Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Crysis 3 wyciśnie ostatnie soki z Xboksa 360 i PlayStation 3

11.12.2012 19:13
Bezi2598
1
Bezi2598
147
Legend

Takie słowa już padają od kilku lat hehe

11.12.2012 19:25
2
odpowiedz
Drau
82
Legend

Pitoli glupoty.. a RAMu im zawsz ebedzie malo, jakby dostali te 32GB, to tez by plakali ze malo.

Codo porownania do Gearsow i Halo.. zobaczymy, czy Crysis 3 bedzie dzialal tak samo plynnie, jak oba te tytuly. Bo to jest wlasnie sztuka - najebac obiektow i tekstur to nie problem, problem to jest by to tez dzialalo plynnie.

11.12.2012 19:43
3
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

Crysis 2 na konsolach to rozmyta papka niech już się lepiej ten pan nie odzywa. Kiedyś miałem do nich szacunek teraz już nie. Puste słowa :(

11.12.2012 19:50
😱
4
odpowiedz
zanonimizowany515377
45
Pretorianin

Już to słyszałem kilka razy... 32GB RAM+ dla jednej gry? Dobre sobie.
Lepiej wykorzystajcie dobrze choćby 4GB RAM na PC'ach...

11.12.2012 20:26
jaro1986
5
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

Taaaak, zwłaszcza na PS3 Crysis 2 prezentował się cudownie, szczególnie pod względem oszukanej rozdzielczości i dziwnych proporcji ekranu, w wyniku których celownik shotguna był eliptyczny zamiast okrągły :D Założę się, że Crysis 3 będzie mógł lizać buty The Last of Us.

11.12.2012 20:43
6
odpowiedz
komenty
69
Senator

Ja tam myślę, że aktualne silne pecety już wyprzedziły nowe konsole, a w momencie ich premiery pod koniec 2013 r. te konsole będą odpowiednikami mocniejszego peceta ze średniej półki.

11.12.2012 20:56
Koktajl Mrozacy Mozg
7
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Drau - ale przeciez C2 na Xie czy PS3 bardzo ladnie chodzilo, prezentowalo dobra grafike, kolory, swiat. Jedna z lepszych graficznie gier

11.12.2012 21:24
8
odpowiedz
wcogram
159
Generał

A ja sobie to odpalę, FullHD z czym tam bozia obdarowała tą produkcję gdyż będę miał taki dodatek (bez płatny) który będzie mi oferował zmianę ustawień na PC. Będę się cieszył krystaliczną jakością obrazu z drobnym naleciałościami z konsoli (rozmycia muszą być zawsze i wszędzie).
Technoligii nie przeskoczą chodź by się z....li i tyle - tęp motłoch może wierzyć w ich zapewnienia i bajery a prawda jest taka, że gra jak każda inna na x360, PS3 będzie mieć niskie textury, mało szczegółów, niską rozdzielczość i pełno rozmyć pierwszego, drugiego i dalszych planów.
Cudów nie będzie
Jak to mówią z kanarka nigdy nie będzie orzeł. Może następnym razem przy następnych konsolach to co teraz mówią będzie miało poparcie.

11.12.2012 21:52
9
odpowiedz
zanonimizowany425253
89
Generał

@wcogram

Będziesz się cieszył tylko dlatego, że te obecne konsole wciąż się sprzedają,
i jeszcze jest dla kogo robić gry AAA, bez konsol ten rodzaj gier dawno już by zdechł

11.12.2012 21:52
10
odpowiedz
zanonimizowany864783
7
Pretorianin

a tak pitola jakos nie zauwazylem zeby crysis 2 naprzyklad byl ladniejszy niz crysis 1, to samo bedzie w crysis 3, ogolnie to co jest w crysis 1 albo far cry 3 jest dla mnie wystarczajaco dobra grafika dla gry, a jesi juz sie chca chwalic grafika w nastepnych grach niech zrobia zeby gra wygadala jak na cinematicach wtedy powiem ze o grafika rzeczywiscie poszla do przodu :D

11.12.2012 22:42
11
odpowiedz
zanonimizowany863490
17
Pretorianin

a my znowu mamy 2006 rok, że rozmawiamy o ładnej grafice na konsolach ? a nie zaraz.... jest grudzień 2012 :P

Wybaczcie, ale na konsolach to ludzie powinni się cieszyć, że jeszcze ktoś tam chce z grafiką iść do przodu a nie zatrzymał sie na roku 2009 :)

12.12.2012 00:43
12
odpowiedz
Pr0totype
165
Generał

Ja tam trzymam za nich kciuki. Raz pokazali na co ich stać, to nie widzę powodu, żeby drugi raz tego nie pokazali.

12.12.2012 01:04
CyberTron
13
odpowiedz
CyberTron
109
Imperator Wersalka

Przecież z tych Low-endów już nie ma co wyciskać. Mało im, że pozbawili Crysis 2 jakiejkolwiek fizyki byle by tylko konsolka jakoś ( z masą filtrów i ograniczeń) dała sobie z tym rade?

12.12.2012 01:31
kaszanka9
14
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Shrike

Bzdura chłopie. Jakby nie było konsol, to wszyscy by grali na pc, bo świat nie lubi pustki, a jak świat grałby na pc to i gry pc zarabiały by więcej.

Teraz to nawet niema konkurencji, jakościowa gra na pc to rarytas, gdyby był tylko pc, studia konkurowałyby jakością gier pc, ale tak nie jest, więc robią porty na odwal.

Trzeba się cieszyć, że chociaż crytek się stara.

C2 na konsolach wygląda świetnie, no ale nie ma się co oszukiwać, przynajmniej jeśli chodzi o ps3, to cryengine nie będzie lepszy graficznie od gier pisanych tylko pod ps3 jako ex i to jeszcze przez studia samego sony czy też współpracujące.

Tak się nie da, bo wątpię iż crytek wykorzystał architekturę ps3 tak jak powinien (tak jak to jest w ex'ach ps3), w końcu to silnik multiplatformowy więc wątpię, ale kto wie, może się postarali.

@wcogram
Rozmycia były i w crysis 1 i jakoś nikomu nie przeszkadzały, a graficznie to był szok, pamiętam jak w becie mutli się wychodziło z okrętu podwodnego na zewnątrz i uderzała nas genialna woda, po prostu się stało i ją obserwowało.

Nadal pełno gier nie dorównuje technicznie crysis 1, sam nie wiem czemu ludzie już tego nie zauważają.

12.12.2012 08:43
15
odpowiedz
Drau
82
Legend

@kaszanka9 [ gry online level: 32 - Commandor Shepard ]>Teraz to nawet niema konkurencji, jakościowa gra na pc to rarytas, gdyby był tylko pc, studia konkurowałyby jakością gier pc, ale tak nie jest, więc robią porty na odwal.

Bzdury to ty opowiadasz.
Wiesz dlaczego sa gowniane porty na PC (i ogolnie gowniane gry w wiekszosci, jesli chodzi o performance/optymalizacje)?
Bo na PC jest mnogosc komponentow, ktorych nastepcy wychodza srednio co pol roku (co chwila mamy nowe procki, ramy, a jzu zwlaszcza karty gfx) co sprawia, ze developerom sie zwyczajnie nie chce wysilac. No bo po co? Przeciez klient sobie zmieni karte gfx, czy dokupi ramu.
Jednorodna platforma sprzetowa wymusza na developerach, by sie postarali, by zoptymalizowali kod tak, jak sie da.

Posluchaj sobie Yerliego zreszta, on chceby kazdy mial 32 GB ramu, bo moglby miec wtedy wszystko w dupie i ladowac co sie tylko da do gry, nie patrzac na tym na optymalizacje kosztow takiego zabiegu.
Dla mnie to chore, ale ty najwyrazniej chcesz zyc w takim systemie :)

12.12.2012 08:53
16
odpowiedz
Bazylisheq
103
Konsul

Drau - bzdury to chyba jednak ty piszesz. Jednorodność mocno ułatwia pisanie gier i optymializację (a nie ją wymusza). A na pc konfiguracji są tysiące i to nie kwestia tego czy się chce czy nie, a kwestia możliwości sprawdzenia ich.

12.12.2012 09:04
jasonxxx
17
odpowiedz
jasonxxx
153
Szeryf

Jakby nie było konsol, to wszyscy by grali na pc

Ciekawe w co :) Jakby nie było konsol, nie byłoby gier, bo twórcom nie opłacałoby się ich tworzenie na najbardziej spiraconą platformę.

Crysisa 3 nawet nie zamierzam na chwilę na moim xboxie odpalać. Już dwójka jest niegrywalna, z powodu spadków płynności, a co dopiero trójka... W Far Cry 3 mamy średnio około 25 fps - to też za mało. Wolałbym aby zrezygnowali z części detali, ale żeby było jednak płynnie.

Z drugiej strony, taka np. Forza 4 - stałe 60 fps a graficznie wymiatacz. Czyli da się ;)

12.12.2012 09:19
18
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Bazylisheq [ gry online level: 57 - Pretorianin ] >Drau - bzdury to chyba jednak ty piszesz. Jednorodność mocno ułatwia pisanie gier i optymializację (a nie ją wymusza).

Jesli platforma sprzetowa sie nei zmienia przez wiele lat, a jakosc sila rzeczy idzie do przodu, to jednak chyba wymusza, bo kazdy sprzet ma swoje ograniczenia, zwlaszcza po latach w stosunku do nowszego.

>A na pc konfiguracji są tysiące i to nie kwestia tego czy się chce czy nie, a kwestia możliwości sprawdzenia ich.

Procki az tak mocno sie miedzy soba nie roznia, podobnie jak ram, natomiast karty gfx sa uzywane w zasadzi dwoch marek i to raptem pare modeli kazdej z nich, wiec nie przesadzajmy juz z tymi tysiacami konfiguracji czy podzespolow. To nie czasy, gdy bylo 5-6 marek kart gfx, 4 producentow procesorow czy 4 typy pamieci ram (jak sie uprzec, to niby sa, ale realnie do gie rnie uzywa sie niczego pozniej ddr2).

12.12.2012 10:36
19
odpowiedz
elano1993
84
Pretorianin

No to ba :)

12.12.2012 11:07
20
odpowiedz
wcogram
159
Generał

Gry na PC pisze się pod bibliotek DX na konsole pod API.
@Drau Na konsolach masz znane komponenty i dość często optymalizacja leży i kwiczy.

Jak byś chciał mieć na konsoli w jednej scenie grafikę w największej rozdzielczości, ostry obraz, pełno szczegółów, oświetlenie, cienie, pełną fizykę, bardzo duży obszar a nie tunel, AI na znacznie wyższym poziomie niż (anim-bot na gracza), to niestety żadna optymalizacja tego nie zapewni. A jak zostanie zawartość obcięta do czegoś co się lepiej i więcej sprzedaje to na takim PC dostaniesz tylko lepszą mgłę i dym.

Jak się chce grać na PC to trzeba wiedzieć czym grać. W optymalizacji gier na PC znaczenie mają także sterowniki i aby w pełni korzystać z mocy sprzętu powinny on być dedykowane pod daną grę, aplikację. Zobaczymy w 2013/2014 jak to będą wyglądały nowe produkcje i jak będzie ich zawartość.

12.12.2012 14:39
ttwizard
21
odpowiedz
ttwizard
152
AzoriuS

Martwi mnie to, że jedyne newsy o Crysisie 3 są związane z oprawą audiowizualną. Obawiam się, że tak jak z Crysisem 2 to oprawa będzie jedynym pozytywnym punktem programu.

12.12.2012 15:08
keicaM
😃
22
odpowiedz
keicaM
35
Pretorianin

Jak zwykle gracze PCTowi obwiniaja graczy konsolowych o całe zło na świecie, a to przecież graczy konsolowi kupuja głównie gry i pchają rozwój rynku gier do przodu.

Dziecko, zamiast narzekać ze producenci faworyzuja konsolowców - zacznij kupowac gry! Nie chcesz kupowac i grac to siedź cicho.

12.12.2012 16:28
23
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

Gdyby to konsole pchały to już dawno technologia stanęłaby w miejscu. Właśnie przez nie rynek gier jest taki jak teraz (czyli gry w których idziesz do przodu a otoczenie jest statyczne). Np. Jak zrobić dobrą grę w której istotną rolę odgrywa fizyka jak moc konsol zatrzymuje się na obliczaniu fizyki 2 desek.

12.12.2012 17:48
Koktajl Mrozacy Mozg
24
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

"pchają rozwój rynku gier do przodu."
Tak pchaja ze mimo 2 lat odstepu miedzy BO1 a BO2 czy MW2 a MW3 zmiany sa kosmetyczne i nie wymagajace 2 lat, tylko czekac az zaczna wypuszczac 2 CODy w ciagu roku, do tego "przykladowe" 15 mapek w cenie gry. Mniej sandboxow, a wiecej liniowej epickiej przygody, DLC przed premiera gry juz sie zapowiada, co gra to brak narzedzi bo konsolowi bracia maja pieniadze i wola je wydawac bo nie lubia ani grzebac w ustawieniach gry bo to czarna magia, zainstalowac nowe sterowniki to juz hardkore i grozi destabilizacja calego systemu Windows czy nawet tworzyc, wola czekac az pewne studio wrzuci raz na pare miesiecy 5 mapek i wielka radosc gdzie przez te pare miesiecy ta liczbe moglbys pomnozyc przez 150, brak dedytkow bo p2p jest najlepsze i najlepsze jest to gdy masz AC130 w MW2 i ktos sie odlaczyl (host) to killstreak przelatuje ci kolo nosa, destrukcja stoi jak stoi od wielu lat, itd
Jak juz pchaja to pchaja w kierunku casualow co nie jest dla nas nic dobrego

12.12.2012 17:53
25
odpowiedz
Bazylisheq
103
Konsul

Drau - no tak ale ten wpis dotyczył trudności programowania ze względu na jednorodności architektury. Napisałeś, że na konsolach jest trudniej. To raczej nie prawda. Jest łatwiej ze względu na zamkniętą architekturę. Optymalizacja to normalna kolej rzeczy i jednorodność ją ułatwia, a nie utrudnia.
A PC są tysiące konfiguracji. Co z tego że jest paru producentów skoro mają szeroką gamę produktów i ich kombinacje dają sporo możliwości. Do tego dochodzą rożne wersje sterowników, systemów itp. To wszystko ma razem działać. Skąd niby te miliony postów na forach internetowych o problemach z grami na pc?

12.12.2012 17:53
dj_sasek
26
odpowiedz
dj_sasek
160
Freelancer

Widzę, że do wielu jeszcze nie docierają trafne przesłania niektórych normalnych użytkowników GOLa. Zobaczcie na przykładzie: jak wygląda BF3 na konsolach a jak na PCtowej, leciwej już grafie GT8800?
Ilość klatek na sekundę podobna (niemal identyczna, rozdzielczość nieco wyższa na PC) a karta graficzna ma już, jak się nie mylę 6 lat? Można dobrze zoptymalizować grę? Można. Przestańcie teraz biadolić co się da a co się nie da. Jak na GT8800 działa i z zapakowanym do tego core 2 duo to znaczy, że się da. Tylko trzeba to umieć zrobić, a nie być ciągle zmuszonym do upgrade'u sprzętu, bo komuś się nie chce.
Jaki morał tej bajki? Rozsądny człowiek już wie.

12.12.2012 20:21
27
odpowiedz
zanonimizowany652522
77
Pretorianin

Ostatnie soki to może wyciskać z pecetów a konsole będzie zwyczajnie dusił.

12.12.2012 23:58
keicaM
😊
28
odpowiedz
keicaM
35
Pretorianin

@Koktajl Mrozacy Mozg
@Kam9111

Czyli wydaje wam się że producenci gier skąd maja kasę na kolejne gry? Jak nie ze sprzedazy gier na konsolach? A skoro maja kasę ze sprzedaży na konsolach to gracze konsolowi kreują rynek gier, czas sobie to uświadomić w końcu dzieciaki.

@dj_sasek
skomentuje twój wpis tak:
ble ble ble...., kogo obchodzą klatki na sekundę, rozdzielczość... itp itd w danej grze? Graczy PCtypwych? Przeciez oni praktycznie nie kupuja gier, więc są NIKIM dla twórców gier, nie liczą się. Gracze portfelem wybierają konsolę! Portfel to ich głos gdzie wola grać!

A zamiast narzekac zacznijcie kupowac gry!

13.12.2012 17:05
29
odpowiedz
zanonimizowany845313
2
Konsul

@keicaM A dziwią się? Trzeba było dać sobie spokój z DRM'ami utrudniającymi albo uniemożliwiającymi legalną odsprzedaż gier...Kto kupi coś co nie będzie należało do niego, także fizycznie a nie tylko teoretycznie

13.12.2012 18:44
Koktajl Mrozacy Mozg
30
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

KeicaM - COD ma tej kasy ze az im zera wypadaja a ZADNEGO postepu w marce nie planuje + DLC, od czasu do czasu jaks free DLC a to mapka z MW2 czy nowe listy, a silnik jak silnik zostal mimo ze PS3 na nim sie dusi, od 2-3 lat bo BO tez mialo problemy na PS3 a silnik nie nowy ani nie wymagajacy. Wystarczy zrobic jeden myk, przeniesc wszystko do gry o 5 lat nowszej, tzn przeniesc te 3 kulki i frag, killstreaki, fizyke, itd itd na nowszy silnik jak to widac w THPS HD, Halo Aniversary (tu jeszcze mozna wybierac tryb Halo1/HaloHD poprzez przycisk Back, i po 2s mamy albo Halo sprzed 10 lat albo nowsza jego wersje gdzie wyglada bardzo ciekawie i w dowolnym momencie mozesz wlaczyc tryb Halo 1 by zobaczyc jak ta sceneria wygladala wczesniej, feeling tez sam co 10 lat temu) To takie trudne? Maja tej kasy i jeszcze 2 lata robia patch MP z misjami SP

Widocznie obchodza tych co chce pograc przyjemnie, przypomnij sobie jakas gre gdzie nagle jedziesz/strzelaz/latasz/operujesz i nagle z 30 spada do 20 i jak tu celowac/strzelac/itp? GTA4 pokazalo ze framedropy sa, nie mowiac juz w SR3 gdzie rozroba to podtytul gry i przypomnij sobie jesli grales na konsoli, jedna z pierwszych misji gdzie jedziemy jakis spory kawalek drogi, mamy rakietnice i niszczymy sciagajace nas suki, helikoptery czy blokady policyjne, malo az konsola nie wybuchnie, potem odpalilem SR3 na PC i odrazu fun lepszy, gra dziala plynnie, wyglada ladnie, dropow nie ma nic tylko grac. Siegnij pamiecia jak ludzie dawniej grali w Perfect Dark czy 007 na starym N64, czesto ogladajac takie filmiki widac ze gra juz rwala, po x latach odswiezono te gry i odrazu dziala w 60fps. Tak wlasnie wyglada granie na PC, dziwne ze mimo N64 wielkiej mocy nie mialo to oferowalo splita do 4 osob, dzis po "10 latach" konsole z 3 prockami, grafikami z kosmosu a gier na splita brak oraz co druga gra jest takiej jakosci jak przy erze PSX - fps leci w dol i to czesto...

13.12.2012 20:17
31
odpowiedz
zanonimizowany876076
5
Konsul

No własnie dawniej ludzie grali normalnie, nikt nie zawracał sobie dupy tym ze ma 5 fps mniej. Z tego co ja pamiętam a mam większośc popularnych konsol dostepnych w europie od poczatku lat 90, to nie pamiętam osobiście gry na n64 która byłaby niegrywalna do tego stopnia, żeby powiedzieć "dośc nie gram dalej".
Bardziej obiektywnym byłoby przyznać, że większość gier tamtych lat posiadała taką dziwaczną specyfikę. Przeciez Quake, HL, Wolf3d, wszystkie w działaniu przypominały jakbyśmy stali w miejscu a mapa za nas zapierdalała i w dodatku rysowała się 5 metrów przed nami mimo że tytuły te ukazywały się na komputerach osobistych. Teraz mozna stwierdzić że framerate leżał i kwiczał a jednak każdy gapił w monitor jak szpak w picze i to było coś normalnego. Takie były standardy gier video.

13.12.2012 20:24
32
odpowiedz
zanonimizowany520587
72
Senator

Nawet jeśli graficznie zawiesi wysoko poprzeczkę (którą pokona bez problemu the last of us od ND) to i tak, jak w każdym crysisie gameplay będzie przytłaczał wszechobecną nudą i nijakością.

13.12.2012 20:48
Ski_drow
33
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Jako grafikomaniak stwierdzam że Crysis 3 to najlepiej wyglądająca gra jaka kiedykolwiek powstała tesselacja żaby i liścia na trailerze wygląda extra więc nawet się nie dziwie że gra wyciśnie ostatnie soki z konsol które mają jak by nie patrzeć ładnych kilka lat zresztą nie ma się co oszukiwać na pewno nie zobaczymy na nich takich efektów jak na PC.

14.12.2012 16:10
Koktajl Mrozacy Mozg
34
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

alphalyr - kiedys to kiedys, dzis jest teraz i w miedzy czasie przeszlo wiele transformacji i co nadal mamy grac w dropujace gry mimo sprzetu lepszego niz z lat 90 gdy wychodzil PSX? To jest dla mnie smieszne, nie jestem pewny ale grajac juz na GC/Wii to tam wiekszosc gier raczej trzymala sie dobrego licznika

14.12.2012 17:35
35
odpowiedz
zanonimizowany876076
5
Konsul

@UP
Jak nie chcesz grać w dropujące gry to wal do developerów nie do mnie. Ogólnie mam wrażenie że całe zamieszanie dotyczy obecnej generacji konsol a nie poprzednich. Czasem jeszcze zdarza mi sie odpalić Gran Turismo 4 czy jakiś inny Tekken i nieraz zastanawiam się o co biega tym ludziom. Fakt jest jeden i niezaprzeczalny - obecna generacja jest najsłabszą jaka kiedykolwiek powstała a efekt spotęgowała gnająca do przodu technika i niedostosowanie technologiczne na kilka lat do przodu. Ale to tylko z powodu tego, że dzisiaj mamy mało tytułów na wylączność a rynek to rpawie w 100% multiplatformy robione dla hajsu więc kiedyś jak się miało konsole to się ogrywało gry na konsole.

14.12.2012 18:06
Dennoss
36
odpowiedz
Dennoss
169
Stellaron Hunter

Jeżeli Crysis 3 będzie działał tak jak druga część na PS3, to ja dziękuję za taki gameplay, gdzie przy trochę większej ilości kosmitów, czy żołnierzy, podczas strzelaniny, gra miała mniejszą płynność niż na moim PC z 9600GT, Phenomem II 550 i 4GB RAM'u.

15.12.2012 09:15
37
odpowiedz
Bazylisheq
103
Konsul

alphalyr - no właśnie standardy się zmieniły. Zresztą to nie prawda, że kiedyś grafika czy framerate się nie liczył. Wolf czy Quake miażdżyły w swoim czasie oprawą. Po prostu nikt nie miał lepszych punktów odniesienia.
Jak ktoś jednak porównuje to co było do tego co jest teraz no to faktycznie może mieć problem.

15.12.2012 10:06
38
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

Ja tam szału nie widzę, czyli next gen to ładniejsze liście i cienie? Jeżeli to ma mnie kosztować dużo pieniędzy na nowy komputer czy konsolę to dziękuję postoję. Wiedziałem, że ten next-gen to jedna wielka ściema. A sam krajzis jaj nie urywa. Prawdę mówiąc dwójka wygląda bardzo podobnie, a i BF3 jest w tej samej lidze.

Wiadomość Crysis 3 wyciśnie ostatnie soki z Xboksa 360 i PlayStation 3