GTA IV prawie tak ładne jak „piątka”? – nowa wersja moda iCEnhancer (2.5)
Prawie tak ładne jak piątka? Myślę, że piątka nie będzie mieć startu do tego moda.
@komenty A w piątkę to grał?
Piątka nie będzie dużo jakością odbiegać na konsoli od GTA4 bo skąd może lepiej wyglądać nie da się.
A tu GTA4 z modem wygląda lepiej niż WatchDogs i pewnie tak samo jak nie lepiej jak GTA5 w dniu premiery na PC.
Swoją drogą dalej nikt nie chce nowych konsol - żeby gry wyglądały na nich jak ten mod.
Nie jestem fanem gta, ale myślę, że jak zmodują gta 5 to graficznie zniszczy gta4 jak gruba baba psychikę mężczyzny.
Nic specjalnego - oczojebne kolorki i "plastic-fantastic". Aż przypomniał mi się stareńki NFS: Underground z tym przesadzonym oswietleniem. Tutaj podobnie - kurtka Nico: pierwsza skórzana kurtka z plastiku :). Asfalt na końcowce - plastik :) Oświetlenie - plastik :). Powiało kiczem z remizy OSP;-) Plus jedynie za poprawione tekstury.
Czasem moderzy potrafią pokazac pazur - "Complete" do STALKERów wygłada zacnie, podobny mod do HL2 (zapomniałem nazwy) również. W tym wypadku - efekt jest kiepski, sto razy bardziej wolę wersję stockową.
Do piatki to nawet startu nie ma i nie będzie miało - grę robią artyści, a tego moda rzemieślnik, któremu się wydaje że jak wszędzie jebnie plastik to wszyscy padną z zachwytu. Nic z tego, o ile ktoś ma gust na poziomie, newsman niestety nie ma ;-)
zacznijmy od tego ze sama gra jest do dupy, a teraz o grafice to jest plastikowa, prawdziwy swiat nie jest taki czysty i wymuskany, powinno byc wiecej kurzu na ulicach wytartych napisow, matowych ze starosci tablic, a nie jakby swiat wyszedl z pod igly , miasto wyglada jak odlew z plastiku ale lepsze to niz tona blurow od ktorych oczy moze wypalic, ea sie specjalizuje w zamazaniach i blurach zeby zakryc nie doskonalosci grafiki, zreszta grafika to nie wszystko , animacje sa toporne, i ilosc detali w grze malutka, a auta to kartony ktore odbijaja sie od wszystkiego, jeszcze do realistycznych gier to brakuje kilkadziesiat lat, tylko czy jak juz beda tak piekne to czy beda nadal bawic
Proponuję obejrzeć sobie jakikolwiek przerywnik filmowy z wgranym modem;) Oświetlenie jest tak okropnie jaskrawe, że patrzeć się na to nie da. Zabija całkowicie cały klimat gry. Mod nadaje się chyba tylko jeśli mamy zamiar pobujać się po mieście, bo ja nie wyobrażam sobie przez kilka godzin patrzeć na tak koszmarnie przejaskrawione cutscenki.
Rockstar mówił przecież, że są zadowoleni z grafiki jaka będzie/jest w GTA V i nie chcą żeby była bardziej realistyczna. Ich gra ma być grą a nie fotorealistyczną symulacją życia gangstera. Ten mod choć wygląda niesamowicie niech pozostanie modem. Ja osobiście nie chcę takiej grafiki.
Fenomenalnie to wyglada,moze uda sie przerzucić grafike na konsole (PS3,klocek) a nie jedynie na pc...
Blee. Grafika w V też wcale dużo się nie różni od IV. Nie jest już tak ponuro jak w Liberty City, reszta zostaje mniej więcej taka sama. Silnik w końcu ten sam, a konsole młodsze nie są. Różnicę pewnie będzie widać dopiero na PC, jednak też niezbyt wielką.
Dokładnie też twierdzę tak samo, dopóki nie wyjdzie 8 generacja to gry (GRAFICZNIE) ciągle będą takie same, PC to już inna bajka wiadomo.....ale........są wyjątki (Heavy Rain, GT5, Forza, GOW)--no ale te gry są robione SUPER-SPECJALNIE na konkretne platformy, bo multiplatformy już tak BOSKO nie wypadają :/
Gra wygląda nieco plastikowo, bo obiekty w grze najwyraźniej źle reagują na zmianę oświetlenia. Niemniej sama zabawa światło-cieniem to jak najbardziej właściwy trop przy próbie poprawy realizmu i ogólnego wyglądu.
Wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy jak ważne jest światło w grafice komputerowej. Polecam choćby ten materiał:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vzF21iWJShc#!
GTA V na konsolach nie będzie technologicznie ani graficznie odbiegać od GTA IV. Co najwyżej zmienią nieco kolorystykę co może tylko sprawiać wrażenie lepszej grafiki. Pamiętajcie, że to ten sam nieco zmodyfikowany silnik. Jak coś uda im się wyciągnąć z tego to naprawdę nie wiele. Nie liczyłbym także na rozdzielczości większe od 720p i więcej niż 30 klatek na sekundę w największym stresie.
Natomiast wersja PC jak pokazują mody graficzne do IV-ki, mogłaby być dopieszczona bardziej od podstawy. Pamiętajcie, że GTA IV chodziło na dx9 a V powinna mieć wsparcie dla dx11.
Pamiętajcie, że GTA IV chodziło na dx9 a V powinna mieć wsparcie dla dx11.
Jestem pewien, że V będzie śmigać tylko na DX9. I dobrze, + dla R* za to. DX10/11 to nic innego jak szmelc do wyłudzania kasy. Różnicy nie widać ale FPS leci na pysk.
Chcesz się cieszyć płynnością w DX11 na max detalach? To kup jeszcze lepszą kartę za dwie średnie krajowe, a co się będą przejmować konsumentami.
Ta kolorystyka całkowicie zabija ponury klimat Liberty City. :) To już inna gra.
Grafika w GTA 4 nie jest i nie byla nigdy ladna, wedlug mnie zawsze byla okropna
Pewnie dlatego ze to sandbox, bo taki max payne na tym samym silnku jest 5 x ladnieszy
Niezły szajs,
Niemniej sama zabawa światło-cieniem to jak najbardziej właściwy trop przy próbie poprawy realizmu
Eee... to ten mod niby poprawia realizm? Ja tu widzę lepszą grafikę ale w ogóle nie jest ona realistyczna.
@Up
Śmiem się nie zgodzić. Oczywiście wszystko zależy od ujęcia i oświetlenia, ale niektóre momenty wyglądają jak klatki z filmu (w nieco niższej jakości). Przykłady:
Tak naprawdę to większość zmian w tych enhancerach czy enbach sprowadza się do oczojebnego nasycenia kolorami i wybłyszczenia wszystkiego co się da.
@T_D_i raczej się nie da
a co do enhancera to taki sobie
niebo strasznie niebieskie jakby na świecie nie było chmur ale są na przykład Enb Series które wyglądają ładnie ;)
Filip550 taki Max Payne jest o 4 lata mlodszy, GTA 4 2008 a Max Payne 3 2012 rok. W Max Payne 3 RAGE jest już trochę zmodyfikowany.
Ale Max Payne to nie GTA, gdzie generowane są olbrzymie obiekty...