Błąd nie błąd, ale EA patchem tego nie łata – nielimitowany surowiec w Dead Space 3
Nie tylko lokacja, ale cala gra tak ma. Latwo to sprawdzic, wystarczy gdy gra zrobi save pozbierac w okolicy rzeczy i sie cofnac do menu glownego i wczytac save, przedmioty takie jak skrzynki znow beda. Nie odnawiaja sie za to unikatowe przedmioty jak modyfikacje broni, zamiast nich beda materialy.
To samo ma miejsce gdy gra wczytuje nowy obszar, gdy sie cofniemy, respawn. Tamte drzwi zapewne dziela obszary i stanowia loading.
Tyle z moich obserwacji.
@UV, Mitsukai
Błąd nie błąd, lecz tak czy siak wiąże się to z mikrotransakcjami. Bo jaki jest sens umieszczania tego systemu, kiedy w każdej lokacji odnawiają Ci się surowce, które de facto powinieneś kupić za prawdziwą kasę?
Sens jest taki jaki od poczatku byl podany. Nie chce ci sie farmic, masz nadmiar kasy, to sobie kupujesz. Poza tym kilka tych DLC nie ma zwiazku z surowcami jak np glos dla robota zbieracza.
EA jest teraz w takim miejscu ze czego nie zrobi i tak bedzie zle, fakt ze sami sobie na to zapracowali.
Materdea ---> Nic nie powinienem, bo nie ma takiej potrzeby. Nie wiem skąd założenie, że mikrotransakcje są tu obowiązkowe. Najwyraźniej nie grałeś w ogóle w tę grę.
@UV
Pewnie, że nie powinieneś. Starałem się przez chwilę pomyśleć, jak typowy działaz EA, ale cóż - nie wyszło. :] Mimo wszystko w DS3 jeszcze nie grałem, to fakt. Ale od dzisiaj powinienem zacząć, więc zobaczę, co w trawie piszczy.
Edit: literówki.