Najciekawsze modyfikacje do Left 4 Dead, Portal 2, Skyrim, DayZ, serii Crysis oraz innych gier (20/11/2012)
Warto też dodać, że na stronie http://nwvault.ign.com/ pojawiło się wiele nowe fanowskie kampanie do Neverwinter Nights 2. NWN2 nadal żyje. Kolejny rzecz dla fanów Dizzy, że na stronie http://yolkfolk.com/dizzyage/ pojawiło się wiele nowe kampanie Dizzy (i Daisy).
Vilja do Skyrim’a leży (przynajmniej dla mnie) z powodu właśnie utalentowanej amatorki. Doceniam ogrom pracy przy modzie ale laska brzmi bardzo infantylnie i okropnie sepleni . Do profesjonalizmu intresting NPC followers lata świetlne…
Remake gry Decent
Literówka - Descent, a nie Decent ;).
Multiplayer w Fallout 3 i Fallout: New Vegas
Może mi ktoś powiedzieć, czy da się w to grać? Chętnie bym pograł na multi (coopa) w F:NV, o ile jest to chociaż odrobinę grywalne.
gdyby rzeczywiscie wypuszczono dokonczona pierwotna wersje RE2 to bylbym wniebowziety :) nawet ogldajac zamieszczony filmik czulem niesamowity klimat pierwszych czesci. wspolczesne Residenty to dno w porownaniu do poprzedniczek no ale mozna duzo strzelac a to zawsze sie lepiej sprzeda niz oszczedzanie zasobow i zagadki.
Naprawdę zacny zbiór, gratulacje.
Zaskoczyła mnie informacja o postępach nad BG Redux, myślałem że projekt przerósł możliwości twórców i poszedl w odstawkę.
Zresztą pomyślmy - BG2 to ogromna i świetna gra, takie coś łatwiej i szybciej zrobić w dwóch wymiarach niż w 3D, podobny przypadek z np. Ultima VII. W 2D robisz bitmapę, w 3D - modelujesz, robisz tekstury, renderujesz, testujesz...
Wrzucenie tak sporego materiału w trzeci wymiar, robienie masy rzeczy na nowo... prawdopodobnie Bioware po odpuszczeniu sobie dojenia ME i DA stworzy nową trylogię, wyda jej trzecią część i nie wiem czy BG:Redux będzie wtedy zrobiony w 50%...
Do informacji dorzucę info o nowej wersji Ultima 6 do Dungeon Siege (razem z modem Ultima 5 - najlepsza Ultima w ogóle, gdyby należała do kanonu).
http://www.u6project.com/
Lepsza optymalizacja, poprawki w zadaniach...
Falklandy do PR'a? Trochę za późno dodane bo niestety nikt w to już nie gra.
PS. Prace nad Polską Frakcją nadal trwają.
Ciężko im będzie przenieść Mafię, tam wielkie miasto było. Do tego trochę skryptów. Wątpię, żeby ten projekt się powiódł.
No dużo tego. Muszę zagrać w Back to School w L4D2 bo w Warcelone grałem kiedyś (beta czy coś)
Czy do tego moda do Skyrim Vilja można liczyć na jakieś spolszczenie napisów?
Dobrze zmodyfikowany Doom 3 jest obecnie jedną z najbardziej ładnych gier.
@FanMassEffect najpopularniejsze mody często są tłumaczone na inne języki. Niestety nie na polski.
Mała, raczej nieistotna uwaga: Black Mesa miała tylko i wyłącznie jedną nietrafioną datę premiery (2009 z trailera), którą przesunięto raz i to wszystko. Porównania do Duke Nukem Forever wzięły się po prostu z długiego czasu produkcji (który jednak przy hobbystycznych projektach, modach nie jest wcale wyjątkowy, raczej dosyć powszechny, po prostu projekt był popularny, więc go do popularnej gry porównywano ;).
tuminure - z vault tec mp mod jest male niedomowienie - ten mod to tylko 'framework' czy jak to oni sobie nazywaja. W kazdym razie, zadne przygody a zwlaszcza kampania singlowa po mp w tym modzie dzialac nie bedzie. Ten mod to jedynie silnik gry z kodem multiplayer, wszelkie przygody fani beda musieli robic sobie sami.
specshadow - bg2 wbrew pozorom tez byl robiony w 3d. Wrecz wiekszosc tego co widac na ekranie to rendery. Swoja droga juz jakis czas temu sie zastanawialem, czy panowie z bioware maja gdzies zachowane wszystkie modele i sceny 3d uzyte do bg i bg2 - jakby sie dalo je jakos przeniesc do 3dmaxa czy czegos, to polowa roboty, projekt poziomow itd by bylo zalatwione.
Mnie jeszcze interesuje kilka rzeczy - co ze spolszczeniem do Kongdoms of Amalur, LA Noire, co z modami Nehrim i Andoran Prologue do Obliviona, modem Hexen do Dooma 3, co z jakas poprawka do Rage'a, umozliwiajaca granie bez wymiotowania na tekstury, moze tez jakies spolszczenie do eye divine cybermancy? Wiem ze obszerny artykul, ale malo, wiecej!!
świetny temat, Doom III, i Crysis 2 - naprawdę ciekawe mody, polecam ! tutaj możecie zobaczyć jak wygląda Skyrim po moda http://www.pcgames.de/The-Elder-Scrolls-5-Skyrim-PC-128680/News/Neue-Skyrim-Mods-von-Unreal-in-der-Uebersicht-1016758/
polecam ww. mod do WRC. Z arkadowej popierdolki zmienila sie w calkiem zjadliwa scigalke...
Mod do Battlefielda 2 jest czystym przykładem wyższości BFa 2 nad 3, nie dość, że są narzędzia moderskie (bo wtedy nikt by nie kupowałby tych DLCków) to jeszcze większe możliwości
Ten mod do Crysis 2 robi wrażenie, po zainstalowaniu szczegółowość tekstur aż szokuje. Co do Skyrima to sprawa jest mocno skomplikowana, żeby gra świetnie wyglądała nie wystarczy jeden mod, ale jak się ma cierpliwość to można niesamowicie zmienić jego wygląd, gra wtedy potrafi zajmować nawet grubo ponad 25GB... Niedogodnością jest brak pełnego jednolitego zestawu tekstur HD, dlatego trzeba sporo czasu poświęcić na to by wybrać optymalny zestaw, a i tak gdzieniegdzie trafimy w grze na słabszą teksturę. Inna sprawa to że 2GB ramu na karcie grafiki wydaje się minimum, praktycznie całe 2GB jest zajęte i przydałoby się więcej.
Po prostu genialny artykuł(?). Gratuluję autorowi i dziękuje za włożoną pracę
Wziąłem się za tłumaczenie moda do Skyrim Vilja in Skyrim ;-). W obecnym tempie za parę miesięcy powinienem skończyć... Oczywiście łącznie z korektą.
7 lat modyfikacji Battlefield'a 2: Project Reality
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-xXOf4mHtLQ