Chivalry - aneks do recenzji
A przeczytałeś chociaż ten aneks? Nie, bo gdybyś to zrobił to nie napisałbyś takiej głupoty. Jak się chcesz wymądrzać na jakiś temat to najpierw dowiedz sie o czym mówisz.
Nie wiem przy ilu graczach miałeś lagi, ale jeśli powyżej 30, to może to nie być w rękach twórców by to naprawić. UDK ma taki kod sieciowy i nic nie można z tym zrobić (na własną bibliotekę sieciową też w zasadzie nie można podmienić), bardzo słabo radzi sobie z większymi ilościami graczy, powyżej 40 osób żadna gra nie będzie grywalna, mimo że sztywny limit silnika to 64.
W zasadzie poprawienie czegoś takiego wymagałoby kupna licencji na UE3 za bodajże $800k i optymalizacja kodu sieciowego pod kątem gry lub jego wymiana na nowy.
Po czym poznać, że to komentarze pod artykułem gameplay.pl?
Pierwszy komentarz należy do zrzędzącego beliar6.
Co do lagów - nie przeszkadzają jak w shooterach, choć to może dlatego, że nie spotkałem się z poważniejszymi.
Może łączysz się z innymi kontynentami?
Sama gra świetna, niecała godzinka parę razy w tygodniu i się człowiek czuje lepiej.
modern shootery < Chivalry
Też macie zepsute osiągnięcia np. czasu gry,liczby zabić itp.? Liczy mi tylko zabicia daną bronią.
Naprawiają jedne bugi i dodają kolejne.