Crysis 3 zadebiutuje 21 lutego – Albert Hughes stworzy filmy promujące grę
No zaczyna się kampania reklamowa :) , chyba najwięcej w nią zainwestują teraz :P Grunt, że będzie to porządna gra, dająca jakość i wyglądająca jak GRA POWINNA WYGLĄDAĆ, a nie jak inni twórcy bzdury gadają o wstrzymanym postępie technologicznym, a nawet im do stworzenia dobrego silnika dalekoooooooooooo. Bo od czasów BF3 nic konkretnego jak na razie pod względem jakości nie wyszło(FC3 oczywiście na plus). Tylko czekać na najlepszą strzelankę :) No i koniec historii Crysis, a więc koniec pewnej epoki :(
elano1993 nie martw się Crysis 3 kończy trylogię, ale nie kończy tej gry gruntownie :-) Crysisa 3 łykam w lutym na PC i Xboxa *_*
Grunt, że będzie to porządna gra
Buhahaha
No i koniec historii Crysis, a więc koniec pewnej epoki :(
Jakiej epoki?
Grunt, że będzie to porządna gra
Tak samo ograniczona jak 2? :>
Znowu będą nam rzucać wodotryskami graficznymi w monitory a grywalnościowo będzie jak zwykle przeciętnie.
Snack3rS7 nie znasz się to nie pisz. Jakość to jakość a nie serwowanie kotletów typu AC czy CoD :) Tak powinny gry wyglądać jak robi to firma Crytek, a nie jakiś syf robiony na przestarzałych silnikach graficznych, w dodatku postawiony na ilość nie na jakość.
InGen - ograniczona??? nie mam pojęcia o czym piszesz. Ograniczona tak, że technologicznie jest lata świetlne do przodu w porównaniu do innych gier? Bo tak to można określić. To, że Crytek potrafi zrobić coś co wielu producentom do dziś nie wychodzi? Jest już ponad 5 lat od premiery Crysis na PC a pod względem grafiki niewiele gier tak wygląda i można je na palcach policzyć. Żadne mi to ograniczenia. Jak dana firma nie umie w 2012r. dobrej pod względem jakości gry zrobić i zasłania się tym, że konsole ograniczają postęp, toż to śmiech na sali.
Dlatego https://www.gry-online.pl/newsroom/crysis-4-zaoferuje-rozwiazania-free-to-play/z211b86 to może być już koniec pewnej epoki
@elano1993 Grałem zarówno w jedynkę jak i dwójkę, dlatego stwierdzam że Crysis 2 to śmieć, bardzo mocno ograniczona w fizyce i ogólnej interakcji obiektów, już o tym pisałem pod tematem Crysisa 3, a grafika i tak nie jest fotorealistyczna, tylko troszkę lepsza od dwójki, wybuchy wyglądają bardzo sztucznie, zapewne cały czas jesteś prowadzony za rączkę jak w Crysisie 2 a HUD zaśmieca cały ekran ograniczając pole widzenia skądinąd ślicznego krajobrazu, zieleni informując Cię chociażby o małej ilości energii no bo przecież paska obok nie sposób zauważyć, nie ma powodu do zachwytu, Crysis postawił poprzeczkę bardzo wysoko jeśli chodzi o grafikę, fizykę i możliwość interakcji w grze, teraz Crysis 2, 3 stale ją obniżają. Nie ma żadnej serii. Jest tylko Crysis 1 i Crysis: Warhead. Ja nie patrzę na inne gry, bo one są sto lat za murzynami w porównaniu do Crysisa, Ty też nie powinieneś, żaden koniec epoki, nie ma żadnych epok, jest tylko kasa i chęci, Crysis chodził w DX9 a był rewolucyjny ale to zależało nie od kart graficznych tylko od pomysłów twórców, teraz myśleć im się nie chce.
Powiesz że Crysis 2 to też fabuła i muzyka, owszem, tylko czy to film jest czy gra? Zresztą, pewnie wiesz jak wyglądają dialogi w dwójce w polskiej wersji językowej...można się pochlastać...po co tej grze polska wersja językowa to ja niewiem
To jak tak to sry. Odnośnie PL wersji nie miałem zastrzeżeń, szczególnie podobała mi się rola Andrzeja Chudego jako Proroka, choć w niektórych kwestiach nie wiadomo było czy to on mówi czy kto inny, bo tak jakby się nakładały dialogi. Ale jak na PL warunki dubbing zły nie był i dobrze, że zrobili go w Crysisie 2, a nie Dragon Age II, bo ten drugi podobno nie był już tak dobry jak jedynka. A odnośnie liniowości? Z tym też mocno jest powiązana fabuła. Trochę prawdy jest, że jest gra trzyma nas na "smyczy" to historia prowadzona jest dość dobrze. Np. co z tego, że w Skyrimie świat jest otwarty jak podobno fabuła najwyższych lotów nie jest. DO HUD-a raczej też nic nie mam, bo jest to nowy silnik, więc wiadomo wszystko nowe, a dodatkowo chodziło pewnie o nową wersję nanokombinezonu w wersji 2.0, skąd również te zmiany. Fabuła w dwójce wiele wyjaśniła, dużo więcej niż w poprzedniczkach, więc do niej też nie mam zastrzeżeń. Szczególnie wspomnienia Proroka były dobrymi momentami w grze, świetne cut-scenki wg mnie. Muzyki sporo robił Hans Zimmer, więc samo nazwisko - czapki z głów :)
Moim zdaniem dialogi polskie były okropne, gdzie niegdzie występowały jakieś opóźnienia przy czytaniu kwestii, a tych opóźnień być nie powinno, naprawdę czujesz coś jak facet mówi "Znajdź Goulda!" bo ja nic absolutnie nie czułem, takie to było bez wyrazu...Co ma silnik do HUD'a? Spieprzyli to i tyle, podobnie jak tryby nanokombinezonu. Brak trybu skoku czy trybu szybkości...ehh...zwyczajnie żal mi tej gry...Alcatraz jest jakiś niepełnosprawny bo wszędzie musi się wspinać bo nie potrafi wskoczyć na dach, co Nomad robił z łatwością, taki super ten nanokombinezon że musieli wpieprzyć bezsensowne elementy RPG, ale za to ten sam super nanokombinezon 2.0 posiada tylko 2 główne tryby. Fabuła jest tak pokaszaniona że bardziej się jej zagmatwać nie dało...aczkolwiek końcówka zmusza do refleksji bo tak naprawdę nie mam pojęcia co się pod koniec stało. Muzyki się czepiać nie będę bo faktycznie stoi na wysokim poziomie, tylko że w trójce raczej głównego motywu muzycznego nie będzie. Jak dla mnie Crysis 2 to przykład jak można spieprzyć grę której spieprzyć się nie dało i oczywiście wszystko przez konsole
Jedyna tylko na trailerach przed premierą wyglądała tak, że szczęka do ziemi leciała.
Sama gra już w ruchu tak nie wyglądała więc nie rozumiem tego piania z zachwytu.
Na cholerę mi oprawa kiedy potrzebuję komputera z NASA do odpalenia gry? Gdzie tutaj jest logika?
Tak, ja wolę poziom graficzny Crysis 2, gdzie gra wygląda bardzo dobrze a przy tym działa równie świetnie.
@Econochrist A to Crysis 2 ma niby mniejsze wymagania? Poza tym co się tak tej grafiki uczepiłeś? Grafika będzie zawsze, w Crysis 2 nie ma fizyki, otwartych map i pojazdów(mapa na to nie pozwala, choć kilka pojazdów na początku jest)w przeciwieństwie do Crysisa, no i do tego sterowanie projektowane bezpośrednio na konsolę, pokazywali zresztą jak się robi gry na CryEngine 3, wszystko jest robione pod 3 platformy jednocześnie
Grafika jest chyba najbardziej zasobożerna jak do tej pory, bo nie pamiętam żeby którakolwiek gra w minimalnych wołała o obsługę DX11 (logiczne, że XP też odpada)
Snack3rS7 tak, ja osobiście uważam, że wymagania Crysis 2 są niższe niż Crysis. Proste.
Mnie tam sama grafika dynda. Dla mnie najważniejsze jest żeby gra wyglądała ładnie i DZIAŁAŁA PŁYNNIE.
Co z tego, że w Crysis miałeś otwarte mapy jak miałeś praktycznie jedną drogę do wykonania zadania?
Co mi po tych hektarach terenu do przemierzenia jak nie mam tam co robić? Bezsensowne.
A powiedz mi jaki był sens wrzucenia do Crysis 2 pojazdów kiedy nie było tyle pustego miejsca?
Tam te pojazdy miały sens bo obszar na którym się poruszaliśmy między zadaniami był ogromny.
Dlatego mnie się podoba droga którą obrał Crytek. Ta gra się nie nadaje na sandboxa.
Z resztą Crysis nim nawet nigdy nie był a tylko ZAWIERAŁ ELEMENTY gry-piaskownicy.
@Econochrist Jedną drogę? Żarty sobie robisz? Na pewno grałeś w Crysisa? To w Crysis 2 masz jedną drogę...Mogłeś grać w tą grę na wiele sposobów. Mogłeś grać w trybie pancerza i jak rambo wchodzić do wioski i strzelać mogłeś być niewidzialny, mogłeś grać taktycznie zwalając drzewo na drogę aby zamknąć trasę dla koreańczyków, mogłeś być snajperem, ta gra oferowała ogromne możliwości w zakresie swobody prowadzenia rozgrywki. W jaki sposób wymagania Crysisa 2 są mniejsze od Crysisa, skoro są większe, chociażby ze względu na DX11? W Crysis 2 było kilka pojazdów, ale faktycznie mapy na to nie pozwalały, osadzenie gry w Nowym Jorku to największy błąd jaki można było zrobić, dla autorów oczywiście to dobrze bo się nie napracują z fizyką której nie ma, interakcji z obiektami także nie ma, dobrze że jeszcze chociaż można rzucać obcymi...
Dlatego mnie się podoba droga którą obrał Crytek. Ta gra się nie nadaje na sandboxa.
Powiedział co wiedział. Crysis jak żadna inna gra nadaje się na sandboxa, co udowodnił Crysis i Crysis Warhead, każda gra jest lepsza jeśli jest sandboxem
@elano1993 Po prostu nie chciało im się pisać trzech wersji kodu, no i może dostaną większe uposażenie od NVIDII za to że zmuszają graczy do zakupu nowych kart graficznych, które do szczęścia absolutnie nie są im potrzebne
No chyba z tą NVIDIĄ to coś jest, bo jak rozdawali klucze do alphy na MP to też było to na stronce NVIDII
@elano1993 Ciekawe czy mapy z Crysis 3 będzie można odtworzyć w CryEngine 3, bo jeśli tak to DX11 nie będzie wymagany i jest to zrobione celowo, co to za problem wyłączyć teselację? Czy przez to gra będzie jakoś źle wyglądała? Raczej nie. Trawa na pewno będzie się poruszać i inne głupoty...Jakby Ci gracze w ogóle wiedzieli że pomiędzy DX9 a DX11 nie ma żadnych widocznych różnic i że równie dobrze mogliby mieć taką samą grafikę na DX9 no może DX10, to by się złapali za głowę, DirectX liczy się tylko dla programistów, to oni mają dzięki niemu łatwiej, graficznie DX11 nie różni się niemal wcale od DX9.0c...Rozumiem rezygnację z powodu DX9 bo jest jednak przestarzały ale tylko DX11?
Rzeczywiście Snack3rS7 takie taktyczne manewry jakie Ty podałeś są bardzo przydatne przy tak głupiej AI jaka była w Crysis.
"każda gra jest lepsza jeśli jest sandboxem".
Uff . . całe szczęście, że to tylko Twoje prywatne zdanie z którym nie każdy się zgodzi.