Prawie 6 mln sprzedanych egzemplarzy Borderlands 2 - wyniki finansowe Take-Two
Mogli by kupić markę Darksiders od THQ za grosze i jestem przekonany, że dali by radę zrobić z tego mocny tytuł.
Mogli a za to kupili grę o której nikt nic nie wie a studio Turtle Rock Studios ma na swoim koncie tylko 2 gry rewelacyjne LEFT 4 DEAD i CS Condition Zero. chociaż niewiadomo ile THQ żądało za Darksiders i Vigil Games. W sumie mogliby gdzieś to podać do informacji bardzo mnie to interesuje.
wcogram ---> Gdyby była za grosze, to pewnie kupiliby ją. Wiesz dlaczego nikt się na nią pokusił? Bo pewnie była za droga.
6mln sprzedanych kopii Borderlands 2 to ma być świetny wynik? Przy założeniu że jest to sprzedaż łączna ze wszystkich platform to jest to dośc mizerny wynik. Czyli nie sukces, ale porażka.
(dane z vgchartz podpowiadają że może być to łączna sprzeda ze wszystkich platform)
keicaM 6 mln sprzedasz nazywasz porażką.
Że się nie sprzedało jak cod to nie znaczy że mało na tym zarobili.
Tak biorąc pod uwagę sprzedaż >średniaków< z konsol to 6 milionów dzielone na wszystkie platformy to miernota, a nie sukces.
@U.V. Impaler
IP, które się nie sprzedaje. Na pewno nie wycenili studia drożej niż Volition czy Relic było by to śmieszne. A sprzedaż Darksiders 2 była tragiczna.
Take Two, po prostu przyznajcie, że sprzedaż Xcoma jest poniżej Waszych oczekiwań. Bo nie czarujmy się - jeśli chwalą się sprzedażą Borderlands i NBA z dokładnymi liczbami, a przy XComie ich brak to nie jest różowo. Chociaż tragicznie też nie. A tak jedynym źródłem jakichkolwiek danych zostaje mocno niedorobione, zwłaszcza na poletku sprzedaży pecetowej, VGChartz.