Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Chivalry - aneks do recenzji

04.02.2013 15:02
berial6
1
berial6
158
Ashen One

Po czym można rozpoznać słabą recenzję?
Bo tym, że ma aneksy i 'witaminy'.

04.02.2013 20:27
Coen55
2
odpowiedz
Coen55
75
Centurion

A przeczytałeś chociaż ten aneks? Nie, bo gdybyś to zrobił to nie napisałbyś takiej głupoty. Jak się chcesz wymądrzać na jakiś temat to najpierw dowiedz sie o czym mówisz.

05.02.2013 13:08
3
odpowiedz
Kazioo
87
Senator

Nie wiem przy ilu graczach miałeś lagi, ale jeśli powyżej 30, to może to nie być w rękach twórców by to naprawić. UDK ma taki kod sieciowy i nic nie można z tym zrobić (na własną bibliotekę sieciową też w zasadzie nie można podmienić), bardzo słabo radzi sobie z większymi ilościami graczy, powyżej 40 osób żadna gra nie będzie grywalna, mimo że sztywny limit silnika to 64.

W zasadzie poprawienie czegoś takiego wymagałoby kupna licencji na UE3 za bodajże $800k i optymalizacja kodu sieciowego pod kątem gry lub jego wymiana na nowy.

06.02.2013 10:37
4
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Po czym poznać, że to komentarze pod artykułem gameplay.pl?
Pierwszy komentarz należy do zrzędzącego beliar6.

Co do lagów - nie przeszkadzają jak w shooterach, choć to może dlatego, że nie spotkałem się z poważniejszymi.
Może łączysz się z innymi kontynentami?
Sama gra świetna, niecała godzinka parę razy w tygodniu i się człowiek czuje lepiej.
modern shootery < Chivalry

08.02.2013 18:58
Scorpi_80
5
odpowiedz
Scorpi_80
90
Generał

Też macie zepsute osiągnięcia np. czasu gry,liczby zabić itp.? Liczy mi tylko zabicia daną bronią.

08.02.2013 19:05
6
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Naprawiają jedne bugi i dodają kolejne.

gameplay.pl Chivalry - aneks do recenzji