Kilkanaście nowych screenów z gry World of Warships
Chętnie bym po testował, przynajmniej na zdjęciach wygląda to już lepiej niż to World of Warplanes,które nie dość że wyglądała koszmarnie,to jeszcze podczas bitew potrafi przycinać (mam dość dobry sprzęt jbc)a już o samej mechanice walki nie wspomnę...
BTW.Warthunder ma niedługo dodać możliwość grania właśnie flotą,i czołgami.Więc będzie można nie tylko grać na ziemi,i w powietrzu,ale też na lądzie(World of warplanes,i Wolrd of warships,mają być w jakiś sposób połączone)
Samoloty porażka, zobaczymy co będzie ze statkami.
Statki mogą być fajne, bo są w sumie do czołgów podobne.
Są wyspy - przeszkody terenowe jak w czołgach,
Łatwo podzielić je na klasy w zależności od wielkości/siły ognia
Mogą pływać tył-przód czyli zachowują się podobnie jak czołgi.
W sumie konwersja jest nietrudna.
Ale o okrętach podwodnych, ani jedni, ani drudzy nic nie wspominają. Co do WarThunder, to chciałbym zobaczyć czołgi, okręty też, ale czołgi szczególnie. Ciekawe jak to będzie wyglądało na tle WoT.
super!!!!!!!!!!!!!
Póki co najtrudniej jest mi sobie wyobrazić implementację jednostek nawodnych do całości projektu. Czołgista to sie jeszcze zaczai w krzakach, by uniknąć graczy fruwających nad polem bitwy, ale nawet szybkie niszczyciele wyposażone w dość silne pelotki mają niewielkie szanse z nurkującym bombowcem (albo z tym fruwającym na 4km z dobrym instynktem bombardiera), przynajmniej w obecnych realiach rozgrywki z AI kierującym okrętami. Nie wyobrażam sobie, by dla balansu całości statki nagle zaczeły być hiper-zwrotne i dostaną po trzydzieści AA na burtę, by wyrównac walkę kapitanów z pilotami.