Zobacz screen prezentujący Company of Heroes 2 z obsługą DirectX 11
Wyglada git, ale wolalbym juz to zobaczyc w rzeczywistej akcji, a nie na screenie.
Zapewne w akcji w ogóle nie będzie się zwracało na to uwagę.
Będzie rozbudowa bazy? Jeżeli tak, to preorder, jeżeli nie to wstrzymam się do czasu ukazania się kilku recenzji.
@Meno1986 jest rozbudowa bazy niemal identyczna jak w CoH 1 czyli baraki, wsc, pojazdy zmechanizowane, i pojazdy ciezkie, gram w alpha i moge powiedziec ze warto kupic :)
Szału nie ma. Do tego trochę rażą dość proste modele i rozmyte tekstury podłoża. No, ale to strategia, a te rzadko kiedy są ucztą dla oka.
Mi wystarczy, że będzie to podrasowana graficznie jedynka i ok. Jeśli jeszcze poprawią system zniszczeń (w jedynce był super, tutaj licze na podrasowaną wersję havoka, w końcu kilka lat minęło) to może się skuszę na premierówkę. Opory trochę mam, bo to jednak Relic, więc pewnie poszatkują grę na miliard DLC :/ Korzystniej więc chyba będzie zaczekać na jakieś wydanie zbiorcze.
ps. I oby poszli bardziej w stronę podstawki/pierwszego dodatku, a nie drugiego, dość nieudanego...
No naprawdę GRAFICZNY ORGAZM, nie do osiągnięcia w DX9 czy też OPENGL, crysis 1 się chowa...
I co ten screen ma niby prezentować, zaawansowane funkcje DX11 czy co? Bo po tym obrazku nie widzę żeby to było DX 11, tak samo może wyglądać gra na DX9.
Też nie widzę na tym screenie niczego, co nie mogłoby być zrobione w zwykłym DX9.
Tak naprawdę wydawanie gier RTS z takimi efektami wyłacznie pod DX11 to skutek LENISTWA deweloperów - pod DX11 kod pisze się AFAIK po prostu łatwiej i o to w tym wszystkim chodzi. Nie widzę niczego na tym screenie czego nie byłby w stanie uciągnąć np: nadal bardzo dobry R4850 czy GF8800 (w porównaniu z obecnym poziomem graficznym gier przyhamowanych na PC przez konsole), ale obie wspierają tylko DX10. Powtórzę: że coś takiego jak CoH2 nie odpali na tych kartach to skutek lenistwa developera i decyzji wydawcy - nic dziwnego że THQ przędzie jak przędzie. Propouję by do uruchomienia CoH2 DLC1 AKA Kursk czy jak to nazwą wymagany był obowiązkowo DX11.1 - na pewno poszerzy to grono odbiorców i poprawi sytuację rynkową THQ.
P.S.
Nie piszę tego jako narzekanie że mi nie ruszy. Akurat na dziś mam R7870 więc jak dla mnie CoH2 mógłby wymagać do uruchomienia nawet min. DX11.1 - po prostu nie romumiem takich decyzji przy tak prostej grafice.
P.S.S.
Od razu widać że to bu*l p.t CoH. Bardzo lubię tą serię, mam premierowe wydania boxowe wszystkich 3 części CoH oraz niezależnie od tego ich dubel na Steamie, ale do szewskiej pasji doprowadza mnie gdy przemyślany układ jednostek idzie w kompletny bałagan przy prostej decyzji przesunięcia ich o kawałek, a pojazdy blokują się i chaotycznie omijają wzajemnie. Tu widać podobny bajzel - na pierwszym planie ppanc i piechota (to OK) ale zaraz za nimi organy stalina i w trzeciej linii jakiś czołg średni chyba popularny T34. OK - to tylko screen mający pokazać jednostki, ale oddaje doskonale bajzel z rozplanowaniem jednostek w CoH - bardzo trudno zapanować nad tym inaczej niż po kolei przesuwając jednostki po jednej w konkretne miejsce.
poza tym, ze screen jak screen to nie wiem czy zwrociliscie uwage na niemiecka formacje panzerna .... Panthera w srodku a w odleglosci kilku metrow po lewej i prawej z tylu dwa Slonie ... hmmm.... to ma byc realna gra czy jak? :)