Survarium, czyli postapokaliptyczne MMO od twórców gry S.T.A.L.K.E.R.
Każdą gra w klimatach postapo przyciąga moją uwagę , a ta mimo że MMO to zapowiada się nieźle.
S.T.A.L.K.E.R. Online, tworzony przez debiutujące studio Cybertime Systems. Oparty na idei wielu stref, rozprzestrzenionych po całym świecie, zaproponuje nowe typy anomalii, artefaktów oraz mutantów. Dodatkowo ma łączyć elementy survivalu, handlu i craftingu. Warto jednak pamiętać, że autorom brak jeszcze doświadczenia, a GSC Game World nie ma z tą produkcją nic wspólnego.
TO POPRAWCIE NAZWĘ NA STALKER ONLINE bo nazwa S.T.A.L.K.E.R NALEŻY DO GSC
Ze względu na nierówny poziom trudności, nieco monotonną rozgrywkę, i dość chaotyczne odkrywanie fabuły, nie polubiłem S.T.A.L.K.E.R.a, ale ta zapowiada się przednio (przy okazji będzie można poprosić o pomoc bardziej doświadczonych graczy), a elemnety przygodówkowe i fabularne (kojarzące się nieco z The Secret World) zamieniają to w produkcje must have - trzeba wreszcie zrobić porządny upgrade kompa.
Drodzy redaktorzy czy możecie przestać tak lać wodę ? Tego się czytać nie chce. Wyrzucajcie ze zdania zbędne słowa, stwierdzenia itp, nie idźcie na ilość. Dziękuje.
@causal/hardcore
Nierówny poziom trudności? Co masz na myśli? Z tego co pamiętam, gra nie była ani za łatwa ani za trudna.
Gra była dość trudna (ginęło się zaledwie od paru strzałów, a respawny przeciwników były zbyt częste), ale kombinując można było grać, jednak walka w podziemiach to był ślepy fart, i to właśnie tam się zaciąłem. Po za tym gra była równie toporna jak Gothic wśród RPGów. Niemniej, jak na dość ograniczoną interakcję z innymi stalkerami. klimat był przedni.
Równie dobrze można powiedzieć, że DayZ jest kopiarą innych tytułów które pojawiły się przed:)
Czekam na tą produkcję jedyny stalker który mnie odrzucił to Zew Prypeci jak to każdy stalker pewnie aby pograć będziemy czekać na łatanie ale... i tak bardziej wyczekuje S.T.AL.K.E.R 2 ]:->
Tak sobie przeglądam tę galerię obrazków z gry i nad każdym z nich widniej info cyt:
"Uwaga, ilustracja może być nieodpowiednia dla nieletnich czytelników"
Być może ja czegoś nie widzę, ale konia z rzędem temu kto wyjaśni, co też takiego nieodpowiedniego jest w tych obrazkach.
Wygląda super, ale czemu to musi być MMO?!?!? Nie chcę masówki (nawet darmowej), wolę zapłacić te 100-150zł i w spokoju delektować się klimatem i poznawać fabułę.
Trzymam kciuki ale sukcesu nie wróżę. Pewnie wyjdzie kolejne MMO do popykania przez miesiąc, a potem 80% populacji odejdzie i zostaną serwery po 100 osób na każdym...
Kiedyś pisano zapowiedzi po tym jak redaktorzy byli w siedzibie producenta/dewelopera/wydawcy itp. itd. Mieli styczność z produktem i rozmawiali z twórcami, a teraz piszą jakieś wypociny oparte na własnych dywagacjach oraz dywagacjach innych podobnych redaktorów z innych śmiesznych stron o grach. Wczoraj był C&C dzisiaj Survarium, a jeszcze wcześniej też się trafiły kwiatki.
Ogarnijcie ten portal.
Predi2222, teraz każda gra stawiający na survival
Raczej każda która będzie survivalem i mmo ...
Ta gra nie będzie mieć niczego wspólnego z DayZ. Przeczytajcie FAQ na stronie gry. Survarium nie ma jednego świata, tylko osobne mapy z sesjami i rozgrywanymi na nich "meczami" PvP lub zadaniami do wykonania. Są zwykłe sesje jak w w grach deathmatchowych i nie ma stałego ("persystentnego") świata tylko tworzone są oddzielne, nie powiązane "rozgrywki", a jedynie postać z ekwipunkiem jest stała.
Wynikałoby z tego, że ta gra nazywana jest MMO na siłę.
Jedynka Stalkera była bardzo fajna, szkoda tylko że technicznie tragiczna. Beznadziejna optymalizacja, ciągłe wysypywanie się do windy, różne bugi. Z tego powodu nigdy jej nie ukończyłem, a podchodziłem do tej gry 3 razy. Dwójkę ominąłem, miała tak potworne wymagania że nie zdzierżyłem. Potem już na lepszym kompie grałem w trójkę. Nie wiem czemu ale w ogóle mnie nie wciągnęła. Niby toto samo co jedynka, a jednak łażenie po nieskończonych brzydkich szaroburych bagnach bez szerzej zarysowanej fabuły, było na tyle nużące że nie chciało mi się w to za długo grać. No cóż, liczę że ta nowa gra będzie jednak w jakiejś zupełnie nowej formule. Najgorzej obawiam się, że tak jak to typowo bywa będzie to gra straszliwie niedorobiona techniczne.
Jestem dobrej myśli, postapokaliptyczne MMO to jest to co potrzebuje w tym roku : )
Święty!
http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009
Polecam ci powrócić do tego świata towarzyszu ;D
Odwieź bar, pogadaj z barmanem i zabij kilka pijawek :P
Ja czekam na to z ogromnym szczękościskiem :P
@DJ.S!B - dzięki, mod wygląda fajnie. Jak będę miał trochę czasu to wypróbuję.
Trochę mnie dziwi człon "MMO". Skoro mówią, że w tym trybie free play będzie od 20 do 30 graczy. Czemu to niby MMO? :P
Oby gra nie podzieliła "sukcesu" wielu innych MMO, gdy po bodajże 10 miesiącach serwery świecą i błyszczą.. pustkami. Twórcy, jak twórcy, losu nie przesądzą.
Raziel88ck - i po takich tekstach mamy traktować twoje artykuły na Gameplayu na poważnie?
Święty --> teraz to już są mody - i mam nadzieję, że spróbujesz. Ja skończyłem pierwszego stalkera z 6 razy, na 3 komputerach i żadnej wywrotki do windy itd. - musiałeś mieć jakąś wyjątkowo "toksyczną" konfigurację, która nie lubiła się ze Stalkerem :)
Co do dwójki - to rzeczywiście nie ma specjalnie co żałować, tam bugów było rzeczywiście rekordowo dużo, trochę się dziwię, że trójka tak bardzo Ci się nie spodobała. Ale myślę, że reguła jest taka, że jednak warto wciągnąć się od jedynki, mimo, że nie jest to w całości powiązana historia.
Podobnie jak Persecuted uważam, że powinni się wpierw skupić na zbudowaniu nowej marki w oparciu o klimat S.T.A.L.K.E.R.A., a nie rzucac od razu sieci na wody MMO. Gra bez klasycznej pobudowy dla pojedynczego gracza w natłoku wielu świetnych MMO może szybko zniknąć. Oby - oczywiście - tak nie było.
Gdy ten projekt wypali , będę po prostu wniebowzięty ... Postapo , w dodatku gra MMO i w klimatach STALKERA , lepszej gry chyba nie można sobie wymarzyć .