Twórcy Dark Age of Camelot pracują nad MMORPG Camelot Unchained
MMORPG z nikłym PvE - nie podoba mi się ten pomysł. Obudowane fabularnie PvE obok PvP powinno imho być jednym z filarów gry MMORPG, inaczej mamy do czynienia tylko z kolejną wariacją UT czy CSa... czyli po prostu MMO.
DAoC - rewelacyjna gra, choć kompletnie nie w moim stylu - bo preferuję sandoxy/crafting i nie masowe PvP :p
Wiadomość - bardzo dobra
Everquest Next
+
Camelot Unchained
=
Teraz tylko czekać na Ultima Online Excelsis
btw - już widzę ten płacz graczy GW2 że w DAoC "jest abonament i co gorsza jakoś tak trudno" :D
Brak rozbudowanego pve nie oznacza braku RPG.
Gra fabularna (inaczej RPG, z ang. role-playing game, nieraz zwana grą wyobraźni, potocznie erpegiem lub rolplejem) – gra, w której gracze (od jednego do kilku) wcielają się w role fikcyjnych postaci.
Belor - daruj sobie rozwijanie skrótu RPG, nie mam pięciu lat, i swego czasu zdarzyło mi się nawet w to grać ;)
Ciekaw natomiast jestem, jak sobie wyobrażasz dłuższe niż 12 godzin "rolplejowanie", w sytuacji kiedy jedyną interakcją z innymi graczami w grze jest zaznaczanie ich w celu odpalania kombosów raniących lub leczących. Równie dobrze możesz porolplejować w Counter Striku.