
Windows 8 64 bit
4 GB RAM
AMD Radeon HD 7670M 1 GB
Sprzedaż spada, opinia od graczy również spada, czy w tym roku coś się zmienia? Ciężko powiedzieć. Nowe Call of Duty to nie hit czy bardzo dobry FPS, Pomimo tego dalej utrzymuje się jako dobry fps który posiada ogrom fanów. Muszę powiedzieć że się nie rozczarowałem. Po zeszłorocznym dla mnie dość średnim Black Opsie 2 Ghost przedstawia się o wiele lepiej. Graficznie dalej jest średnio jednak twórcy zrobili większy postęp od Black Ops'a 2 niż tak jak było to wcześniej z części na część. Gra jest o wiele bardziej dopracowana niż wcześniej. Multiplayer został zrobiony naprawdę dobrze, kampania jest dość dobra, do tego dochodzi tryb w stylu "przetrwania" z mw3, extraction oraz squads. Nowe call of duty pozwala na wiele godzin dobrej zabawy o ile lubisz styl call of duty. Call of duty było blisko oceny bardzo dobrej(8) ale zepsuło sobie moją opinię przez niewykorzystany potenciał kampanii(pomimo tego że była dobra) oraz trybu extraction. Do tego Activision nie postanowił zrobić większych zmian w mechanice gry, zaaplikować naprawdę nowe pomysły czy wreszcie zmienić już dawno przestarzały silnik graficzny. Moja ocena - 7/10
Poprawka, 25+28 GB zmieniło sie na 7.5GB i 25GB. Ale tak czy siak, waży to tyle co BF3 ze wszystkimi dodatkami. A jak Bf3 to to raczej nie wygląda.
Activision to jednak skurw*** nie dość, że sztucznie podwyższyli wymagania gry i pamiętne 6gb by odpalić grę to jeszcze dzięki fix'owi okazało się, że Ghost wykorzystuje niecałe 2GB ramu i jest brzydki:). Sama gra bardzo przeciętna i aż wylewa się od niej coroczny kotlet. Pewnie prędzej ufoludki nawiedzą ziemie niż oni w końcu zmienią silnik. Kotlet jakich mało w tym aspekcie Acti są mistrzami 4,5/10.
Jeśli chodzi o optymalizację, to jest ona godna pożałowania. Gra wygląda i chodzi strasznie. Dodatkowo, nawet przy 50-60 fpsach gra potrafi się dławić. Nie wiem czym jest to spowodowane, ale miejscami aż odechciewa się gry
@berial6 => Jaki jest powód takiego stanu rzeczy kolego? Nieudolność, nieumiejętność, nieodpowiedzialność twórców, programistów którzy nie potrafią od lat stworzyć porządnego i stabilnego silnika dla gier tej serii, nie potrafią zoptymalizować swoich własnych gier ani ich naprawić, nie potrafią wypuścić szeregu łatek które namacalnie poprawiały by jakość gry i na koniec mają gdzieś graczy i klientów zarazem. CoD na chwilę obecną to marka czysto marketingowa nie mająca już nic wspólnego z jakością i solidnością, i sukcesywnie odstająca od konkurencyjnych gier...
@Warren1987
a)chcieli stworzyć coś ładnego na tym siedmioletnim silniku, ale im nie wyszło, wiec wrzucili masę shaderów
b)celowo zepsuli optymalizację, by gra lepiej sprzedała sie na konsolach
c)kasa kasa kasa
Ta gra działa gorzej niż Battlefield 3 u mnie. A battlefield 3 wyprzedza pod poziomem graficznym Cod:g o jakieś 5 lat.
@berial6 =>...a pomyśleć że w swoich zapowiedziach Ghost miał graficznie przyćmić Battlefielda 4 - bez pogrążania Ghosta ale Battlefield 4 wraz ze swoimi wadami stanowi względem Ghosta istny NEXTGEN. Amen.
grafika całkiem niezła ale za to otymalizacja do pizdy!
Kupiłem te grę w dniu premiery ,optymalizacja dno totalne gtx570 z intel 2500k gra nie grywalna do tej pory.
Na wstępie informuję że mam dobry sprzęt i grałem na ultra. Nie mogę więc ocenić optymalizacji.
Kampania. Historia całkiem dobra. Strzelanie jak to w CoD bardzo przyjemnie. Nie spotkałem jakichś rażących glitchów. Grafika na ultra daje radę ale niestety tylko na ultra. Ogólnie jest całkiem całkiem.
Multi. Prosta strzelanka a raczej bardzo bardzo prosta i uboga. Wiadomo szyba akcja, fanom MW i BO powinna się spodobać. Przy dobrym kompie można jakąś radość z gry wykrzesać.
Nie wiem jak wy ale Call of Duty Ghosts wygrywa walkę z Battlefieldem 4 , ponieważ tempo rozgrywki i wszystko co jest w nowej produkcji Activision jest tym co w żadnym Battlefieldzie nie znajdziesz.
Choć Call of Duty Ghosts nie jest doskonałe zasługuje na 8.5/10.
Oczywiście możecie się ze mną nie zgadzać ale nowe Call of Duty to jest coś więcej niż nowy Call of Duty.
Sądzę, że potrzebujesz jeszcze 4GB ramu i procesor i co nie co.
http://www.youtube.com/watch?v=dDsVTFgUzaE
Takie trudne samemu poszukać?
@Szyzu => Ciekawe! To daj jakieś konkretne przykłady bo walisz prostymi ogólniakami na zasadzie "lubię CoD bo jest fajne a Battlefield jest nie fajny". Gościu puknij się w głowę. Nowe Call of Duty to coś więcej niż nowe Call Of Duty - o kurwa! Czym w takim razie stał się Call Of Duty? Może super ultra nowoczesną grą, z hiper ultra fascynującą fabułą, o mega wypasionej super hiper grafice rodem z 2067 roku!!! Hmm, no zastanów się gościu zanim napiszesz takie bzdety.
mi na gtx 660 ti w ultra hula na 30-45 fps. nie jest zle:) (i53570k kreciol na 4.5ghz)
@L1Ender => właśnie nie do końca bowiem z tak przeciętną grafiką Ghosta, na tak dobrym sprzęcie jaki posiadasz ta gra powinna latać na 60 klatkach bez zająknięcia i to na maks detalach, a że optymalizacja jest do dupy to jest jak jest. Ja na moim 7850 miałem od 30 do 60, z tym że w niektórych miejscach szły naprawdę duże spadki, a w dżungli nawet trochę poniżej 30 - wniosek nasuwa się sam, optymalizacja leży.
@L1Ender
GTX 660ti to karta warta z 1000zł. Czy dobrze chodzi ci na niej Cod4? TO ghosts powinien chodzić JESZCZE lepiej, bo jest miejscami brzydszy od Modern Warfare.
Syf nie wart komentarza. Nigdy więcej nie dam się nabrać na ich gry. Wytrzepali tylko kasę od idiotów na przedpłatach!!!
@soap12318
Większość osób się zgodzi, to już 4. czy 5. ta sama gra, na tym samym silniku, tyle, że tu mamy jeszcze słabą optymalizację
Pomysł z psiakiem nawet fajny, ale tu sie absolutnie nie spawdza :/ generalnie kolejny gniot od infinity, wydany tylko dla hajsu... prawdziwy CoD skonczył sie na MW4.
Jak można tak spierdolić optymalizację!!! Ten debil, który był odpowiedzialny za to powinni go zwolnić z tego studia!
Jeśli ktoś zauważył,że dałem 10 dla nowego COD'a to był tak naprawdę dla jaj ta ocena,prawdziwa ocena to 4/10
Może mi ktoś powiedzieć jak to możliwe, że ta gra pochłania 40 gb ?
Zajebista gra jak i cała seria. Cod nie dla idiotów
@madniel
Z tego samego powodu, czemu 1 minuta fullHD filmiku nagrywanego frapsem to ~1GB. Jak najgorsza kompresja, nikomu nawet się nad tym pracować nie chciało. Mapy są małe, a grafika brzydka- raczej wina twórców, nie gry.
@mydło12318
Taa cod to gra dla osób z IQ>120.
cod nie dla idiotów ahahahahah xD ale sie usmiałem.. ciągle to samo, nawet im sie silnika nie chce zmienić a i tak tysiące jak nie miliony idiotów kupuje co roku to samo.
call of duty jest najlepszą grą na świecie
Ogólnie nie interesuje się za bardzo tą serią ale twórcy zrobili taką reklamę i hype, jaka to nie będzie cudna gra NEXGEN, psy koty ryby ch$#@je muje dzikie węże, dżungle i kosmosy, a wjebali do starego engine tylko nowe mapy, psa z super zaawansowanym AI, który blokuje się w drzwiach. Nawet się leniom nie chciało motion capture nagrywać tylko podwędzili z poprzednich części do cut scenek. Jakoś Assassins Creed mimo że niewiele się zmienia technicznie to trzyma poziom, ale tutaj to jest istna spirala prosto do kibla.
zdzichu1818 :: widocznie mało grałeś skoro tak uważasz..
mam 5 gb ramu a ghosts nie chce mi się odpalić pomocy !!! Wczesniej miałem 3 gb ale dokupiłem komputer widzi dodatkowy ram ale gra nie ?
mam gtx 260, 5 gb ramu, procesor i7, windows 7 64. Pójdzie bo już nie wiem co ma robić by odpalić tę grę.
Call of Duty: Ghosts - minimalne wymagania sprzętowe
Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 2.66 GHz lub AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
Pamięć operacyjna: 4 GB
Karta grafiki: Nvidia GeForce GTS 450 lub ATI Radeon HD 5870 z obsługą DirectX 11
MIXTAPE7123 Twoja karta obsługuje tylko DX10 - musisz zmienić kartę graficzną.
Taka sobie ta część.
Grając czekałem na koniec, co pierwszy raz miało miejsce w przypadku tej serii.
Witam. Czy gra mi pójdzie sprawdzałem różne programy ale wolałbym aby jakiś użytkownik który jest zagłębiony w temat.
CPU Intel(R) Core(TM) i3-2365M CPU @ 1.40GHz , CPU Speed 1.4 GHz, RAM 4.0 GB , Video Card GeForce GT 720M
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
PiotrekLDZx : Moim zdaniem ledwo, ale. Sprawdź sobie tu na stronie nvidi ( http://www.nvidia.pl/object/gpu-analyzer-main-pl.html ) jest aplikacja sprawdzająca moc GPU (karta graficzna) sprosta temu tytułowi. Pozdrawiam
Pewnie ze bf4 lepszy chociasz ma ograniczenia do 30 fpsow, ale to moze muj dysk nie miesci tylu klatek to chociaz grafike ma lepszom no i majom jakies pomysly na gre a nie ten cod ciongle to samo pewnie za rok bendzie ghosts 2 ahahahaha
Odrzewany kotlet
Mój Boże, że tak zacznę. Gro osób pisze tu, że to "kotlet" czy inne "krokiety". LUDZIE, nie piszcie w kółko tego samego. Jestem pewien, że i tak gracie w każdego CoDa. Po co ta obłuda. Nie lubię czy nie znam danej gry - nie piszę i nie wypowiadam się na jej temat.
Gry są wydawane z błędami i niedoróbkami, zgoda. To jakaś dziwna polityka twórców. Nie napalam się w dniu premiery. Czekam. B4 kupiłem 2 miesiące po wydaniu bo poczytałem sobie o nim. I co? Gra, po poprawkach, łaziła mi bezbłędnie. W dodatku była tańsza. Myślcie , to nie boli.
[875] "chociasz, muj, lepszom, majom, ciongle". Ja pierdzielę, człowieku ! co to jest ???
Napaliłem się na tą grę, ale czytając powyższe komentarze nawet nie sprawdzę pirata
PS: Żeby nie było, zawsze pracę po czym jak mi się gra spodoba to ją kupuję
józek2 - a dlaczego gracze mają sie nie wypowiadać na temat gry, który im sie nie podoba ? zawsze myślałem ze oceniamy to co nam sie podoba, co sie nie podoba, wymieniamy cechy, które sa naszym zdaniem pozytywne lub negatwne. Poza tym to akurat jest kotlet i już tak bardzo spalony. Nie bronie tutaj bf'a bo z czwartą częścią sie wcale nie popisali (według mnie oczywiście) Co choćby ten CoD wniósł nowego ? psa ? hmm. Ile razy można w kółko to samo wypuszczać. Jak ktoś skomentował pewien artykuł w którym mozna wyczytać kopiowanie scen z filmów i inych gier w większy lub mniejszy sposób - "Twórcy CoD'a są mistrzami, potrafią sklonować samych siebie"
To ja mam pytanie, moglibyście mi napisać pozytywy i negatywy CoD:Ghosts ? Jeżeli chodzi o multi to mi starczy taki jaki był w CoD:MW. Mapki też nie muszą być duże, bo w końcu po co skoro mam określone zadanie ? Mam nadzieję, że nie będą się wypowiadały osoby które po prostu chcą zhejcić grę.
Przeszedłem CoD 2, CoD 3, Cod:MW i Cod:MW2 i wszystkie mi się podobały.
wozniaq - ależ niech się wypowiadają tylko bez hipokryzji. Osobiście nie grałem nigdy w np. Diablo czy Złodzieja. Po prostu nie pasują mi i już. Dlatego też nie krytykuję ich /ani graczy/ i nie piszę o nich tego czy tamtego. Jeden lubi ogórki, inny ogr... nie, to marny przykład... Simsy , CoDy czy MoH. I niech tak zostanie. :]
up. Jestem dokładnie takiego samego zdania. Każdy gra w to co lubi i tyle. Lubiłem CoD'a do MW3. Black ops nie przypadł mi do gustu a ghosts strasznie mi przypomina MW dlatego gra sama w sobie jest ok ale no to już po prostu było. Osobiście uważam że jakby teraz dla odmiany wrócili do IIwś to gra sprzedałaby sie jak bułeczki. Tak samo jest konsola vs pc. Ktoś komuś broni kupić jedno i drugie ? wole pc aczkolwiek zastanawiam sie nad kupnem konsoli juz od jakiegoś czasu a i tak zaraz znajdzie sie jakiś kretyn który powie pc/konsola to shit i wszyscy którzy tak twierdzą są idiotami bo ja gram na tym drugim -.-
Wozniaq masz świętą rację, po co się kłócić co lepsze konsola/pc. Moim zdaniem obie rzeczy są dobre, bo na konsole są gry które nie wyszły na pc np. god of war, tekken, ale na pc jest dużo MMO i tak mi się wydaję bo nie jestem pewien, ale na pc chyba na multi jest więcej graczy niż na konsolach, przynajmniej polskich.
Ktoś w ogóle w to gra? Ostatni grywalny CoD to "World at War", każdy późniejszy to wstyd dla tej serii. Jak można upaść tak nisko i tak dobrą serię zamienić w najgorszą serie strzelanek na świecie. Żenada. To już wolę Battlefielda 4 mimo że też syf.
Tryb fabularny podobał mi się niesamowicie. Jak zwykle super.
Ocena gry jest niższa od innych niskobudżetowych produkcji. Ja się dziwię, jak ta gra może jeszcze przynosić dochody...
Pomożecie w nabijaniu reflinków? daa.pl/dhTH
Właśnie ukończyłem kampanię solową (dzięki uprzejmości kumpla) i powiem, że to całkiem przyjemnie spędzone kilka godzin. Gra chodziła stosunkowo dobrze (60-200fps w 1080p), wyglądała przyzwoicie (chociaż miałem drobne artefakty w 2 lub 3 misjach). Tryb multi w tej akurat grze wogóle mnie nie interesuje więc dobrze, że mogłem skorzystać z konta kumpla. Czy bym kupił Ghosts dla tych kilku godzin gry? Raczej nie no chyba, że w naprawdę dobrej cenie. Pozostaje mi domordować Metro Last Light, w którym utknąłem jakiś czas temu a potem może kupię FC3.
Właśnie ukończyłem grę i jestem zadowolony gra jest dobra i ukończenie jej na wysokim poziomie trudności zajęło mi 8 godzin co jest dobrym czasem jak na COD dla przykładu wielcy wychwalanego COD 4 ukończyłem w 4 godziny jedyne co mnie bolało w tej grze to grafika i optymalizacja jest strasznie nie równa raz gra wygląda świetnie by za chwile wyglądała jak gówno serio miałem wrażenie że co druga misja jest ładna to samo jest z optymalizacją jedna misja działa dobrze druga już nie ale dźwięk i fabuła no i grywalność jest świetna i zapewne większość ,,hejtujących" te grę (widziałem że oceny spadły prawie we wszystkich odsłonach) to osoby które w to nie grały bądź gimbusy o de mnie ocena 8 bo gra jest dobra i tyle.
@God of war III
1. Idź do szkoły albo poczytaj słownik bo u ciebie krucho z "ortografiom"
2. Nie grałeś zapewnię w CoDa
3. BF= No skill game, W CoDzie trzeba coś ogarniać żeby coś ugrać a w BF każdy dureń zawsze coś zrobi
4. EA ma pomysły na grę hahahahaahahaahaah zwykła komercha
5. Może być i nie być Ghost 2 czy ty wybierasz nazwę ich produktu ? Nie
6. Activision ma wy****** na takiego dzieciaka jak ty ^^
No i nabyłem Ghosts'a. Tragedii, w brew pozorom. nie ma. Ale technicznie - marnota. Gdy BF4 śmiga mi /na wysokich !!/ aż miło, to CoD daje d...py. Na średnich jeszcze jak cię mogę ale przy np. 1440x900 już mi się tnie albo wywala do pulpitu. Zjechałem do 1280x800. No i ta cena. 150 zł w Mpiku ?! Granda. Max to powinno być ze 120. I dla tego "nie chcem, ale muszem" dać tylko 7,5. Może jeszcze dadzą jakieś poprawki ?
Buuumm - BF = no skill game? Jakoś na necie wszędzie widzę zajebiste akcje z Battlefielda wymagające ogrania i umiejętności a z Kotlet Of Duty nie widziałem jak dotąd nic poza beką. Nie szukam nic, wpadam na te filmiki przypadkowo.
i jeszcze ta blokada na 6GB ramu heh to pokazali klasę.. ciekaczy czy ocz czy godram im dopłacili za to pod stołem :) bo nie wierzę że 4 GB by nie styknęły.. i na pewno z zapasem starczają! co pokazały testy po zdjęciu blokady.. większość gier jednak ok 2GB ciągnie czasami są wzrosty chwilowe nawet do tych 4-6 zależnie od gry, ale tu mamy idealne zagranie pod kątem "tak dbam o Twoją płynną grę że nie włączysz jej póki nie kupisz sprzętu"
PS. ja mam 16GB i na ch.. mi to skoro nie są wykorzystywane.. a teraz wreszcie mam odp.. "bo kiedyś dadzą ograniczenie na GTA 6 że poniżej 12GB nie włączysz <lol2> chłopaki z Activision dali mi wreszcie odp na nurtujące mnie od zakupu kompa pytanie.. :)
Odgrzany po raz 5 kotlet
dlaczego nie zrobią znowu CoDa o II wojnie światowej ??? pytam DLACZEGO??!?!?!?!
"Akcja ukazuje wizję niedalekiej przyszłości. Na skutek wojny z Federacją Krajów Ameryki Południowej Stany Zjednoczone utraciły dominującą pozycję na świecie." Kto wymyśla takie głupie wątki fabularne ?? Zamiast robić gre bez charakteru i sensu powinni zrobić dobrego starego CoDa o II wojnie światowej. Przecież tyle sie tam działo że napewno starczyło by na nową gre, np. kampania wrześniowa (przecież w grze nie zawsze trzeba wygrywać). R.I.P CoD
Dołączam sie do dwóch wyzej odpowiedzi... Już tak mieszają w tym codzie że kompletnie wszystko to samo...II wojna światowa zawsze im dobrze wychodziła więc czemu cały czas siedza w tych czasach współczesnych ludzie.
Czy tylko mi podczas instalacji przegrzewa się komputer? Dziwne, z żadną grą tak nie miałem nigdy.
Mam pytanko czy gra pójdzie na moim lapku : parametry : 6 GB RAM , Intel(R) Core(TM) i3 2350 CPU @ 2.3 GHz 2.3 GHz , Karta graficzna (mam 2) Intel(R) HD Graphic Family a druga to NVIDIA GeForce GT 525M, Win 7
Panowie, w misji 07 - Federation Day po zejściu na balkon na którym zabija się nożem gościa jak się rzuca nożem? Jakim klawiszem? Trzyma się naciśnięty czy trzeba szybko klikać parę razy? Liczę na Waszą pomoc.
Odgrzewany kotlet
Marna pod każdym względem gra która może podobać się jedynie mało ogarniętym ludziom nie znającym się na grach. Strona gryonline blokuje niewygodne komentarze więc ostatni raz wszedłem na ich śmieszną stronę oraz po raz ostatni tutaj komentuje.
Żałuję że kupiłem. Ocenę zbyt wysoką dałem.
Mnie tez się gra podobała, ale w szczególności znienawidziłem kamperów na multi, aż zrobiłem z tego filmik zobaczcie [link]
Mnie też się gra podobała ale w szczególności znienawidziłem kamperów na multi, aż zrobiłem filmik zobaczcie [link]
Na YouTube wystarczy wpisać mój kanał Akimo47
Porównując do poprzednich części, to ten CoD to totalny gniot, grając na multi nie raz szlak mnie trafiał wystrzeliwując w przeciwnika całą serię, a on zabijał mnie jednym strzałem... Nie polecam. Wiem, że ostro oceniam ale nic na to nie poradzę...
Witam mam pytanie poszło by na moim bez większych ścinek (czy w ogóle pójdzie ) ?
Windows 7
4.00 Gb RAM
Typ systemu: 64-bitowy
Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400 2.66GHz 2.67GHz
Karta graficzna: Nvidia GeForce 9800 GT
Skończyłem właśnie kampanię. Co do fabuły - jest piękna historia dwóch braci a na koniec mało się nie popłakałem z wrażeń. Grafika też jest bardzo ładna ogólnie kampania wymiata. Multiplayer troche gorzej - jak dla mnie wszystko za szybko sie dzieje. Jesli ktos Cię dopadnie odrazu padasz, ale mimo to bardzop rzyjemnie się gra. Co prawda to mja pierwsza strzelanka tego typu ale jak dla początkujących( ale myślę że dla doświadczonych graczy też) gorąco polecam ;D naprawde nie rozumiem dlaczego duzo ludzi hejtuje tą częśc Coda.
Ani ładna, ani porywająca, ani ciekawa. Ma kilka fajnych(zarówno ładnych jak i gameplayowo przyzwoitych) momentów ale zdecydowanie toną w zalewie shitu(skrypty, absurd, railshooter, powtarzalność itd.). Kampania to odmóżdżająca strzelanka, dobra po stresującej robocie gdzie chcemy wyłączyć myślenie i przebić się przez hordę bezmyślnych wrogów.
[913] Pójdzie spokojnie, w CoDzie akurat te wymagania to marketing bo grafika nie jest jakaś ultra a wymagania podawane z kosmosu, kupuj śmiało i graj :). Ocena żeby nie było tu tak żółto-czerwono xD>
A mam pytanie poszło by na Procesorze intel core i3 2.5ghz ,ram 4 giga i grafiką 2 giga ? :) z góry dziękuję za pomoc.
Nawet niezła
Call of Duty Ghost no gra nawet dobra. Stare dobre multi i kampania krótka, no cóż co zrobić, ale i tak wciąga na tysiące godzin z porównaniem do black ops II.
Call of Duty zaczęło schodzić na psy od MW2 ale i tak wole CoDy niż Battlefield czy Medal of Honor. Mam na steam wszystkie części gdyby ktoś chciał zagrać w multi lub zombie w którąś to mój steam-Soap MacTavish.(katowice)
Żałosna gra która może podobać się jedynie gimbusom.
Witam serdecznie,nie wiem czy tak można ale mniejsza o to pobrałem grę na chomikuj,w formacie"iso" wszystko ładnie sie odpala i w ogóle l.i jest 1 wielki problem nie mam klucza potrzebnego aby zainstalowac grę do końca :/ Mógł by mi ktoś taki klucz podać? odwdzięczę się w najlepszy sposób jaki bd tylko mógł,nie na darmo wykorzystałem tyle transferu żeby sie nie nacieszyć tą grą :/
@Awadakedawra wypierdalaj jebany piracie... nikt Ci takiego kodu nie poda jebany gimbusie...
@Awadekadawra - pobieranie z chomika jest zazwyczaj płatne , a płaci się za " komplet " , więc albo ten konkretny '' chomik " po prostu sobie przyleciał , albo klucz jest gdzieś w plikach i trza się do niego dostać , albo jest gdzieś crack i klucz nie jest potrzebny :)
logitech18 !!!!!!!!!!! SAM JESTES JEBANYM PIRATEM I GIMBUSEM CHAMIE ZAJEBANY MATKA KULTURY NIE NAUCZYŁA ? NA CHOMIKU POBIERAM LEGALNIE,!!!!!!!!!!! I WYPIERDALAJ JAK SIE NIE ZNASZ ;)
kURSORR dokładnie tak,był folder z kluczem i crackiem,a w nim ? jakiś zjeb link do strony w której trzeba wysłąc sms,po czym nic nie otrzymujesz a z kąta ci zżera 7 zł.... Chomik tamten nic nie odpisuje,a nadarmo 8 zł nie wykorzystałem i 28 giga ....
Chomik i legalne pobieranie gier... Dawno się tak nie uśmiałem. Po pierwsze szanowny gimnazjalisto (wątpię w jakieś wyższe wydarzenie po takim haśle) gdybyś pobrał legalnie, nie potrzebowalbys cracka. Po drugie, to ciesz się ze zjadło Ci tylko 7 zł. Po trzecie, pieniążki w zęby i do sklepu. Dostaniesz jako bonus multi.
hahahaha legalne pobieranie gier z chomika, naprawdę coraz durniejsze pokolenie z każdym rokiem wyrasta. Wyje%#bane na wszystko i brak pojęcia o czymkolwiek.
Po 1 Nie musisz wierzyć "GIBAZJALISTO" SEBA1818,CRAC BYŁ Z CD KEYEM NIE CHODZI NAUCZ SIĘ CZYTAC ZE ZROZUMIENIEM ! a jak nie wiesz z kim piszesz to się nie udzielaj,bo nie każdy co siedzi przed kompem jest z gimbazy,ale sądząc po twojej odpowiedzi pewnie ty jesteś..
Nie ma Legalnych pirackich gier,pobieranie Piractwa jest nie legalne,a chomik wiadomo to jest taki portal co pobierasz nie legelne rzeczy z nie legalnego źrudła i jeszcze za to płacąc,to więc co tutaj jest legelane??,Legalne jest jak pobierzesz gre ze steama to jest legelane pobieranie,nie legalne właśnie są Torrenty,Warezy,CHomiki i inne :) Pozdrawiam
Niezła kampania. Jednak to mój pierwszy cod (nie liczących cod2) i muszę przyznać, że multi może zrobić duże wrażenie na takiej osobie jak ja.
Ps Ty chciałeś przez chwilę, żeby ktoś Ci dał oryginalny klucz za 110zł?
@928
Za moich szkolnych czasów gimbazy jeszcze na szczęście nie było :-) a to ze nie wszyscy sa z gimnazjum, to doskonale wiem. Co niektórzy nawet do tego poziomu nie dorośli. Wygląda ze właśnie zaliczasz się do tej grupy, jeżeli sądzisz ze z chomika pobierasz gry legalnie. I w tym momencie się zastanawiam: troll or just stupid.
Adewakadawra nie obraź się:) Chomik to 100% piractwo w każdej formie. Nie znajdziesz na tym portalu czegokolwiek legalnego! Chyba, że udostępniający, jest jednocześnie twórcą tego co wysyła. Innej opcji nie ma. A jeśli płacisz jakieś grosze, to za transfer. Człowiek od którego pobierasz grę, dostaje za to jakieś punkty pewnie, czy od razu kasiorę (nie wiem jak to wygląda w szczegółach), a on nie ma nic wspólnego z powstaniem tej gry. Najpewniej też ją gdzieś pobrał na jakimś pirate bay. Wniosek jest jeden...Jesteś piratem i po prostu się do tego przyznaj. Przeczytaj co piszą o chomikuj, na innych stronach jeśli nam nie wierzysz:)) a potem przeproś, to może Ci wybaczymy:) Życzliwy
Czemu w tej grze nie można nic budować. Żadnych budynków. NIC
Co tu dużo mówić. Po prostu świetna :)
Zajebista gra, według mnie najlepsza misja DZIEŃ FEDERACJI !!!
NIC TYLKO GRAC.
Gra MEGA! Fabuła i to co się w niej dzieje to normalnie wymiata :D Szczególnie zaskakujący koniec.
Jest to kolejna część [wcześniej było mw] która bardzo mi się podoba a nawed jeszcze bardziej. Oby wyszła kolejna. Liczę na Ghost 2 zaraz po Advanced Warfare. Fabuła krótka za co nalezy się minus ale za to jaka. Akcja jak to w call of duty jest co chwilę. Jak dla mnie 9+/10.
W minusie są: długość sp oraz grafika- niby nowsza/lepsza ale nadal w tyle niż u konkurencji której lepiej idzie w mp niż w sp. Ja- Szczerze polecam. Chodź zawsze się znajdą ludzie którzy mają wygórowane zachcianki. I jeszcze raz proszę o kolejną część...
Kampania w kolejnym Call of Duty ukończona. Ciesze się że Activision nie boi się inwestować pieniędzy w światowej klasy scenarzystów mających na koncie kilka udanych produkcji filmowych, bo historii fabularnej przedstawionej w grze wyszło to tylko na dobre. Mimo że podczas kampanii wcielamy się w kilka różnych postaci a tempo akcji jest jak zwykle zawrotne cała historia ma sens i do samego końca sprawia wrażenie spójnej i logicznej opowieści. Call of Duty Ghosts można zarzuć z resztą jak każdej poprzedniej części szybie tempo akcji, tanie efekciarstwo i masę skryptów na każdym kroku. Rzecz w tym że mi to w ogóle nie przeszkadza bo każda kolejna część serii robi te elementy na naprawdę wysokim poziomie i podczas rozgrywki nie czuje znużenia ani zażenowani nadmiarem tych elementów. Mam nadzieje że Call of Duty: Advanced Warfare w końcu przyniesie tą obiecaną i głośno zapowiadaną rewolucje w oprawie graficznej bo ta w Ghosts momentami woła o pomstę do nieba (w szczególność twarze postaci niezależnych) bo o fabułę w tegorocznej odsłonie jestem raczej spokojny.
Czy macie w multi tryb Kill Confirmed. Niby powinien być a u mnie niema. Sorki jest ale tylko w hardcore w standardowych nie mogę go sobie wybrać.
Nie dałem oceny? Dobra, więc:
Kampanii nie przeszedłem, w multiku spędziłem z 3-4 godziny, rozegrałem z 3 mecze przetrwania. Powiem tak- dno, dno, dno. Zapłaciłem 150zł, a nawet się nie nagrałem. Kampania oklepana, multik z malutkimi mapami i idiotycznym systemem walki (mordern warfare miało bardziej realistyczny system walki...). Zepsuty matchmaking, słaba optymalizacja, jeszcze gorsza oprawa graficzna i dźwiękowa. Niewykorzystany potencjał walk w przestrzeni, średnia ilość broni, brak nastawienia na grę zespołową, powtarzające się w kółko 3-4 mapy. Innymi słowy- call of duty, ale od tej negatywnej strony. Zawiodłem się na tej grze, bo chciałem czegoś choćby średniego, a dostałem, jak to się mówi- niewesołą rzecz w złotym papierku. Stosunek cena do jakości jest wysoki- bo jakość marna, a cena horrendalna. Ah, i jeszcze te psujące grę kill streaki i marny system perków. Nie kupujcie. Kupcie lepiej tańszego BFa 3 premium, który i działa lepiej, i ma więcej map, i jest dynamiczniejszy, ciekawszy czy cokolwiek.
No, grafika mówi sama za siebie, czyli inaczej dno. Spodziewałem się lepszej rozgrywki multiplayer. Kampania dosyć średnia, ale bardzo krótka. Na każdym serwerze słyszę dzieci krzyczące do mikrofonu jakby miały padaczkę. Eh... co tu mówić, chciałem dać większą ocenę, ale nie mogę. 6.0
Gra świetna , grafika wymiata o optymalizacji szkoda gadać idealna :)
Gra wymiata grałem już sporo i bardzo mi się podoba .
Oceniam multiplayer: kompletny chaos, odgłosy broni jak ze star - warsów, pies zabija cię jednym skokiem (bardzo realistyczne.....) , grafika dno, dziwne lagi (podczas gdy wszystkie inne gry chodzą bez żadnych lagów) , mapy są tak małe że tak naprawdę co kilka sekund wyskakuje wróg, odrzut broni ? - żaden. Nie wiem co w tej grze jest fajnego. COD-y skończyły się na black ops 1 a reszta to gnioty. W ogóle żołnierze zapieprzają jakby mieli implanty w nogach. Mapy zrobione na szybko bez żadnego pomysłu. Battlefieldy są o wiele lepsze (na pewno pod względem grafiki, wielkości map i odrzutu).
Fajna gra :) Po testowałem na steam w darmowy weekend a właściwie nadal testuję bo gry nie wyłączam multi już nie działa ale prywatną grę na boty nadal można odpalić i sprawdzić wszystkie tryby i mapki tego mi brakuje w bf 4 :)
Nie jestem fanem CoDów ale nie wiem czemu ta gra ma tak niską ocenę sama w sobie jest dobra wyrzynka jak w quake za dawnych lat jest tryb dominacji więc taka namiastka bf też tu jest i w ten tryb na multi mi najlepiej szło.
Moja ocena tak niska za skopany tryb wsparcia dla kilku kart graficznych grę udało się bez spadków FPS i lagów odpalić dopiero po wyłączeniu CF i na 1 karcie gram :) Po wyłączeniu wodotrysków reszta na maxa śmiga pięknie ;] choć nie dosyt jest bo z 2 wspieranymi grafami all na maxa by spokojnie śmigało ale się po prostu nie da pół dnia kombinowałem.
Tryb przetrwania ciężki na normalu nie udało mi się za daleko solo dojść a o ludzi niestety kiepsko a jak już są to szybko wychodzą a to na prawdę fajny tryb mi bardzo przypadła do gustu nawalanka z obcymi całkiem nieźle pomyślanymi z sporą ilością dodatkowych elementów otoczenia które można wykorzystać do walki.
Graficznie gra wygląda bardzo dobrze jak w bf 4 grałem na skalowaniu 150% więc jestem przyzwyczajony do dobrej grafiki i nic temu CoDowi nie mam do zarzucenia jak dać mu max jakość textur i image quality nawet efekt sierści nvidi na moim radeonie chodzi nieźle choć do multi wyłączyłem wszystkie zbędne bajery nie może być przycięć wcale :)
Chyba tą grę jednak kupię bo fajnie się gra :) Całkowita odmiana od bf czasem dobrze robi :)
Czesc, mam pytanko- ta gra bedzie mi płynnie chodzic na sprzecie- Intel Core i5 4670 16GB Ram MSI Geforce GTX 760 4GB, prosze o odpowiedz, POZDRAWIAM
piter310 - Spokojnie Ci pójdzie. Ja mam praktycznie ten sam sprzęt i śmiga na ultra w FHD, że aż miło patrzeć.
nędza, straszna nędza, strata pieniędzy, multiplayer jest po prostu głupi w porównaniu z poprzednimi odsłonami, single to samo,
[947] Ty poważnie tak ?. Te 1.5 to za co, za pudełko? Jaka gra, wg. Ciebie, warta jest minimum 8 ? Poznamy twój gust.
...no i cóż...ręce opadają!Mam już parę miesięcy tę nieszczęsną grę no i myślę sobie,że znów w nią zagram,ot tak.Po pierwsze gra sie tnie(trochę pomaga game booster,ale tylko trochę)a dziś miałem wywalenie do ekranu z jakże "fajną"wiadomością,że "sterownik ekranu "coś tam" przestał działać,ale odzyskał sprawność"No nic,próbowałem dalej i to samo.Co ciekawe,zawsze wywalało dokładnie w tym samym momencie,więc raczej karta graficzna odpada,a tego się obawiałem.Tak czy siak żałuję wydanej kasy,bo nie jest to coś,do czego można częściej powrócić(na pewno far cry 3 na to zasługuje,żeby sobie zagrać TERAZ,hehe!)no i co do wymagań samej gry Call of Duty...Mam procek I5 2,67GHZ,karta nvidia geforce gtx 750Ti,8gb ram,najnowsze sterowniki pod wszystko,jakby co i wydaje się,że ok.,a tak nie jest.Ot,taki niewypał z tym call of duty ghost.Nie wiem jak u innych,ale czekam na wnioski i komentarze,czy u Was też tak jest?Pozdrawiam wszystkich graczy i za cierpliwość w trakcie czytania
Jak chodzi multiplayer? , nic się nie tnie i nie klatkuje? bo gre sprawdziłem w singlu i wszystko chodzi dobrze.
To pierwsza gra, którą oceniam zanim przeszedłem w 100%. Od razu mówię - nie jestem zainteresowany multi więc się na ten temat nie wypowiadam. A kampania... Trzymajcie mnie.
BF4, który, nawiasem mówiąc, fabularnie był klockiem, graficznie prezentował bardzo wysoki poziom. Strzelanie i ogólnie cała mechanika dawała frajdę. Aż chciało się grać. A CoD: Ghosts? To jakby cofnąć się do pierwszego Modern Warfare. Ten sam silnik, miejscami zerżnięte tekstury, te same mechanizmy, HUD, celownik, animacje (!), podobnie oskryptowane sceny, identyczne zwolnione tempo w kluczowych momentach... Możnaby jeszcze długo wymieniać. Cieszę się, że postanowiłem swój egzemplarz pobrać drogą p2p. Grając, cały czas myślałem, że rozgrywka czymś mnie zaskoczy, ale po 1,5 h przemierzania mapek żywcem wyjętych z 2007 roku, grę usunąłem z dysku, a z pamięci niestety jeszcze trochę mi zajmie... Nie polecam. Naprawdę, archaizm w nowym pudełku.
Jak czytam te opinie to śmiać mi się chce. A najbardziej bawią mnie oceny graczy zaledwie kilkugodzinnych. Gra pod względem graficznym jest zrobiona rewelacyjnie, tylko żeby można było to zobaczyć należy spełniać zalecane wymogi sprzętowe, a nie minimalne. Program AMD Evolution świetnie się spełnia jeżeli chodzi o konfiguracje graficzna. Gdzieś przeczytałem że MW2 i MW3 mają lepsze silniki. Powiem wprost, ta osoba nie ma pojęcia o czym napisała. Black Ops był naprawdę grywalny, ale w porównaniu z tym jest toporny. Trzeba przyznać wprost że wymagania sprzętowe są wysokie i osoby nie posiadające zalecanego sprzętu nawet nie będą wiedziały o czym napisałem, problemem było również gryzienie się sprzętu, dlatego wielu miało problemy z płynnością gry ja również. Ale google jest dostępne dla wszystkich, wystarczyło poszukać rozwiązan. Gra jest mega grywalna i klimat ścierających się pomiędzy sobą "sił specjalnych" czasów obecnych również mi pasuje.
Być może kupię CoD:Ghost, ale chciałbym się zapytać przedtem. Czy na serwerach w multi siedzi dużo ludzi ? Ile maks jest osób na 1 mapce ? Na czołgach, helikopterach mi nie zależy więc jak coś dla mnie to nie argument :P
Nie dość że słaba gra to jeszcze pełna okultyzmu. Na youtube pełna filmików ile symboliki satanistycznej jest w tej marne grze.
po godzinie gry znudziła mi się. odinstalowałem i zainstalowałem CoD United Offensive. duzo wiecej frajdy i zabawy
call of duty ghosts mi się spodobał ale daje 8/10 dlatego gdyż grafika jest niestety stara
No panowie z Treyarch przesadIli z wymaganiami...mi na
Intel Core 2 Duo 2.7Ghz
3.5Gb ram.
ASUS Radeon HD 4050 (1Gb)
gra dziala bardzo dobrze.Najwyzsze detale,rozdzielczosc 1600x1200 i gra dziala bosko(60FPS Bez spadkow) na rozdzielczosci 1920x1200 gra nadal dziala plynnie ale ma przycinki do 40/50 FPS.Polecam odpalac przez RazerGameBooster bo serio pomaga,przynajmniej na Win8.5 .Pozdrawiam
No i tak powinno wyglądać Call of Duty a nie jak te buble typu Advanced Warfare lub Black Ops chociaż gra nie jest jeszcze idealna daję 8.5/10.
Ps. Mogliby dać ghost 2 a nie Advanced Warfare.
@banan1000 - widocznie nie grałeś w najlepsze CoD'y w historii czyli jedynke i dwójkę. Obecne części nie mają klimatu i ciekawej kampanii.
Grałem w CoD 1,2 i też bardzo mi się podobały ale tutaj dałem przykład jak powinny wyglądać CoD'y przyszłościowe a uważam że powinni zrobić jeszcze takiego CoD'a jak 2 lub 1.
Dorwałem dzisiaj coda ghosts w carrefourze za 7 0 zł i powiem że się opłacało. Jakimś cudem poszło na intel hd 64 mb o_O . Multiplayer ? 5 sekund , już śmierć , śmierć , śmierć . Chociaż jest trochę frajdy z multi :D .Graficznie ? Nie jest tak źle . moja ocena to 7,5/10
@banan1000 ale nie zgodzę się z jedną rzeczą którą napisałeś: Black Ops (oczywiście ten pierwszy) nie był bublem ale bardzo ciekawą grą. Żadnych futurystycznych zabawek tylko prawdziwa broń, ciekawe misje oparte na prawdziwych konfliktach takich jak wojna w Vietnamie, czy nawet misja podczas II wojny światowej. Ze wszystkich CoDów po CoD 5 to właśnie Black Ops I jest najlepszy do tej pory. Ale co kto lubi...
Hej, pojdzie mi ta gierka na i5 4670 3,40 Ghz 16 GB Ram, MSI Geforce GTX 760 (4GB) prosze o odpowiedz, POZDRAWIAM
banan1000--> Akurat Black Opsa to ty szanuj. Gra bardzo dobra. Jedynka mimo wszystko lepsza od 2 również udanej gry. Natomiast obserwując twoją działalność niejaki bananie(nick adekwatny do poziomu merytorycznych swoich postów) nie wiem czy nie jesteś jakimś trollem, który specjalnie podsyca resztę ludzie. Radzę więc pokory.
Ja nie mogę powiedziałem, że mi się podoba i że Black Ops mi się nie podobał i już zaraz idą na mnie trolle nawet własnego zdania nie można mieć.
Napisałem Ci merytorycznie najwidoczniej sam jesteś młodym trollem, bo obserwuje twoją negatywną działalność od dłuższego czasu. Byle tylko pluć i obrażać.
Call of Duty Black Ops 1 i 2 niszczą Ghosts pod każdym względem. Treyarch...>shit...> Infinity Word. Taka prawda.
Przestań dobra? Bo mnie się może podobać jedna a tobie druga i się nie dogadamy lepiej przestać się kłócić. Bo bardzo nie lubię kłótni a ty tylko chciałbyś mnie atakować.
Również nie lubię kłótni, ale jeszcze bardziej od tego nie lubię złego smaku. Braku wyrafinowania gustowego jeśli wiec co mam na myśli. Piszę dzisiaj lekkim piórem. Masz prawo uważać, że najgorsza część Call of Duty Ghosts jest dobra, ja mam prawo uważać, że nie. Koniec tematu.
Hej, pojdzie mi ta gierka na i5 4670 3,40 Ghz 16 GB Ram, MSI Geforce GTX 760 (4GB) prosze o odpowiedz, POZDRAWIAM
Gra jest rewelacyjna, jak każda moim zdaniem z serii CoD. Spokojnie daję 10/10. Nie bardzo rozumiem niektórych komentarzy odnośnie rozgrywki, że jest kiepska i w ogóle.... po mojemu to gra się cudownie i misje są super. A jak widzę komentarze że grafika jest kiepska, albo tak jak wcześniej wyczytałem "grafika jest stara" - to mi się bebechy przewracają! Powiem krótko - gimnazjaliści do szkoły i do odrabiania lekcji, a nie grania w gry, bo pojęcia nie macie! Nie wiem co 'wyśta' oczekiwali...? Gra jest super i żaden gimbus niech nie mówi że nie bo udusze...
Przeszedłem całego singla i jestem nim zachwycony. Opowieść przedstawiona jest naprawdę świetnie, moim zdaniem o wiele lepiej niż w poprzednich częściach. Dynamika, fajna historia i co najważniejsze bardzo wciągające misje jak dla mnie są bardzo pozytywne. Niestety całość psuje moim zdaniem fatalny multiplayer. Beznadziejne mapy oraz gra zepsuta przez samych graczy nie jest rewelacją. Osobiście uważam, że tryby multiplayer z poprzednich części są o 100 razy lepsze od tego w Ghosts. Grę kupiłem w wersji pudełkowej w promocji za 39zł. Taka cena jest tu słuszna, więcej za samego singla bym nie wydał. Jeżeli planujecie kupno to zachęcam do szukania promocji lub poczekania aż gra stanieje.
Podsumowując, single jak dla mnie genialny, multiplayer niestety do kitu. Ocena - 7.
Wydałem 100 zł na tą grę i żałuję nudny singiel multi takie sobie o grafice to już nie mówię taka jak z mw3 jedynie te otoczenie ratuje dla mnie gra jest lipna
Ghosts jest juz na nowszym silniku (ma wieksze wymagania) czy dopiero to Advanced Warfare tak ma?
Razem z MW3 najgorsza część cyklu. Omijać z daleka. Śmieszny singiel, marne multi. Nie warto kupować.
Dziesiąta odsłona przebojowej serii pierwszoosobowych strzelanin (FPS), która zarazem otwiera nowy rozdział w historii cyklu. Fabuła Call of Duty: Ghosts przedstawia wizję świata nieodległej przyszłości, w którym Stany Zjednoczone straciły pozycję supermocarstwa. W kampanii głównej gracz wciela się w rolę członka elitarnej jednostki wojskowej (tytułowych Duchów) na usługach amerykańskiego. Tytuł wyprodukowany został przez studio Infinity
świetna gra, fabuła, ale zakończenie... bedzie coś dalej? ktoś wie? czy spodziewać sie ghosts 2? musze wiedziec co sie z nimi stanie
Razem z MW3 najsłabsza odsłona serii. Żadnych innowacji, kopiuj wklej z nowymi, ale mało przemyślanymi mapami i słabym trybem single player.
no własnie gram w bf4 i dla odmienności bym kupił tego coda ale czy warto może ktoś opisać tryb multi tak po ludzku.
Zawiodłem się na grafice,ale fabuła fajna jednak lepiej prezentuje się konkurencyjny battlefield 4 ocena: 6,5/10
Cod jebać coda zjebana gra ten co mówi że jest fajny to ścierwo ścierwo woytech co mówi że nazywa gimbusów tych co mówią że grafika słaba woytech to ścierwo
Zgadzam się z Wojciech ! Reszta co pisze bzdury i hejtuje tą cudna grę - niech się idzie walić i pobawić klockami, bo na grach się nie znają a wielce głos zabierają !!! A pisanie,że grafika słaba,to już wszystko mówi kim jest ktoś,co pisze takie brednie ;) Walić hejhterów !!! Pozdrawiam znawców gier ;)
Gra to straszny szajz. Call of Duty się skończyło. Mówię to jako fan serii. COD 1-3 To znakomite produkcje, trylogia Modern Warfare to średnio udana seria, o Black Ops nie wspominając. Ta gra miała swój czas, i dzięki niej mamy na przykład autoregeneracje w FPS-ach, ale jak na moją opinie czasy świetności minęły. Z radością otworze się natomiast na następce BF Hardline, czyli na Battlefield 5, który podobno czeka nas już w grudniu 2016.
Gra pomimo to że jest pełna błędów jest dość grywalna, a tak co do błędów to tylko ja tak mam że na początku każdego meczu w MP strasznie mi laguje a po 1-2 min gra chodzi normalnie płynnie ? Jakby ktoś wiedział jak to naprawić to niech napisze, będe wdzięczny
Mam pytanie! Jestem graczem call of duty: ghosts i właśnie przeszedłem kampanię, na której końcu twórcy pokazali, że może być dalsza część serii, tzn. call of duty: ghosts II itp. Niewiecie czy coś takiego ma powstać? Albo znacie datę premiery i fabułę? Z góry dzięki!
Niech każdy mówi co chce, ale dla mnie COD to podstawa FPS.
Zaczęło się od II WŚ a kończy się na przyszłości. Prędzej czy później twórcy zrobią grę w klimacie II WŚ bo to im się będzie opłacało a wtedy i tak znajdą się hejterzy czemu tak a nie inaczej.
Skończyłem właśnie tę część i mam uczucia jak po każdej części do tej pory. Zaskakuje tak jak zawsze i daje się wyszaleć, bo chyba po to jest.
Zastanawiają mnie dwie rzeczy. Czemu jak wbili nam nóż w klatkę piersiową i gdy Roke nas postrzelił wszystko dalej było normalne tak jak wcześniej zostawiło to na mojej twarzy nie mały grymas zawodu.
Na CODa w klimacie II WŚ bedzie trzeba jeszcze poczekać bo po Black Ops III pewnie wyjdzie Ghost II, gdyż nie zostawią tej części tak jak mieliśmy okazję to ujrzeć :)
Pozdrawiam :)
No i zostawili XD A teraz mamy CoD'a WWII na którego tak jak sam napisałeś już przed premierą jest ogromny hejt. Ja osobiście czekam. Szkoda tylko, że Infinity Ward nie wpadło na pomysł kontynuowania wątku z Ghosts a zamiast tego zrobili gówniane Inifinty Warfare
Wlasnie ukonczylem singla i powiem ze tak popierdzielonej gry to juz dawno nie gralem. Gralem na PS3 i ukonczylem pojedyncza gre bo chcialem kilka trofeow zdobyc ale jakbym gral w to na kompie to po kilku misjach bym ta gre odpuscil. Dla mnie osobiscie singiel w tej grze jeszcze gorszy niz w BO II. Ale nie o to w tym chodzi. Kwintesencja takich gier jest multi i to wlasnie pod tym wzgledem zakupilem gierke. Mam nadzieje ze multi da rade.
No muszę przyznać że multiplayer naprawdę fajny. Bardzo przyjemnie mi się gra. za multi daję ocenę 8.5
Czy Ghosts pójdzie mi na Windows Vista, czy muszę zainstalować 7? 40 GB piechotą nie chodzi :)
Słaby single (szkoda nawet komentować) i mierny multiplayer. Duże mapy, wielu kamperów, mały online. Sprawia, że Ghost w trybie wieloosobowym to symulator biegania po mapie. Nie polecam. Kupiłem Hardened Edition ze wszystkimi DLC, które w ogóle nie są grywane. Do tego czasem muszę czekać po parę minut, żeby mnie połączyło z jakimś meczem. Nie dość, że online wynosi około pięćset osób to 3/4 z tego gra tylko na podstawce. A jak mamy jakieś DLC zainstalowane to nie łączy nas z tymi co mają tylko podstawkę gry (dlatego przed kupnem dodatku do obojętnej części Call of Duty trzeba się mocno zastanowić). Najlepiej grać na podstawce lub od razu z pakietem wszystkich dodatków. Nie radzę kupować pojedynczych dodatków - czyt. w necie problemy z wyszukaniem meczu. Swoją drogą sam się tak naciąłem w AW kupując dodatek Havoc - zero online. Musiałem żądać zwrotu pieniędzy bo nie wyszukiwało w ogóle gier pod multi. Wracając do Ghosta. W trybie kooperacji jeszcze niższy online. Do tego grywana tylko jedna mapka - podstawowa (czasem po kilku dziesięciu minutach czekania da radę pograć na mapie DLC). Jak ktoś myśli o tej grze, żeby pograć w tryb kooperacji na mapach DLC to musi się nastawić wyłącznie na grę jednoosobową. Podsumowując. Jako Fan Call of Duty mam na liczniku steam tylko 35h gry w ciągu dwóch lat posiadania tego tytułu. Ledwo jeden mecz dziennie gram. Ten tytuł bardzo mnie nudzi i irytuje, nie sprawia mi "kolokwialnie mówiąc" frajdy, wywołuje we mnie więcej negatywnych emocji, niż pozytywnych. Według mojej subiektywnej oceny to najgorszy Call of Duty z całej serii. Nie kupiłbym tej gry drugi raz, bardzo żałuję wydanych 120pln na ten tytuł.
Nawiązuj do wypowiedzi wyżej =>
Singiel nie jest jakiś spektakularny ale sama historia jest nawet ciekawa, w singlu jest duża różnorodność miejsc, niektóre naprawdę fajnie zaprojektowane, fizyka gry jest nawet OK, w grze poza żołnierzem sterujemy psem, dronami, helikopterem oraz czołgiem, poziom trudności jest do ogarnięcia, na najwyższym poziomie trzeba się co prawda pomęczyć w kilku miejscach ale jest to spokojnie do przejścia, grafika i jakość tekstur nie powalają ale niektóre lokacje potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć wyglądem, optymalizacja również nie powala ale na dobrym sprzęcie można spokojnie wyciągnać 60 FPSów.
Co do multi, podstawka jak najbardziej OK, nie ma obecnie problemów z dołączeniem do gry, wieczorem jest zawsze od 500 do 800 ludzi. Z DLC to zależy, jest mniej osób na tych mapkach i nie zawsze da się trafić. Ja mam tylko pierwsze DLC ale da się normalnie zagrać. Nie wiem jak na późniejszych mapkach. Co do mechaniki i charakterystyki multi - jak ktoś nie potrafi grać i nie ma doświadczenia to zawsze będzie płakał. Zawsze są camperzy, czasem cheatrzy, respawn potrafi dać w kość - trzeba umiejętnie i cierpliwie grać i radzić sobie z tym. A jak nie idzie to odpocząć i przemyśleć taktykę.
Kooperacja daje radę, potrafi wciągnąć ale ludzi jest mało, mimo to da się trafić na sesję, trzeba czasem dłużej poczekać.
Nie uważam że Ghosts jest najgorszy, da się na prawdę fajnie pograć w multi. Modern Warfare 2 pełen cheterów to jest dopiero dno.