Geralt w otwartym świecie - ujawniono grę Wiedźmin 3: Dziki Gon
będzie na konsole i gra gitara
ja pierd....to bedzie zajebiste!!! czekam z niecierpliwoscia!!:):)
Ej ej, czy tylko ja mam wrażenie, że towarzyszka Geralta z okładki to
spoiler start
Ciri?
spoiler stop
Boję się trochę tej otwartości świata, wiedźminom bardzo dobrze było w pół-zamkniętych światach. Ale cóż zobaczymy, może da się to zrobić bardzo dobrze.
Krotka analiza tekstu - kopia skyrim z kilkoma acz znaczacymi zmianami.
Otwarty swiat, kilka watkow fabularbych, natychmiastowe podroze - Skyrim
brak skalowania, brak generowanych questow - Uff
No to czekam na Widźmin 3 - Dziki Gon :)
Fajna nazwa, jestem dumny z REDÓW.
Takimi wiadomościami powinno się właśnie zaczynać dzień :) Czekam z niecierpliwością!!!
Propaganda D'hoine.
swee - Masz racje bo na to wskazuje miecz i długie jasne włosy powiewające z kaptura ;D
poltar: Ale to nie będzie Skyrim, tylko Wiedźmin. :D Nie będzie bezsensownego wątku głównego i jeszcze bardziej bezsensownych wątków pobocznych, nijakich postaci, ani durnych, losowych zadań! :)
To są concept arty czy screeny? Bo nie wygląda to zbyt next-genowo.
A grę oczywiście kupię i jak zrobią premierę w Złotych Tarasach w Wawie z twórcami jak przy dwójce, to pewnie znowu się pojawię. :)
#6 @swee: Tak! To musi być ona. :) Jest dużo mniejsza od Geralta i ma jasne włosy. Już ze względu na samo Lwiątko z Cintry nie mogę się doczekać W3. Poza tym zapowiedź jest wręcz fenomenalna. Oby nie zawiedli, bo poprzeczkę zawiesili bardzo wysoko.
Tekst brzmi obiecująco. Mam nadzieję że w rzeczywistości gra będzie jeszcze lepsza. Czyżby państwo z Ubi oraz Beth mogli uczyć się od CDredów? :D
Oczekujmy kolejnych nowin :)
Czuję, że to będzie polski Gothic! Two Worlds miał nim być, ale po tym jak studio dofinansowali Amerykanie zmieniła się koncepcja gry. A tu już czuć klimacik swobody!
Ciekawe tylko czy dadzą radę wydać to w 2014, czy poczekamy dopiero do 2015 roku.
XineX- każdą grę można zajeb** zbyt rozległym światem, mnie to nie nastraja zbyt pozytywnie zwłaszcza że autorom na trzeci akt w dwójce już brakowało pomysłow, a co dopiero na świat 20% większy od Skyrim.
Dla mnie jak i dla wielu innych osób w 2011 królował Skyrim a nie wiedźmin, teraz może im się lepiej uda jak nie będą mieli tak dużej konkurencji.
Chyba że świat będzie tak duży ale będzie podzielony na oddzielone od siebie duże lokacje.
Mam nadzieję że przy tak dużym świecie postarają się bardziej z questami pobocznymi bo w 2 były takie pół na pół.
Maddred - sorry ale bethesda roby rpg już od ponad 20 lat więc nie żartuj nawet. Porównaj oceny i sprzedaż Wiedźminów i TES-ów
Zapowiada się bardzo ciekawie, przy jedynce i dwójce bawiłem się świetnie, więc myślę że teraz będzie podobnie. Mam tylko nadzieję, że ten wielki świat będzie dopracowany i szczegółowo zrobiony. No i jeszcze przydałoby się więcej bycia wiedźminem a nie ciągle ta polityka :P
Świetna wiadomość, jedyne co mnie martwi to "rozległy, otwarty świat" gdyż, trzeba włożyć dużo pracy, aby inne aspekty gry nie ucierpiały.
Dla mnie Wiedźmin zawsze stał wątkiem fabularnym, mam nadzieje że i tym razem CDPR mnie nie zawiedzie :)
Ogame_fan
A co to ma do rzeczy że robią gry od 20 lat? Przez 20 lat, jak mówisz, nie nauczyli się wypuszczać gry nie zbugowanej prawie że do granic możliwości. Proszę sobie przypomnieć jak to wyglądało, że już o słynnych bzdurach nie wspomnę których w Wiedźminie nie uświadczyłem ( zbroja dla konia na przykład ) Jakoś to 20 lat nie za wiele nauczyło.
Mam gdzieś oceny sprzedaży bo nie są one żadną wykładnią. Wiedźmin był znany najlepiej w Polsce i "okolicach" i tu się sprzedał najlepiej. Fallouty i TESY zna się na całym świecie. Jakieś pytania? Tak to można i porównać Mercedesa do Syrenki Sport bo w końcu to i to samochód. ( Wiedźmin nie jest "Syrenką" chodzi mi o porównanie znajomości marek na świecie )
Nie wiem w sumie po co tak wielki swiat. W Skyrimie polowa questow to przynies podaj pozamiataj albo zabij.
Jakos trudno mi sobie wyobrazic by tak duzy swiat wypelnili samymi zadaniami pobocznymi na najwyzszym poziomie.
Ewentualnie beda gre robic nastepne pare lat, bo premierowy 3 akt drugiej czesci do rewelacyjnych nie nalezal.
Ja tam wlasnie przestalem mocno czekac. Wiedzmin z otwartym swiatem to juz nie bedzie to, po prostu sie nie da zrobic tak wciagajacej fabuly, jak bedzie mozna szwendac sie bez sensu po calej mapie.
Zdecydowanie wole filmowosc od swobody.
Obym sie milo rozczarowal.
Dlatego właśnie piszę, że premiery spodziewam się najwcześniej w 2015.
po prostu sie nie da zrobic tak wciagajacej fabuly, jak bedzie mozna szwendac sie bez sensu po calej mapie.
New Vegas jakoś się to udało :-)
Jeśli chodzi o bogactwo świata przedstawionego, lepiej niech to nie będzie Skyrim. Niech to będzie Morrowind, kijanki.
Ciekawe czy będzie system skakania.
Można zupełnie nie przejmować się wątkiem głównym, ale należy liczyć się z konsekwencjami – jest to jeden z możliwych wyborów
Dobre rozwiązanie jeśli chodzi o otwartość świata i ogólną swobodę. Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce.
ta. Ale żeby go odpalić z tymi efektami wszystkimi to pewnie będzie trza mieć takiego potwora że hej.
No i super trzymam kciuki :)
2x większy zespół, przynajmniej 2 lata już w produkcji i 2 następne przed nimi, gotowy silnik z w2 usprawniony odpowiednio, już wtedy pokazywał pazurki, to nie może się nie udać, pytanie tylko czy otwarty świat nie zaszkodzi tej grze, wszystko zależy od redów i tego jak bardzo się postarają i ile mają kreatywności i pomysłów na zapełnienie tego świata, o wątek główny raczej się nie martwie ;)
Po zawodzie na W2 poczekam na Wiedżmina 3 Enchanted Edition za 40zł.
teren, który zwiedzi Geralt będzie o 20% większy niż ten z gry studia Bethesda
trochę sztuka dla sztuki, po co takie wielkie?
no i mam nadzieję, że wyjdzie na konsole w tym samym czasie co na PC
Do gry nic nie mam ale az sie boje pomyslec jaka zmasowana akcja promocyjna nas czeka...
Trochę się boję tego otwartego świata. Chodzi o to, żeby nie robili tak wielkiego świata jak w Skyrim, bo ten świat może się okazać po prostu nudny. Ja bym się zadowlił mapą wielkości połowy Skyrim, ale za to wypełnioną zawartością jak akt 1 Wiedźmina 2. Trzymam kciuku na redów, mam nadzieję, że ten ryzykowny pomysł się opłaci. No i oczywiście musi być pełna polska wersja językowa.
No i najważniejsze pytanie, jak będzie z importem save'ów?
@Mitsukai
a czego się spodziewasz, jesteś wiedźminem, zawodowo polujesz na potwory, więc 40% questów pobocznych to będzie "idź, zabij 10 utopców", 30% "przynieś/zrób coś tam, aby zdjąć klątwę z człowieka-kreta" no i 30% będzie jakieś tam, że tak powiem fabularne.
Co da otwarty świat? Ano bardziej rozbudowany system rozwoju postaci, no i nasze działania i nie działania będą miały jakiś tam wpływ, co ostatecznie sprawi, że spędzisz więcej czasu nad grą (nie wiem z 20-30h chyba wystarczy na przejście wiedźmina 1 i 2), a tu spędzisz z 40h na jednorazowym przejściu gry.
Maddred - nie twierdzę że gry od Bethesdy są idealne ale proszę Cię, Bethesda ma się uczyć od CDPu ? bez przesady bo to trochę śmieszne. Z tego co widzę to CDP idzie w ślady Bethesdy porównując swój świat do Skyrima (sami się tym chwalą)
CDP jak na razie sam musi się wiele nauczyć.
Ja bardziej od wielkości świata i wszystkich nowości w nim boje się o optymalizację tego wszystkiego. Czy ta gra będzie chodzić płynnie z tymi "fajerwerkami" jak Skyrim, czy może będzie potrzebować jeszcze mocniejszych pc niż Wiedźmin 2
Ogame_fan
Na pewno wielu powinno się uczyć od CDP jak traktować fanów. (tak Bioware to wy)
A mi się właśnie podobał ten pseudo otwarty świat z poprzednich Wiedźminów, ale wierzę że wiedzą co robią i będzie świetna gra.
No i mam nadzieję, że wyjdzie w 2014, a nie za 5 lat.
No jaja jak berety. 3/4 narzekających na otwarty świat już wie, że będzie on za duży i pusty xD (dajcie namiary gdzie kupiliście szklane kule). Nie wiem również czemu pojawiają się jakieś dziwne wątpliwości co do daty premiery. Analizując plan wydawniczy na 99% premiery można się spodziewać 2014 (osobiście celuję w 3 lub 4 kwartał)
Ogame_fan
Ot choć by tego co napisał Bezi2598. Poza tym uważam że redom wcale nie brak umiejętności i doświadczenia by móc konkurować właśnie z kimś takim jak Beth.
A w porównaniu chyba chodziło o to, by zobrazować na czym ta otwartość świata ma polegać, bo w ten sposób najłatwiej to zobrazować.
Pożyjemy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Ja mam nadzieję że jak najlepiej
Fap fap fap.
Maddred - nie twierdzę że gry od Bethesdy są idealne ale proszę Cię, Bethesda ma się uczyć od CDPu ?
Oczywiście. RPGi Bethesdy to jakieś nieporozumienia. Wszystko co w RPG najważniejsze tam zawsze leży. A u CDPR odwrotnie.
Xani1337
Nie napisałem, że tak będzie, tylko, że się obawiam, że im to nie wyjdzie i trzymam kciuki, czytaj ze zrozumieniem.
Ciekawe czy te 2 obrazki pod filmikiem są z gry, bo wyglądają troche inaczej niż inne.
Chciałbym by mnie zamrozili i odmrozili dopiero jak to wyjdzie. Zapowiada się fenomenalnie. Kocham tą firmę.
Szklanej kuli nie trzeba by mieć obawy co do rozległego świata, skoro mieli problem z wypełnieniem świata zadaniami (3 akt), który jak sami powiedzieli jest 40 krotnie mniejszy od tego co będzie w trójce to chyba wniosek nasuwa się sam.
Co nie oznacza rzecz jasna, że tak będzie i oby im się jednak udało.
Porównania do skyrima są wg mnie niescpecjalnie trafione, siła wiedźmina i skyrima leży w innych aspektach gry, można się obawiać, że dobra fabuła i klimat mogą być rozcieńczone właśnie przez zbyt duży świat w trójce, czas pokaże.
Nie znamy jeszcze daty premiery The Witcher 3: Wild Hunt. Wiemy natomiast, że gra trafi na pecety oraz, jak to ujmują autorzy, „wszystkie najnowocześniejsze konsole” Na wszystkich innych portalach pisze że w 2014
a czego się spodziewasz, jesteś wiedźminem, zawodowo polujesz na potwory, więc 40% questów pobocznych to będzie "idź, zabij 10 utopców", 30% "przynieś/zrób coś tam, aby zdjąć klątwę z człowieka-kreta" no i 30% będzie jakieś tam, że tak powiem fabularne.
Spodziewam sie gry, ktora utrzyma mnie przy monitorze, a nie jak Skyrim zanudzi po X godzinach powtarzaniem tego samego schematu. Wez quest, wlacz mape, sprawdz czy masz fast travel do miejsca docelowego, idz/przenies sie, zabic cel, wroc. I tak X razy.
Nie mam nic przeciwko otwartemu swiatowi, lubie jak mozna odbic w prawo albo lewo i zrobic cos wiecej niz glowny watek, ale nie widze sensu w tak duzym swiecie. Wole zeby byl 1/3 tego co ma Skyrim ale oferowal ciekawe i urozmaicone zadania poboczne, ktore zapadna w pamieci nie tylko jako "zapchajdziura".
fajnie jakby zrobili podobnie jak w skyrim kilka miast i wsie - mysle ,ze to poszło w ta strone . no i najwazniejsze czas trwania -100 godzin to dla hitu rpg bezwgledny obowiązek
Ja tam jestem pełen optymizmu jeśli chodzi o "Wild Hunt". Szkoda tylko że mój X-klocek będzie stał bezużyteczny, zwłaszcza, że kupiłem konsolę głównie ze względu na W2. Co do next-genowej grafiki to uważam, że już dwójka wyglądała oszałamiająco a problemem było zrobienie otwartych lokacji przy takiej grafice. Mam wrażenie, że większość mocy obliczeniowej nowych konsol (i pecetów) będzie się pocić przy fizyce i ogólnie całej mechanice gry. Wspomniane w tekście bujające się statki, falujące ubrania czy podróżowanie łodzią (mam nadzieję że nie będzie to wyglądało jak w drugim Risenie). Mam również nadzieję, choć wątłą, że otwartość świata będzie bardziej Gohicowa niż Skyrimowa, czyli wchodząc do chaty czy miasta nie będzie sekundowego zaciemnienia ekranu, co ponoć nie zawsze jest to ładowaniem lokacji, jednak rozwiązanie Piranhii bardziej przypadło mi do gustu.
Zaczynam się bać o Wiedźmina :(
Coraz mniej w nim fallouta 1/2, Planescape a więcej Fallouta 3, Obliviona
W1>W2>W3?
Jeśli uda im się spełnić to o czym mówią ( a jak na razie nie mam co do nich żadnych wątpliwości ) to może być najlepsza gra w jaką grałem. Oczywiście takie gdybanie jest bez sensu ale jestem niesamowicie "najarany". Obie poprzednie części były świetne, jeśli tutaj utrzyma się ten klimat, dialogi, fabułą i dojdzie do tego sporo dłuższa rozgrywka ( dwójka była dość krótka ) to dla mnie to może być gra idealna. Nic tylko czekać i kupić nowego kompa który udźwignie to bydle :P.
Ogarnia mnie trochę niepokój co do tej odsłony jak sobie pomyślę o tym wszystkim, bo uważam, że CDP Red wysoko ustawił sobie poprzeczkę. Poczekamy, zobaczymy :D
nie sadziłem ze to powiem ale wiedzmin schodzi na psy. zamiast trzymac sie tego co fani kochaja robia z W3 podróbke Skyrima a przynajmniej na razie tak to wyglada. jak dla mnie jesli nic sie nie zmieni to gra straci caly klimat poprzednich czesci.
Jedyną łyżką dziegciu w tej beczce miodu jest: "Gra ma stanowić zwieńczenie trylogii..."
Po co oni to powiedzieli, niczego nie nauczyła ich wpadka BioWare.
Wysoko postawili poprzeczkę, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jakoś nigdy specjalnie nie jarałem się wiedźminem i teraz też tak jest.
Nigdy nie lubiłem otwartych światów w grach. Przypomina się Gothic 3 z wielkimi pustymi przestrzeniami i paroma prawie identycznymi miastami, w których dostawaliśmy ciągle takie same zadania. Tak wielkiego obszaru, o jakim piszą, nie da się zapchać niczym ciekawym, a nawet jeśli to będzie to bardzo rozrzedzone, zwłaszcza że już za rok chcą to wydać. Czas gry będzie rósł przez jechanie z jednego miasta do drugiego. Nie za bardzo mi się to podoba.
Zajebiście, że CDP RED każdą produkcję tworzy praktycznie od podstaw, a nie idzie na łatwiznę jak inni. Nie mogę się doczekać, jak przy każdej części gry. Jestem fanem prozy Sapkowskiego i tych gier. Cieszę się że spotkamy Yennefer oraz prawdopodobnie Ciri (art przedstawia blondaska zakapturzonego :)).
Charakterystyczna poza Ciri (czy ktokolwiek to jest) nie mogła ujść Waszej uwadze, nie? ;)
@kamilaskamilas nie wiem czemu masz problem z tym, że "już" w 2014 chcą wydać W3. Produkcja 3 części (powstawanie konceptu, zarysu fabuły) zaczęła się tuż przed premierą W2 na PC więc był to I kwartał 2011 roku. Licząc, że W3 wydadzą pomiędzy 2 a 4 kwartałem 2014 daje nam to PONAD 3 lata (a jeżeli będzie to IV 2014 to ponad 3,5 roku) pracy zespołu 2 razy większego niż pracujący nad W2. Jak dla mnie termin wygląda dość sensownie. Dodać jeszcze należy, że na produkcję W2 składało się projektowanie od zera RED Engine, teraz jest "tylko" sukcesywnie ulepszany.
Mam nadzieję, że nie pójdą w stronę jakiegoś soft fantasy. W dwójkę nie grąłem ale jeżeli klimat, fabuła i dialogi pozostaną choćby na podobnym poziomie do jedynki - będzie cud miód.
Charakterystyczna poza Ciri (czy ktokolwiek to jest) nie mogła ujść Waszej uwadze, nie? ;)
No. Ewidentnie rozmawia przez komorke.
Ja rowniez mam obawy co do otwartego swiata. W skyrimie tak naprawde bylo 5-6 questow watku glownego a cala reszta prowadzila do masy niedorzecznosci fabularnych (po zakonczeniu glownej fabuly mozna bylo byc nowicjuszem ktoremu gildia zleca podrzedne kradzierze by sie wykazal i jednoczensie ten sam zlecajacy w samych superlatywach rozplywal sie nad nami jako zbawca Polnocy, pogromca Alduina i w ogole herosem naszych czasow).
Otwarty swiat z pelna wolnoscia gracza i spojna i zgrabna fabula sa jak dla mnie nie do pogodzenia. Zobaczymy czy CDPR pokaze czy sie myle.
Oby tak było. Mam raczej negatywne doświadczenia z otwartymi światami, więc ta konieczność drałowania 40 minut na drugi koniec mapy średnio mi się uśmiecha. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, oby nie było powtórki. Czas produkcji to nie jest do końca wyznacznik, między Gothic 2 a 3 były 4 lata, a nie wyszło wybitnie.
NO NIE ! Wychodzi Wiedźmin 3 z super grafiką, a Final Fantasy XIII Versus nadal brak i dzisiaj się jeszcze dowiedziałem, że prawdopodobnie zostanie wydana na PS4
CD Projekt 1:0 SQUARE ENIX
I znów pełno narzekaczy. Tym razem nie podoba się ogromny świat. Polskim graczom to nie da rady dogodzić, zawsze coś dla nich jest nie tak. Powinni zrobić dwie wersje, dla tych co chcą sobie pograć 15-20 godzin(dla nich szeroki świat będzie niedostępny) i dla tych co chcą przynajmniej minimalnie 50 godzin. I specjalną limitowaną wersję dla 5 godzinnych pędziwiatrów.
Najpierw marudzono w Wiedźminie 2 że świat jest za mały i śmiano się że Twórcy mówili o otwartym świecie a to były małe lokacje. Teraz jak robią duże lokację to zaczyna się marudzenie że fabuła na tym ucierpi i inne elementy. Powiedzmy sobie szczerze, wszystkim nie da się dogodzić. Co do Wiedźmina 3 ufam Twórcą że wiedzą co robią, tak jak zaufałem przy Wiedźminie pierwszym i drugim przy których się nie zawiodłem. Jedynie o co się boję to tak jak wcześniej wspomniałem o optymalizację gry. Jak wiadomo Wiedźmin 2 trochę kulał tutaj na początku. Więc moje obawy przy Wiedźminie 3 który ma być o wiele większy, bardziej rozbudowany są bardzo uzasadnione. Ale czas pokaże jak będzie do premiery jeszcze daleko, spór pewnie będzie się zaostrzał, ale uważam że niepotrzebnie bo to na razie wróżenie z fusów jaki tak naprawdę będzie Wiedźmin 3. Myślę że na targach E3 zobaczymy już jakiś gameplay i ogólną mechanikę.
To nie jest narzekanie dla narzekania. Skyrim pokazal ze mozna zrobic swietna technicznie gre dajaca wielka swobode graczowi. I jednoczesnie nudna jak flaki z olejem. Stad obawy, proste.
fredommen - tylko ty mylisz wielkość z otwartością
Uwielbiam wieśka. Nie znoszę gier z otwartym światem - nudnych, płytkich i nijakich. Jeśli redzi zrobią coś z problemem monotonii w tego typu grach to będzie to cud. Ale pożyjemy zobaczymy..
dokladnie tak jak poltar - Skyrim byl fantastyczna gra, morrowind tez, tylko nudne jak flaki z olejem, poza tym - super.
Wiedzmin2 (jak dla mnie) byl bardzo, bardzo fajny z kazdej strony - zarowno technicznej, czasu gry jak i fabularnej.
Jak tylko tego nie spieprzą (w końcu zmieniają podstawowe założenia z poprzednich odsłon), to będzie pięknie.
Wystarczy, że ta gra będzie tak dopracowana, jak Wiedźmin 2, dając swobodę, choćby porównywalną do Skyrima, to myślę, że hit mamy murowany.
O.O Jeśli wszystko uda im się zrobić tak jak to planują to może powstać gra IDEALNA. Zapowiada się to po prostu epicko !!! Brak słów, aż przeczytam to sobie jeszcze raz od początku :D
Z drugiej strony można obawiać się czy rzeczywiście im się uda to wszystko zrealizować i druga sprawa jaki sprzęt będzie trzeba mieć żeby to cudo pociągnąć...
@kamilaskamilas - sam poruszyłeś wątek czasu produkcji więc przedstawiłem Ci spojrzenie na sytuacje z mojej perspektywy. Jest on jak najbardziej odpowiedni dla produkcji typu AAA. To czy się uda ten czas dobrze spożytkować to inna sprawa vide przywołany przez Ciebie przykład Ghotica 3.
A polaczkom jak zwykle coś nie pasi ; ) Dla mnie must have 2014
boje sie o wymagania ;/ tymbardziej ze wiesiek 2 smiga u mnie na srednich a jak mi 3 nie pojdzie to załamka bedzie.
Ale stracą sporo kasy bez wersji na ps3 i xbox360, chwali się natomiast, że silnik robiony pod pc bez kompromisów zdaje się i dlatego tylko na następców obecnych konsol.
Idealny case, aby zobaczyć, że pc zarobi krocie.
Wiedźmin 3 jako sandbox ? Zdecydowane TAK!. Na dodatek wzorują się na firmie, która robi jedne z najlepszych RPG'ów (Skyrim wciąga jak bagno). Mam tylko nadzieję, że klimatem bliżej jej będzie do pierwszego Wiedźmina niż do W2, który był bardziej "zachodni". O grafike, dubbing (który bije na głowę inne zdubbingowane na nasz język gry) i całą resztę jestem spokojny bo CDP Red pokazało już najwyższą klasę przy poprzednich częściach.
Na PC i konsole nowej generacji - równocześnie ? chyba im się pomylił 2014 z 2017 ;) Nawet deweloperzy nie znają ostatecznie specyfikacji nowego Xboxa i PS, a co dopiero jak pisać na niego gry i jego możliwości, więc albo W3 wyjdzie tylko na PC wcześniej, albo jeśli ma wyjść równolegle to nie wyjdzie w 2014, mogę się o to założyć :]
W końcu zapowiedź Wiedźmina 3. Super, że będziemy mogli zagrać już w przyszłym roku, chociaż najpierw trzeba będzie się zaopatrzyć w którąś z tych "najnowocześniejszych" konsol.
Wiedzmin.Obie czesci byly dobre,ale wyolbrzymione.Gralem w obie czesci i o ile 1 czesc wspomninam dobrze to na 2 czesci sie nieco zawiodlem,a powodem byla jej dlugosc.Licze na Swietny klimat.
A.l.e.x wyjdzie pewnie na konsole, ale na PC w 2014 roku a wo 2015 roku wyjdzie nędzny port z okrojoną grafiką na śmieszne xpudło, bo na PS bym sie nie nastawiał.
Mam nadzieje że te 100h questów to nie bd polegało na tym "idź zabij x potworów wróć" i ten quest bd zapętlony w nieskończoność i jeszcze ewentualnie drugi quest zapętlony to na znalezienie czegoś, tylko questy bd jakoś naprawdę fabularnie powiązane nawet główne i bd dotyczyć świata gry i ew poprzez nasze decyzje wprowadzać w nim zmiany :).
[78] Multiplatforma wcale nie oznacza PS 4, XBOX I PC, tylko może oznaczać Xboxa i PC jak w przypadku Wiedźmina 2, a po za tym nie jaraj się na 2014 rok bo konsolowcy znowu zostaną w dupe kopnięci i gra wyjdzie rok później z okrojoną grafiką.
ja was nie rozumiem z tym narzekaniem ze swiat zbyt rozlegly....
wezcie pod uwage pod-tytul gry: Dziki Gon (wild hunt)...
chcielibyscie robic polowanie w swiecie wykreaowanym w jednym lasku z jednym pagorkiem?
Wiekszy Swiat to wieksze mozliwosci aby: ukryc sporo niespodzianek, stworzyc bardziej zawile watki questow, pokazac roznorodnosc i kontrasty, uatrakcyjnic iwelowatkowosc fabuly.
@poltar [9]
Nie Skyrim ale Dark souls, CDP na tym się wzoruje a nie na Skyrim.
ajajaj ;d jestem pozytywnie nastawiony na tą trójkę po tym tekście. Jak dobrze pójdzie to Wiedźmin 3 Dziki Gon po prostu zmiażdży ! :D
[98]
mysle ze bardziej odnosi sie do samej postaci Gonu, niz gonienia za zwierzyna
Czas odfiltrowywać marketing CDP, Dopiero w tydzień po premierze uwierzę jak zobaczę i pogram, że to dobra gra.
Drugi raz się nie dam naciąć jak z W2.
WIEDZMIN 3 !!!!!!!!!!!
WRESZCIE !!!!!!!!
KOLEKCJONERKA ORAZ DIGITAL Z GOG.COM OR NO BALLS !!!!!!
PS. Chooy w dupe polaczkom ktorzy placza ze otwarty swiat, mam nadzieje ze wpadniecie pod samochod.
Poczekam na gre. Nie lubie wszechobecnego zachwytu "obiecankami" na papierze.
Wiedźmin 3 zapowiada się super, chociaż już 2 była niesamowita. Najbardziej jednak o co się obawiam to wymagania na PC. Wiedźmin 2 chodził u mnie zaledwie na niskiej rozdzielczości, na średnich detalach, więc boje się myśleć czego będzie potrzebowała 3.
Mam jeszcze jedno pytanie. Wiedźmin 2 na moim komputerze co chwilę się wyłączał. Co jakieś 30 minut, dlatego jak nie zapisałem stanu gry to się cofałem i musiałem grać od jakiegoś wcześniejszego zapisu (problem w tym że nawet przy zapisach się często wyłączał). Przepraszam za spam, ale komentujący w większości to fani wiedźmina, więc może ktoś miał/rozwiązał podany problem
Dosyć to wszystko abstrakcyjne, zważywszy, że za projekt odpowiada na pewno mniej osób niż np. pracowało nad Skyrimem, a mimo to są niby w stanie zrobić grę podobnej wielkości, w dodatku oferującą fabułę na co najmniej poziomie poprzedniczek. 3-letni okres developingu to wcale nie jest tak strasznie dużo, żeby to wszystko osiągnąć, tym bardziej, że mają jeszcze na głowie drugi projekt, podobno jeszcze bardziej ambitny niż W3.
Czekać oczywiście czekam, ale jak sam staram się do obietnic podchodzić z rezerwą, tak i Wam to radzę.
Aha i fajnie, że wreszcie ktoś się odważył zapowiedzieć projekt na next-geny przed zapowiedzią samych konsol, przy okazji nie wkręcając ludziom kitu, że to jeszcze na PS3 i X360 (Patrzę na Was, Star Wars 1313 i Dark Souls 2)
Strasznie podoba mi się motyw z dużą ilością detektywistycznych polowań na potwory :)
Wiedźmin to jedna z najlepszych gier z gatunku RPG/action RPG. Dla tych co narzekają, że 2 była za krótka: ja delektowałem się nią ponad 60h, po prostu nie załatwiałem wszystkich misji za jednym wyjściem do lasu. Jedynka była bardzo dobra, ale dwójka to arcydzieło, system walki, klimat, świat... miodzio. Nie moge doczekać się 3, pozdrawiam.
Super wiadomość, choć dotyczy właściwie tego, o czym i tak już wiedzieliśmy :) Jestem za wszystkimi zmianami i popieram CDP RED w kierunku, w jakim Wiedźmin 3 podąża. Kolekcjonerka na pewno będzie moja :)
zajebiście sie zapowiada... byle by klimat zachowali z pierwszej części i była dobra optymalizacja na PCty... każda część na nowym silniku :D a CD Project Red rośnie w siłę...
nooo nie ....
ja osobiscie jestem fanem wiedzmina i nie mam zamiaru kupować xboxa 720 za 2000zł
posiadam 360 i jestem zadowolony, ucieszyl bym sie gdyby wyszedl na 360 jeszcze jako ostatnia gra
Cyberpunk czy jakos tak mogą juz dac na 720 ale nie wiedzmina prosze !!! :(
Dzisiaj chyba czeka nas jeszcze jakiś trailer, strona thewitcher.com w przygotowaniu, a pamiętamy, że miał być pokaz nowego silnika.
Na NeoGAFie piszą coś o 19:00 naszego czasu.
Świetnie :]
Więc Cyberpunk pewnie przeniesiony zostanie na 2015
I mam nadzieję, że stwiat wypełnia questami jak w Fallout 1 i 2 gdzie faktycznie nie było losowości, ale przemyślane przygody. Świetna sprawa - przy nowej technologi moze być fajnie.
Nie może być. Będzie w końcu dobry Wiedźmin? Jak to się mówi do 3 razy sztuka.
Premiera w przyszłym roku - czyli grudzień 2014. Biorąc pod uwagę, że ma to być rozbudowana gra (i na nowym silniku) to zagrać się pewnie będzie dało gdzieś po koniec 2015 z patchem o numerze 3.5.
Więc Cyberpunk pewnie przeniesiony zostanie na 2015
Już dawno o tym wiadomo akurat.
deTorquemada ---> Tylko że Fallout 1/2 to był właśnie zestaw gotowych lokacji + losowe encountery, a nie prawdziwy otwarty świat :) Inaczej eksploatuje się grę, kiedy z jedno końca na drugi lezie się pół godziny, a inaczej gdy taki sam odcinek pokonuje się pół minuty podziwiając przesuwający się krzyżyk na mapie. Muszą w jakiś sposób wypełnić tę pustkę, więc losowe zadania to krok naturalny.
Liczyłem, że będzie zapowiedź nowego Batmana (miała być zapowiedź kontynuacji jednej z najlepszych gier 2011), ale cóż Wiedźmin 3 też spoko choć na pewno nie jest to aż tak duży hit jak niektórzy tutaj się jarają.
Nareszcie miałem zajawkę jak jasna cho... nieważne.
Zacząłem badać te obrazki i poza tym co widać na pierwszy rzut oka (czyli Geralt dosiądzie koni) zauważyłem póki co że na pierwszym obrazku (tym w którym geralt pędzi do płonącej wsi) towarzysząca mu osoba wiezie wiedźminski srebrny miecz, czyżby jacyś wiedźmini z pierwszej części mieli powrócić?
Dziki Gon - Geralt bedzie sie gonił za lalami :D
okej no dobry news ale tytuł aż sie prosi o suchary, chociaż przy tak ważnej produkcji raczej to zniechęca do wyśmiewisk :D
Papier jest cierpliwy. Zobaczymy jak zaprezentuje się to w praktyce. Zazwyczaj podchodzę do taki entuzjastycznych wiadomości bardzo chłodno, a tym razem z podwójną rezerwą, gdyż jest to projekt polskiego studia, więc moje oczekiwania są większe.
Na pierwszym obrazku obstawiał bym Ciri, może ta część będzie miala więcej wspólnego z książką
Ból dupy konsolowcow, ze beda musieli wywalic 2 koła na next geny - bezcenny
za mało ciężkiego klimatu w wieśku drugim. wioski miały zbyt luźną atmosferę, brakowało psychodelii, i podsycającej ją ścieżki dźwiękowej. graficznie mogli by sobie darować, bo obecne produkcje wystarczą aby przekonać do siebie. animacja np. w asasynie 3 pokazuje że wystarczy odpowiedni nakład pracy w tym kierunku. w witcher i tak było dość mocny pod tym względem - i te niezapomniane miecze, które mozna było faktycznie wsunąć do pochwy, albo osławiony ubersampling, który przepięknie gładził grafikę. jak maja tak fajnie opanowane kolizje obiektów, mogą pójsc ze zdwojona siłą na fabułę i rys terenu. wiadomo, każdy trzyma kciuki.
Fett: coś Ci się nie podoba, D'hoine?
sir Qverty
Zaskoczę cię: konsolowcy i tak kupią konsole... bo to konsolowcy są. I nie dla Wiedźmina, ale dla świetnych gier na wyłączność, których nie będzie na innych platformach. Więc nowe konsole to żaden problem.
Dla ich dobra aby to wyszło równocześnie na nowe konsole i pc bo sprzedadzą znowu 1-2 miliony sztuk i interes się zwróci słabo albo wcale
Ps ma być dobra wersja na ps4 cdpr:)!
Ps powiem jeszcze że otwartość świata,quest,grafika i fizyka wprawia mnie w osłupienie gra na setki godzin za 60$ SUPER TAK TRZYMAĆ
Screeny z GI nie są zachwycające, ale podobno gra ma wyglądać znacznie lepiej. Trzymam kciuki.
EDIT: Zdjęcia i info: http://gamingeverything.com/39177/witcher-3-confirmed-is-next-gen-featured-in-game-informer/
Ból dupy konsolowcow, ze beda musieli wywalic 2 koła na next geny - bezcenny
Nie żebym bronił którejś ze stron ale na pewno tyle będzie trzeba dać na komputer, który odpali Wiedźmina 3 na przyzwoitych ustawieniach.
no chyba ze trollujesz.. raczej tak..
No to teraz nie będę spał całą noc jak będę myślał o tym klimacie w wioskach który jest nie do opisania :)
Podpisuje się pod niektórymi komentarzami brukwi wyżej, o wiele lepszym tytułem było by:
Maximum Magic Sword Warfare
Ból dupy konsolowcow, ze beda musieli wywalic 2 koła na next geny - bezcenny
wywale te dwa koła z przyjemnością tak jak wywaliłem jakiś czas temu na PC :) więc goń się leszczu :)
Widzę że CD Projekt RED od czasu stworzenia drugiej części gry odrobiło swoją pracę domową i dzięki temu możemy spodziewać się gry który będzie w stanie na równym poziomie powalczyć z takimi tytułami RPG jak m.in. Dragon Age III czy Dark Souls II. Ciekawe czy deweloperzy przewidzieli możliwość importu zapisanych stanów gry z poprzedniej części Wiedźmina. Trzymam kciuki za udany powrót Geralta.
[isir Qverty:
Ból dupy konsolowcow, ze beda musieli wywalic 2 koła na next geny - bezcenny
Napisał to człowiek od amigi... a co W3 To jeśli im wszystko wypali co tam opisują to gra może być epicka :D
@sir Qverty -bezcenny będzie BÓL DUPY pecetowców że nawet jak wywalą 2k na samą grafikę to o full detalach będą mogli pomarzyć :D
Jeżeli autorzy spełnią to wszystko , to będziemy mieć chyba najlepsza grę wszechczasów jak dla mnie .
Hmmm... Problemem jeszcze nie jest 2k złotych. To jeszcze jest cena którą można wyłożyć za komputer ze świadomością że jego mozliwości nie sa wykorzystywane. Gorzej jak się wydaje po 3-4k w górę i ogra się 2-3 gry rocznie i taki sprzęt się kurzy, to jest wtedy ból dupy i jeszcze świadomość że i tak gra się w porty z konsol więc podzespoły nie zrobią z gry skurwysyna.
Brak generowanych questów - czyli nie kopiujemy | ale czy mają też na tyle różnych pomysłów by każde zadanie było indywidualne ?
Może pierwszy raz sięgnę po Wiedźmina ?
Po aktualizacji newsa wnoszę, że nowa generacja konsol została zapowiedziana nie przez MS czy Sony, ale przez nasz CDProjekt i Wiedzmin jest w najgorszym razie jedną z pierwszych gier (albo i pierwszą grą), o których oficjalnie wiadomo, że wyjdzie na nowe konsole :)
Spełnienie się choćby w obietnicach związanych z system walki może równać się z wyczynem. Nie dziw, iż liczebność REDów wzrosła dwukrotnie.. :) .. co znacząco powinno przełożyć się na zawartość gry względem poprzedniczek.
Wizja jest, bardzo optymistyczna, gdyż po brzegi wypełniona zapewnieniami od twórców, którzy na dniach nie pogrywają sobie z graczami/fanami, staje się bardzo obiecująca w pełnym wydaniu gry (tzn. w każdym ważnym dla RPG elementów). W każdym razie jest to GI, nie żadne mało znane pismo, gdzie nie wszystko jest starannie przemyślane. :> Sukces "papierniczy" w dobie cyfryzacji.. jest czymś wyjątkowym.
Po aktualizacji newsa wnoszę, że nowa generacja konsol została zapowiedziana nie przez MS czy Sony, ale przez nasz CDProjekt i Wiedzmin jest w najgorszym razie jedną z pierwszych gier (albo i pierwszą grą), o których oficjalnie wiadomo, że wyjdzie na nowe konsole :)
I bardzo dobrze jeśli im to wyjdzie mogą stać się drugą Bethesdą jeśli chodzi o najlepsze rpg z otwartym światem
Mówcie co chcecie ale obiektywnie Skyrim i Fallout 3 to gry z najwyższej półki jakościowej, jak by tak nie było nie sprzedawały by się w takich milionach
PS a odnośnie gry mam nadziej ze Wiedzmin w 3 nie musi używać tych swoich mikstur przed walką i ani się koncentrować, mam nadzieje że np bede go szkolił tylko w walce mieczami to on mi tam bedzie wycinał w pień potwory bez niepotrzebnych dłużyzn
Jestem zafascynowany, zachwycony i trzymam, oj trzymam kciuki. Szczerze wielbiąc CDPR każdą z części Wiedźmina zakupiłem x2, tj. ekstatycznie wersje premierowe oraz celem powolnej delektacji wersje rozszerzone. Jedyne z czym nie tyle się nawet nie zgadzam, co po prostu nie ma dla mnie znaczenia, to kwestia W3 jako finału trylogii. W1 i W2 były dla mnie na tyle całkowicie odmiennymi grami, nie tylko technikalnie lecz również fabularnie, że kompletnie nie "czuję" ich jako komplementarnej całości (w przeciwieństwie np. do ME). Prawdę powiedziawszy ostatnie momenty W1 tj. motyw z Gonem były dla mnie nieco poza kontekstem całości i jakby z innej bajki i trudno mi de facto uprzytomnić sobie jak się skończył W1. Do końca również nie potrafię sobie przypomnieć o co chodziło (w kontekście politycznych machinacji) w finale W2 :) Nie szkodzi. Przeżyłem wspaniałą przygodę. W3 jawi się jako arcydzieło i spełnienie wszelkich marzeń gracza i wielbiciela sagi Sapkowskiego. Panie i Panowie z CDPR poprzeczkę zawiesiliście niebotycznie wysoko... teraz trenujcie zawodnika. Wierzę w Was!
Czas na kilka pytań. Ostatnia gra zakończyła się inwazją Nilfgaardu na królestwa północne. Trwa kolejna wielka wojna. Jakim sposobem w takiej sytuacji będzie wyglądał wielki, otwarty świat zapowiedziany przez CD Project RED ? Jakim sposobem Geralt uniknie armii Nilfgaardu ? Jak będziemy się poruszać po targanych wojną królestwach ? Jeśli ktoś z was czytał sagę wie o czym mówię. Co to za otwarty świat w którym wszystkie miasta są spalone, a armie Nilfgaardu są wszędzie ? Coś czuję że nowa gra będzie się w całości działa właśnie w Nilfgaardzie i prowincjach podległych cesarstwu gdzie nie będzie wojny. Zwiedzimy tylko krainy na południowym brzegu Jarugi, a sama rzeka będzie naturalną ścianą nie do przejścia. Na północny brzeg nie będzie wstępu.
Jeśłi ta gra wyjdzie na xboxa i będzie w niej wszystko co jest zapisane tutaj to będzie to GRA ROKU PRZEBIJAJĄCA GTA5,WATCH DOGS,GEARS OF WAR JDGEMENT,THE LAAST OF US I WSZYSTKIE INNE GRY!!!
164
Last of Us? chyba cie boli główka dziecko ;)
Eeee, to zanim zdążę nowe konsole kupić, to akurat dwójkę skończę i będzie jak znalazł. Chociaż w tę serię i tak lepiej gra się na PC.
Jeżeli CDPR zrobią to co nam napisali to faktycznie ta gra będzie fenomen 2014 roku, będzie to również zapewne najlepsza gra na najnowsze generacje konsol ;D !
Do tych co myślą, że osoba w płaszczu to Ciri. To nie powinna Ciri, gdyż ona miała karego konia, a nie białego, no chyba że cdp w tym arcie pominęło tak istotny szczegół.
PS: Możliwe, że koń też jest wiedźminem to wiele by wyjaśniło LOL
Jak konsola będzie kosztować 2k to i tak będzie tanio, bo komputer w tej samej cenie na pewno będzie gorszy niż konsole.
Swoją drogą w Dragon Age 3 też ma być otwarty świat.
A czy Ciri nie miała przypadkiem popielatych włosów??? Tu jakieś blond są.
Edit: Teraz to sam nie wiem jaki jest kolor tych włosów.
A dla tych co martwią się o grafike. Przypomnijcie sobie jak wyglądała alfa Wiedźmina 2 co wyciekła do internetu.
Zrobią taki sam niewypał jak poprzednia edycja wieśniaka. Już współczuje konsumentom. I ostrzegam, nie dajcie się nabrać na reklamę, która będzie mówić jaki to nowy wiedźmin wypasiony!!!.
Ostatni raz czułem taką ekscytację przy zapowiedzi Watch_Dogs, co potwierdza że w Wieśku jest moc! I piszę tak nie dlatego że jest to polska gra, po prostu w pełni zasługuje na uznanie. Łączy w sobie najlepsze cechy nowej i starej szkoły cRPG, czego żadnej innej produkcji dokonać się nie udało (przynajmniej nie z powodzeniem).
Nie rozumiem jak można choćby próbować porównywa Wiedźmina z Skyrim albo Fallout 3... przecież Skyrim i Fallout to badziewia! Drewniane postacie, denne dialogi i gra postaci podczas nich i cutscenek. S to praktycznie jeden wielki grind z masą dennych i nieciekawych zadań z ekstremalnie badziewnym systemem walki (nawet Wiedźmin 1 miał lepszy, S to taki clickfest+mikstura), a jego jedyną zaletą jest otwarty świata, który nawet nawet wygląda jak sie mody powgrywa. F3 prawie, że to samo tylko trochę lepiej...
@163
Armie Cesarza? Wyrżnąć posterunek, przekupić posterunek, przekraść się przez posterunek, znaleźć rybaka co cię łódką przez rzekę w niestrzeżonym miejscu, powiedzieć, ze się jest handlarzem zioła, a miecz to tylko dla samoobrony... możliwości są...
@169
Ja bym się tak na twoim miejscu nie nastawiał na supremację konsol w granicach drugiego koła. Jak na razie to chodzą wieści, że konsole mają działać na normalnych komputerowych podzespołach i to nie takich co dopiero w 2014 wejdą, ale na tych co już teraz wchodzą na rynek. No ,ale jeżeli się wszyscy zmówią, że to jest cud i będą na to gry klecić to oczywiście przetrwa toto z kilka pierwszych kart graficznych ze średniej pułki. Tak wiec taki tańszy PC z droższymi grami...
Osobiście mam nadzieję, że W3 pokaże Zachodowi jak poważne RPG powinno wyglądać. Szkoda tylko, że z takiego hype mamy marny "tizer" (w cudzysłowie bo to tylko obracający się medalion + nazwa, jak wygląda teaser to Wargame: AirLand Battle pokazuje) i trochę info. Niestety wygląda na to, że CDProjekt RED zaczyna powolutku nasiąkać najgorszymi standardami branży zachodniej.
[165] Tak przebije The Last of US ile można drążyć temat ciągłych epidemii ludzi którzy po śmierci powstają z martwych. Po za tym GTA V, WD, GoW Judgement i TLoU to są gry z odmiennych kategorii, więc mowa tutaj o tym że coś przebije wśród tych gier jest niedorzeczne. P.S. I nie nazywaj kogoś dzieckiem, dziecko skoro nie znasz drugiej osoby...
[166] Skoro lepiej gra się na PC to po co kupować konsole? Strata kasy tylko i nic więcej, lepiej wydać na grę.
[164] No na xboxa 360 bym nie liczył :) i nie porównuje Gry RPG do gier akcji, bo to niedorzeczność jest.
[169] "Jak konsola będzie kosztować 2k to i tak będzie tanio, bo komputer w tej samej cenie na pewno będzie gorszy niż konsole. " Założymy się? Kupowałem kompa na początku tej generacji dałem 1k zł, po czym po 2 latach wymieniłem tylko grafikę, i gry chodza mi do tej pory na wysokich detalach, hd ready, 30fpsów, gdzie na konsolach twórcy musza opierdzielać grę graficznie, co daje średnie nie raz niskie detale i do tego 30 fpsów bez hd ready, bo wybacz ale to co jest na konsolach to nie jest hd ready... Więc przestańcie pieprzyć że komputer bd słabszy, nie rozumiem waszego toku myślenia, wy myślicie że za rok komputer warty teraz 4k bd nadal tyle wart? Komputer to nie konsola która stoi technologicznie w miejscu i spowalnia proces rozwoju. Po za tym komputery mają moc sporo, sporo większą od konsol, więc konsole nigdy nie pobiją PC'ta, co najwyżej teraz dogonią go, a gdy grafika znów pójdzie naprzód, biedne konsolki znów bd się męczyć a po 3 latach bd trzeba z nich ostatnie soki wyciskać bo nie bd dawać rady gdzie komputer bd zapierdzielał i nawet się nie zmęczy, no i jeszcze cena gier, PC 80-150zł, konsole 150-250zł :), sorry ale czemu za tą samą, nawet gorzej wyglądając grę mam dawać więcej, a optymalizacje w tych grach na PC nie są aż tak złe by nie mogła zrekompensować tego grafika, hd tekstury i 60 klatek, sorry ale póki co od 2006 roku nie wyszła żadna gra na tak fatalnym poziomie zoptymalizowania co Gothic 3, i nie GTA IV jest zoptymalizowane zajebiście, Gothic 3 nawet na i7 3770K i GTX 680 potrafi przyciąć ostro na patchach.
[170] Schowaj tą swoją "kryształową kulę" i oddal się z tego tematu, bo trolli nie potrzebujemy.
[172] "przecież Skyrim i Fallout to badziewia!" Sam jesteś badziewiem, co skyrim został grą roku a nie oczojebny BF 3 i to cię boli? Skyrim gra uznawana za najlepszego RPG'a dekady a ty mówisz że to badziew i nawet nie podajesz rzetelnych komentarzy tylko bełkot...
Wieśmin 3 - Dziki Zgon ;) Żartuję, jaram się, zapowiedź imponuje rozmachem, teraz mają kasę, doświadczonych ludzi i dobry engine, więc może stworzą coś wielkiego :)
Jakby ktoś miał wątpliwości, skąd wziął się tytuł i na kogo będziemy polować...
@Tuminure: gdybyś przeczytał sagę, wiedziałbyś skąd wziął się tytuł. Złoty Smok nie miał z nim nic wspólnego.
Szykuje się ciekawy polsko-polski pojedynek :P Wiedźmin 3 vs Two Worlds 3. Obie gry są bardzo podobne w założeniach, więc będzie ciekawie. Może Piranie też zapowiedzą grę na 2014 rok? Wtedy w jeden rok wyjdą 3 gry, których duchowym ojcem jest m.in. seria Gothic.
[179] - Jak gra jest z gatunku RPG to od razu musi być "duchowym spadkobiercą" Gothiców? Nie wydaje mi się.
Ja czekam jak czekałem na poprzednie części, ale tak jak wiele osób które się wypowiedziały wolę świat zamknięty gdzie coś się dzieje a nie sandboxy, chociaż w osławionego skyrima jeszcze nie grałem, może nowsze gry pokazują klasę :)
Super, wielki otwarty świat. Tego się boję. Dużo do roboty i się nie chce. Odpowiadała mi poprzednia konwencja i kupował bym w ciemno.
A ja się cieszę, że otwarty świat, denerwowały mnie ograniczenia. Czekam z niecierpliwością :)
0:26 WTF
Pomijając to drobne zaskoczenie, nowy Wiedźmin prezentuje się znakomicie i chyba wart jest nowego sprzętu.
@sebogothic
Czy wiesz, że Gothic jest nawet duchowym ojcem Gothic'a? Boże mój, ludzie dajcie spokój z tym Gothic'iem, bo to już nudne jest.
ciekawe czy porusza wątek alvina bo w 2 chyba nie poruszyli go wogole ;p
[179] TW 3 wychodzi w 2015 roku więc się tak nie podniecaj.
[183] Jak bd jeszcze lepiej zoptymalizowany niż dwójeczka to spokojnie ruszy na średniej klasy kompie, tak jak i GTA V ;].
[184] A mógłbyś uargumentować czemu nie sandbox? Co ci przeszkadza w Wiedźminie sandboxowym, mi i nie tylko mi odpowiada taki stan rzeczy, w dwójce chciałem się cofnąć do lokacji z poprzedniego aktu już nie mogłem, a tutaj mmmm setki godzin napierdzielania bd, ja to chcę już ;d.
Naprawde uwazasz ze najlepszym co moze zaoferowac dobra gra RPG to "setki godzin napierdzielania" ?
Jesli tak to nie dziwie sie ze brednie fabularne (jak w Skyrim) przestaja przeszkadzac.
Tak, tak... dodajcie świat w którym łatwo się pogubić i mówcie, że to będzie wielki przełom w serii. No dobra, może wyolbrzymiam, ale czy wyobrażacie sobie, żeby z jednej z najbardziej zfabularyzowanych growych serii zrobić sieczkę polegającą na jeździe z jednego punktu na mapie do drugiego? To bez sensu...
ch*jowo ze na xbox 360 nie będzie w ogule będzie sie dało zaimportować decyzje z 2??? i jak
Oho, widzę że CDP pozazdrościło Bethesdzie sprzedaży15mln egzemplarzy Skyrima i teraz będą kopiować co lepsze pomysły z serii The Elder Scrolls.
[175] trochę suchar ;D ale nieżle się roześmiałem, wielki plus za Gona :D
Odnośnie co to jest ten Dziki Gon
http://wiedzmin.wikia.com/wiki/Dziki_Gon
Ja osobiście nie przepadam za wersją Gonu Sapkowskiego - choć rozumiem dlaczego nie użył elfów :D
Wolałbym, gdyby się w ogóle w książkach nie pojawił
Oryginalny Dziki Łów składał się z powiedzmy złego gatunku elfów/faerie ( są 2 dwory : Letni i Zimowy albo jak kto woli Seelie i Unseelie. Chaotyczny i Zły - nie ma "dobrego" dworu :D
Wredne te istoty, władające potężną magią polowały sobie na ludzi "gdy gwiazdy były w porządku" ;D
Btw ofiary Łowów miały naprawdę niewielkie szanse na przeżycie - Gon się zwykle rozwiewał w świetle dnia, ale zawsze wracał po delikwenta przy następnej okazji. Gonu jako takiego nie dało się też zabić - bo defakto walczyło się z poza planarną krainą, wysyłającą tych łowczych w nieskończoność (można pokanać oddział, ale nie cały Dwór/Rasę)
Btw większość z GOLowiczów zapewne zna reprezentanta klasycznego "Dzikiego Gonu" - czyli Króla Olch
(przynajmniej mam nadzieję że zna, bo obecnie edukacja humanistyczna coś leży)
Dziki Gon pojawia się też w serii Elder Scroll - jego przywódcą jest Książe Daedr Hircine (tamtejszy gon składa się z wilkołaków)
Otwarty świat w Wiedzminie to jasny sygnał, że to Skyrim był lepszy od dwójeczki, gdyż idą jego śladami. Jestem zdania, że CDP Red to zbyt mały zespół żeby choć w 50% spełnić obietnice. W zamkniętym W2 już nie było co robić...
Bethesda to moloch z ogromnym doświadczeniem w robieniu eRPeGów z otwartym światem.
A jaki był główny argument fanów W2 w starciu ze Skyrimem? "Wieśman nie jest takie beznadziejne rozciągnięty i przez to ma lepszą fabułe!!"
[192] Que? Przeciez Dziki Gon u Sapka to Lud Olch czyli elfy wlasnie a dokladnie elfy z tego wymiaru do ktorego przeszla Ciri przez wieże Jaskółki...
BTW mam nadzieje, ze w tej czesci w koncu pojawi sie Yennefer i Ciri...Boje sie tylko, ze gra zniszczy mi ich wizje ktora wynioslem z ksiazek (Wolszczak jako Yennefer i to chude cos jako Ciri w serialu...nieee, slodki Jezu)
sir Qverty
Odnośnie Ciri to jest pewna przesłanka która pozwala przypuszczać że Ciri będzie. I wcale nie mam na myśli grafiki.
W przykładowej przygodzie którą zaprezentowano Geralt ma wyruszyć na wyspy Skellige w poszukiwaniu (o ile dobrze pamiętam) Hjalmara. A kim dla Ciri był Hjalmar w młodości dobrze wiadomo :) Kto więc ma się zrewanżować za ryzyko jakie podjął dla niej Hjalmar jak nie ona sama (u boku Geralta) ?
Oczywiście pod warunkiem ze ów Hjalmar to ten sam Hjalmar Krzywogęby o którym było w sadze.
ciekawe czywogólę zrobią jeszcze jakąś część wiedżmina