Twórcy Dungeon Siege i Supreme Commander o krok od zamknięcia. Kickstarter ostatnią nadzieją studia Gas Powered Games
Niestety już zamknęli studnio, dzień po starcie Kickstartera.
http://kotaku.com/5977246/were-hearing-about-layoffs-big-trouble-at-gas-powered-games-days-after-launch-of-11-million-kickstarter
Kolejna świetna ekipa na bruku
Byłoby dobrze, gdyby część ekipy dołączyła do Relica, wtedy byłaby to mocna grupa.
Szkoda, szkoda....
Total Annihilation - król RTS-ów i jego godny następca SupCom to gry, którym poświęciłem masę czasu.
Lubię od nich Supreme Commander i Demigod, Duneon Siege było dla mnie po jakimś czasie zbyt nudne jak na H'n'S, ale się w tym gatunku wyróżniało. Co jak co, ale ich ostatnie gry są dość kiepskie.
Wydany po ponad roku Supreme na Xboxa był straszny, kolejna część tej gry, czyli Supreme Commander 2 był równie słaby (nie wiem skąd te dobre recenzje O_O), a Age of Empires Online to był przy starszych częściach po prostu nie wiadomo czym.
Jeszcze był Space Siege, ale podobnie jak przy Dungeon Siege, nudziłem się, wiec średniak z ładną oprawą.
Czy mi ich szkoda? Tak, ale nie z powodu ich ostatnich gier. To co robili na PC było przyjemne, a to co robili na konsole, jakoś mnie (i nie tylko mnie, wystarczy, że Ci co nie grali w ich gry na konsole obadają oceny) nie przekonywało. Nie wiem po co się brali za robienie strategii na konsole.
Żeby nie było, nie wszystko co z PC mnie się podobało, jak wyżej wspomniany nudny Space Siege czy Age.
Ok, od dzis kupuje tylko gry z gatunkow, ktore mnie interesuja bo inacze moze jakies studio pasc.
Ok, od dzis kupuje tylko gry z gatunkow, ktore mnie interesuja bo inacze moze jakies studio pasc.
Tylko najpierw trzeba będzie zrobić research, czy aby nie wiedzie się ich autorom za dobrze, bo jak tak, to pieniądze trzeba zachować w portfelu ;)
Kupujcie dalej CoDy i Assassiny...
Huh? Może mnie pamięć myli, ale chyba jesteś jedną z tych osób, które nie kupują indyków po premierze, ponieważ "pewnie będą niedługo w bundlu", a większe tytuły to tylko "na promocji"? ;) W tej sytuacji Twój post, a właściwie jego przekaz, brzmi co najmniej dziwnie ;)
Szkoda studia. Taylor zachował się bardzo ok w tej sytuacji. Ma mój szacunek i pieniądze, trzymam kciuka.
"Taylor zachował się bardzo ok w tej sytuacji. Ma mój szacunek i pieniądze, trzymam kciuka." po tym jak o zwolnieniach mozna bylo przeczytac np na kotaku to ciezko mowic, ze zachowal sie ok - ot potwierdzil to co wyplynelo, jakby przy starcie kickstartera napisali - jestesmy w dupie, nie mamy grosza, tylko dlugi, halp! to moze by to mozna bylo nazwac ok.. a nie po tym jak ~200k ludzie wrzucili w jak sie okazuje "reanimacje" studia.
Mi chodziło stricte o zwolnienie ludzi gdy jeszcze było na wynagrodzenia, zamiast trzymania ich na zasadzie może się uda a jak nie to zostajecie bez kasy.
Dopiero teraz zobaczylem ze tam mialo byc "nie interesuja" i zabraklo nie. No ale sens mniej wiecej sie zachowal :).
Gram w to co mnie interesuje nie patrzac na wydawce. Gdyby nagle EA mialo widac Dark Souls 2 to tez bym w nie zagral, podobnie gdyby z BF4 zrobili gre indie.
Zeby jednak nie byc zlosliwym dodam ze w Total Anihilation gralem na zmiane z SC po LANie, potem w DSa juz chyba sam bo nie pamietam czy mial co opa, a SupComa ogralem dzieki CDA. Jak widac nie trafili w wystarczajaco dochodowa nisze, albo kolejne gry nie byly juz tak super fajne.
Szkoda, kolejne dobre studio upada... w Total Anhillation, i w szczególnosci Dungeon Siege'y się zagrywałem długo i mocno... W Supreme Commander już mniej, ale też było fajne.
Ehh, obecne czasy nie oszczędzają dawnych studiów... teraz już się liczą tylko wielkie budżety i wielkie marki wielkich koncernów które kupują wielkie masy tępych ludzi z ameryki na konsole.... albo pojedyńcze gierki indie które robili pojedyńczi ludzie... I ten cholerny kreskówkowy, wręcz karykaturalny(no bo jak inaczej określić te proporcje nóg do reszty ciała ludzików z maczugami w filmiku?) styl graficzny...arrrgh...
Szkoda, AoE Online było dobre
Zal kara za inowacyjnosc.Rozumiem ,ze Skyrim czy ME dobrze się sprzedaje ale taki bezmózgi COD?
Nie rozumiem tego COD bije rekordy a innowacyjni bankrutują.
@Morgul Maugoth Wiesz jak dział kickstarter? chyba nie, więc nie pisz głupot. Albo poczytaj wtedy pisz. O jakich 200k mówisz?
To ten news http://kotaku.com/5977246/were-hearing-about-layoffs-big-trouble-at-gas-powered-games-days-after-launch-of-11-million-kickstarter?
Czy ty chociaż wiesz, że studio dostaje kasę jak osiągnie wymagany pułap? Bo 200k z 1.1kk to chyba nie jest minimalny pułap aby studio dostało kasę z kickstartera. Chyba, że ty znasz inną matematykę bo dla mnie 200tyś to nie jest równe 1.1 miliona.
Matematyka, czytanie, angielski boli wiem, ale czasami trzeba coś się nauczyć. Zacznij od jutra.
@up wiem jak dziala kickstarter, nie wiem gdzie problem widzisz z matematyka czy angielskim? ~200k - jest, zwolnili - zowlnili, wiec wtf?
Szkoda, ale widocznie za bardzo uzależnili się od jednego źródła dochodu (AoE:Online).
Z tego co sprawdziłem to od 2010 niczego innego nie wydali, ostatni wpis dotyczący niewydanego Knights
and Castles też jest z 2010 roku.