Moje strzelanie, czyli headshot bazooką z przyłożenia...
Prey nie doczeka się kontynuacji? A był już taki fajny trailer.
Baedzo fajny tekst - nie rozpatrujesz problemu dogłębnie, ale też widać, że to niepotrzebne. Zresztą ostatni akapit wskazuje, że bez problemu mógłbyś zrobić drugą część (oczywiście o ile chcesz) ;)
PS nic się nie zmieniłeś od czasów Gaminatora ;)
Ja na kontynuację XIII, którą twist fabularny na końcu gry jawnie zapowiadał, czekam do dzisiaj. Gra była naprawdę świetna swego czasu.
Dwóch rzeczy nie rozumiem. W akapicie o Halo autor mówi, że ma żal o to, że uniwersum gry się rozrosło. Nie mogę załapać o co tutaj chodzi. No i nie rozumiem też po co był akapit o grach legendach, które zmieniały oblicze gatunku, jeśli wspomniano w nim tylko o Max'ie Payne'ie i Half-Life'ie. Jeśli już dzielić gry na takie kategorie, to powinny się tam znaleźć też tytuły takie jak Halo, Gears of War, Call of Duty, Quake, Doom, Unreal i inne.
@Eredin - niestety poszło do piachu
@casual/hardcore - w sumie to druga część, pierwsza była o wyścigach, a co do gami to dobrze, czy źle? ;P
@Azerath - każda opinia jest subiektywna, sentymenty i sympatie dla poszczególnych serii gier także.
Dobry tekst przez ewolucję (lub jak to niektórzy określają - degenerację) gatunku FPP/FPS.
Pył jest dopracowywany, więcej na tym blogu
http://pyl1998.wordpress.com/2012/12/30/nowy-model-oswietlenia/
Sam pamiętam ją do dzisiaj jako jedną z najtrudniejszych gier (gdzie zapisywanie co parę kroków nie było piętnowane), w jakie grałem. A grałem w sporo gier...