Światowy rynek gier MMO rośnie i ma się dobrze
Jedno pytanko: po co wrzucac wszystkie gry z multiplayerem do jednego worka jako gry "MMO", gdy czesc z nich gra mmo nigdy nie bylo, nie jest i nie bedzie. To tak jakby wszystkie gry okreslac mianem gier akcji, zamiast rts, fps, moba, bijatyki itd.
Bo gdyby nie ten jeden worek okazałoby się, że jedyne MMO to WoW :) a tak masz większą pulę :D - oczywiście to złośliwe wcale tak nie myślę :)
PC umiera, tak mówią "kąsolofcy" od zarania dziejów więc musi to być prawda.
Tak w ogóle to jakieś ~45% graczy w PL ma te ~30 lat? Niezły wynik jak na kraj gdzie gry są określane jako coś dla dzieci a dorośli z takimi zabawkami traktowani pobłażliwie (lub zazdrośnie bo zabawki drogie :P ).
WoT się trzyma tylko dzięki Rosji (i cenom dopasownym do rosyjskich zarobków), a WoW bo był pierwszą grą mmo na jakimś poziomie i oprócz garstki hamburgerów i graczy z Europy grają w niego głównie chińscy i rosyjscy farmerzy.
[5] Grają idioci, którzy lubią wydawać pieniądze na crap.
Z czystej ciekawości - orientuje się ktoś może skąd w tym zestawieniu Polska? I to jako oddzielny kraj, a nie zbiorczo UE (w której jest tylko kilka krajów)? Oczywiście to bardzo sympatyczne, ale ciekawi mnie powód - w Polsce MMO są aż tak popularne?
Ponieważ WoT w naszym kraju jest bardzo popularny i jesteśmy jednym z najliczniejszych krajów w czołgach :)