Tomb Raider – wymagania sprzętowe wersji PC
Cos za niskie... hmmm.
Jeszcze by tego brakowało, żeby port z 7 letniej konsoli miał wysokie wymagania.
Wiadomo, że niskie bo to będzie jeden wielki skrypt, to do czego tam moc potrzebna?
Wymagania konsolowe, ale pytanie jak bardzo wersja PC będzie się różnić od konsolowej? Ciekawe czy będą chociaż tekstury wysokiej rozdzielczości i AA.
Matysiak G
Ale przepraszam bardzo, gdzie ja się zachwycam?
Grafika jest schludna, nie nazwałbym tego brzydkim, ale wiadomo, że są niskie wymagania, bo nie ma tam jakiegoś cudu, bardziej jak już to się zachwycają w recenzjach artystyczną stroną wizualną dmc.
toc to minimalne,zapewne to co podano to 30fps wyjdzie
zapewne na oko trzeba 4 giga ramu 4 rdzeniowy proc i dobra karte graficzna przynajmniej na win 7
Nie macie co się dziwić, że takie niskie wymagania, ba, gra pójdzie na takim sprzęcie nawet na średnich. Sam mam 6-7 letni sprzęt(8800 GTS 512 13%OC i E5300 33%OC) i wyciągam te 30fps na rozdzielczości 1680x1050 nawet na średnich wymaganiach. Z najnowszych gier jedynie FarCry 3 chodził mi płynnie tylko na minimalnych choć w tej grze jak możecie znaleźć na YT nie ma praktycznie żadnej różnicy w grafice między niskimi a ultra. Powiem więcej, BF 3 W singlu na wysokich ściął się tylko w 3 miejscach, a na multi to coś pomiędzy niskimi a średnimi. Dlatego mnie bawią zatroskani ludzie co mają 2 razy lepszy komputer ode mnie i martwią się czy im gra pójdzie :) I nie, gry nie wyglądają brzydko na niskich, szczerze to ciężko dostrzec różnice pomiędzy niskimi a wysokimi. W ciągu ostatnich 2 lat znaczące różnice (czyli takie które nie zacierają się po 5 minutach grania) zauważyłem w BF3, Wiedźmin 2 (ale mała różnica, ale jednak) i GW2 (gdzie na niskich grać się nie da, taka brzydka, ale na takim sprzęcie spokojnie gra się na średnich)