Dragon’s Dogma w drodze na PC… albo i nie – zamieszanie w firmie Capcom
Osobiście mnie ta gra nie interesuje, na konsolę też jej nie kupiłem, ale myślę, że do czegoś takiego można wykorzystać Kickstartera. Tzn. firma informuje, że zrealizuje port jeśli sprzeda wystarczająco dużo egzemplarzy. Ludzie kupują to w przedsprzedaży i jeśli nie zbierze się ich wystarczająco dużo w ciągu np. miesiąca, to pieniądze są zwracane. Oczywiście to nie musi być koniecznie Kickstarter, ale chodzi o to, żeby te deklaracje zakupu były silne, żeby potencjalni kupujący nie mogli się z tego wycofać, bo to by zabiło pomysł. Problemem byłby fakt, że po początkowym sukcesie coraz więcej firm zaczęłoby to robić i musielibyśmy kupować trochę kota w worku (nie znając jakości pecetowego portu), ale byłaby to szansa na wydanie niektórych gier na platformach innych niż te pierwotne.
Ostatnio wydali na PC Dark souls i chyba każdy słyszał w jakiej formie.
Pewnie komuś się pomyliło z RE6 albo zgubił "not comming". Z chęcią bym pograł, ale płakać nie będę.
-> wcogram - dokładnie, to jest to ryzyko (przynajmniej uczciwie stawiali sprawę przed premierą). Jednak może to być jedyny sposób na zdobycie portów niektórych gier. Oczywiście wolałbym, żeby po prostu wydali wersję pecetową bez tego, ale na to w wielu przypadkach się nie zanosi.
@wcogram
Dark Souls na PC jest już grywalny za sprawą modów. Jest mod na wysokie rozdzielczości i mod pozwalający na grę w 60 klatkach na sekundę. Mod poprawiający sterowanie też jest.
Ta firma z roku na roku co raz gorzej mi się kojarzy.
Ostatnio wydali na PC Dark souls i chyba każdy słyszał w jakiej formie.
Yyy Namco Bandai.
Ostatnio wydali na PC Dark souls i chyba każdy słyszał w jakiej formie.
A co ma Capcom do Dark Souls?
Czy tylko mi się wydaje, czy te drzewa w tle wyglądają jak w grach sprzed 10 lat?